راهنمای خرید فر مو

0
5075
خرید فر مو در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید فر مو

کاربران گرامی امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم آرایشی موضوع خرید فر مو را مورد بررسی قرار دهیم، پس لطفاً با ما همراه باشید.
با توجه به نیاز فراوان افراد برای ایجاد تغییرات مختلف در ظاهر و زیبایی خود، نیاز به خرید فر مو یکی از نیازهای اساسی افراد در این زمنیه می باشد، زیرا با استفاده از فر مو می توانند تغییرات چشمگیری را در ظاهر خود به وجود بیاورند.
خرید فر مو در ژورنال نوبشو

خرید فر مو

اگر یک خانم در منزل فر کننده موی مناسب داشته باشد می تواند به راحتی موهای خود را به بهترین حالت ممکن فر کرده و تغییرات فراوانی را در ظاهر خود ایجاد کند. به علاوه ی موارد گفته شده فرد استفاده کننده از فر مو می تواند بدون نیاز به رفتن آرایشگاه خود را بیاراید و در هزینه ها نیز صرفه جویی نماید.
با توجه به این که فر کننده مو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین وسایل آرایشی مو می باشند، دارای انواع مختلفی هستند که کاربرد های متفاوتی نیز دارند. به دلیل تنوع بالا در انواع فر کننده مو بهتر است قبل از خرید فر مو، با انواع و کاربرد های آن آشنا شوید.
در صورتی که که شما با آگاهی اقدام به خرید فر مو کنید، می توانید هنگام خرید مناسب ترین معیارها را در نظر داشته باشید.

مهمترین معیار های مورد توجه در خرید فر مو کدام اند؟

  • جنس روکش دستگاه فر مو:

برای خرید هر دستگاهی باید به جنس آن توجه داشت. خرید فر مو نیز از سایر خرید ها مجزا نمی باشد. در ساخت فر مو نیز از دو جنس متفاوت فلز و سرامیک استفاده می شود. که درصد بالایی از خانم ها طرفدار نوع سرامیک هستند. یکی دیگر از انواع دستگاه فر مو، دستگاهی است که در ساخت آن در کنار سرامیک از تورمالین نیز استفاده می شود. مهمترین دلیل محبوبیت دستگاه فر مو با روکش سرامیک، عدم آسیب رساندن به مو و همچنین مقاوت بالا نسبت به انواع دیگر دستگاه فر مو می باشد.

  • تنظیم دما:

با توجه به این که هر فرد دارای موهایی با جنس متفاوت با فرد دیگر است، به یک حرارت خاص برای فر شدن نیاز دارد. افرادی که دارای موهایی با تار نازک می باشند و از دستگاه فر مناسب استفاده می کنند باید از درجه حرارت پایین تری نسبت به افرادی با تار موی زخیم استفاده می کنند. در صورتی که هدف از خرید فر مو، استفاده کردن تمام افراد خانواده می باشد بهتر است که این دستگاه قابلیت تنظیم درجه دما را داشته باشد تا به تارهای نازک مود آسیب جدی وارد نشود.

  • خاموش شدن به صورت خودکار:

هنگام خرید فر مو به قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید. این ویژگی می تواند یکی از ویژگی های برتر دستگاه فر مو به شمار بیاید. منظور از خاموش شدن دستگاه این است که در صورت افزایش دمای دستگاه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مو، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود.

  • ویژگی آیونیک:

ویژگی تورمالین را در قسمت قبل مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که قصد خرید فر مو را دارید بهتر است به دارا بودن این ویژگی اهمیت فروانی دهید. وجود تورمالین از وز شدن موها پس از فر کردن جلوگیری خواهد کرد. این ویژگی بیشتر تحت عنوان آیونیک شناسایی می شود و مانع از آسیب رسیدن به موها هنگام استفاده از دستگاه فر مو مرغوب می شود. در صورتی که دستگاه فر مو مرغوب این ویژگی را داشته باشد، حالت پذیری موها بیشتر شده و درخشندگی آن نیز افزایش پیدا می کند. خرید فر مو در ژورنال نوبشو

مطالب پیشنهادی
انواع کرم مرطوب کننده کدام اند

خرید فر مو

انواع فرکننده مو کدام اند و چه ویژگی هایی دارند؟

انواع فرکننده مو عبارت اند از:

  • مخروطی:

فرکننده مخروطی یکی از انواع فرکننده مو می باشد که به شکل مخروط می باشد. از قسمت نوک مخروطی شکل این دستگاه برای فر کردن ریز مو و از قسمت انتهایی آن برای فر درشت استفاده می شود. به طور کلی استفاده از این دستگاه، موها را به شکل s تبدیل خواهد شد.

  • لوله ای (استوانه ای):

به افرادی که فر موی طبیعی را دوست دارند، استفاده از این دستگاه پیشنهاد می شود. شکل این نوع فرکننده مو به صورت یکدست بوده و حالتی طبیعی را به موها می دهد. فرکننده ی استوانه ای در قطرهای مختلفی تولید و عرضه می شود. قطرهای ۱.۵ سانتی، ۲.۵ سانتی، ۳ سانتی و ۳.۵ از رایج ترین قطرهای تولیدی این دستگاه می باشند. برای ایجاد کردن فرهای ریز باید از دستگاهی با قطر ۱.۵ استفاده می شود.
از فر مو با قطر ۲ برای موهایی که دارای اندازه ای نسبتاً کوتاه می باشند استفاده می شود. استفاده از فرمو با شعاع ۳.۵ فرهای درشتی به مو داده و به موها حجم زیادی می دهد.
خرید فر مو در ژورنال نوبشو

خرید فر مو

  • فرکننده موی برقی نوع اتوماتیک:

این مدل دستگاه فر کننده مو به تازگی وارد بازار شده که مهمترین ویژگی آن سرعت بالا در فر کردن مو می باشد. فرد استفاده کننده باید قسمتی از موها را در ناحیه ی مشخص شده قرار داده تا دستگاه موها را به داخل کشیده و به صور اتوماتیک موها را فر می شود.

  • موپیچ:

با استفاده از این نوع فرکننده مو، موها به شکل s فر می شوند.

در گذشته نیز از این نوع فر مو استفاده می شد. فر بیگودی مدل های مختلفی دارد و از رایج ترین و محبوب ترین آن ها می توان به نوع مسافرتی و آبی آن اشاره کرد. انتخاب هر کدام از این فر موها با توجه به سلیقه ی افراد متفاوت است.

نکات مهم در نگهداری از فر کننده مو کدام اند؟

برای نگهداری هر چه بهتر از فرکننده ی مو بهتر است به موارد گفته شده در این قسمت توجه داشته باشید:

  • در دسترس کودکان قرار گرفته نشود.
  • پس از فر کردن موها، دستگاه را خاموش نمایید.
  • بهتر است هنگام استفاده و فر کردن موها، از دستکش استفاده نمایید.
  • پس از استفاده از دستگاه، بهتر است در جعبه ی مخصوص نگهداری کنید.
  • قبل از استفاده کردن دستگاه فر کننده مو، بهتر است بر روی موها اسپری محافظت کننده استفاده نمایید.

[elementor-template id=”13403″]

Originally posted on ۰۱/۱۸/۱۴۰۰ @ ۶:۴۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید