آبمیوه گیری صنعتی چه کاربردی دارد

1
6718
آبمیوه گیری صنعتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید آبمیوه گیری صنعتی

در دنیای امروز، تقریباً کاری برای انسان نمانده که نتوانسته باشد با استفاده از تکنولوژی انجام دهد. یکی از این کارها گرفتن آبمیوه توسط آبمیوه گیری است. ممکن است این دستگاه در منزل هر یک از ما وجود داشته باشد اما آبمیوه گیری صنعتی چیست و تفاوت آن با آبمیوه گیری معمولی در چه مواردی است؟ ما در این مقاله قصد معرفی این دستگاه را به شما داریم. برای خرید آبمیوه گیری به سایت نوبشو  http://www.nobesho.com  مراجعه کرده و از تنوع محصولات لذت ببرید.

آبمیوه‌گیری چیست :

آبمیوه گیری یکی از وسایلی می باشد که برای گرفتن آب میوه کاربرد دارد که به دو صورت دستی آبمیوه گیری دستی و آبمیوه گیری برقی در بازار موجود می باشد.

آبمیوه گیری صنعتی در ژورنال نوبشو

آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی چیست؟

آبمیوه گیری صنعتی دستگاهی است که میتواند آبمیوه با حجم بالا را تولید کند. مثلاً در بستنی فروشی و آبمیوه فروشی و هتل که درخواست برای آبمیوه بیشتر است، از این دستگاه استفاده میشود.

آبمیوه گیری صنعتی به دلایلی مثل همچون قدرت بیشتر و حجم آبگیری تا ۱۰۰ کیلوگرم یا بیشتر، به عنوان یک دستگاه صنعتی شناخته می‌شود. این دستگاه در آشپزخانه‌های بزرگ و هتل‌ها و رستوران ها به کار گرفته می‌شود. اغلب جنس این دستگاه از بدنه‌ای محکم استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و سنگین‌تر از مدل خانگی خود است.

آبمیوه گیری صنعتی در ژورنال نوبشو

آبمیوه گیری صنعتی

انواع آبمیوه گیری صنعتی :

آبمیوه گیری صنعتی به شکل رومیزی، ایستاده و فروشگاهی و نیز یک مدل سلف سرویس در دسترس کاربران قرار دارد که به طور معمول مدل سلف سرویس عمدتاً در هتل ها، باشگاه ها، اداره جات و شرکت های بزرگ کار آمد می باشد.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی و خانگی هر دو یکی هستند و با یک قدرت بسیار بالا کار می کنند که دارای ظاهر و موتوری متفاوت هستند. از مدل صنعتی می توان در انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های آبمیوه‌گیری و یا برای مصارفی همچون گرفتن آب هویج، آب کرفس، آب سیب و بسیاری از موارد دیگر در حجم بالا استفاده می شود و دیگر نیاز نیست که شما نگران خرابی، داغ کردن دستگاه و موارد دیگری که در مدل‌های خانگی می‌بینید، باشید، چرا که ظرفیت و بازدهی این دستگاه مختص به حجم بالاست.

آبمیوه گیری صنعتی از جنس قوی و ضخیمی تشکیل شده که آن را نسبت به آبمیوه گیری خانگی متمایز می کند. این نوع آبمیوه گیری برای مصارف بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد که آب گیری را بدونه مشکل و سریع برای شما انجام می دهد.

ژورنال نوبشو

آبمیوه گیری صنعتی

آب‌ هویج‌ گیری چیست ؟

آب هویج از نوشیدنی های مورد علاقه مردم ایران به خصوص در فصل تابستان است و طرفداران زیادی دارد. به دلیل درخواست بالای مردم از فروشگاه های آبمیوه فروشی یا رستوران ها، آنها نیز نیازمند مدلی از آبمیوه گیری بزرگ میباشند که سریع و با حجم بالا آب هویچ را بگیرد. آب هویج گیری یکی از پرطرفدار ترین آبمیوه گیری های موجود در این صنعت می باشد. این دستگاه با توجه به آخرین متدها و اطلاعات موجود در دنیا ساخته می شود که پاسخگوی تمامی خواسته ها و نیاز های ما باشد.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با ویژگی های بهترین مدل آبمیوه گیری پارس خزر

سازندگان این دستگاه مخازن ورودی و خروجی و تخلیه آبمیوه را بصورت جداگانه طراحی کرده اند. که شستشوی آن راحت باشد و به سادگی انجام شود. در ادامه مقاله به نکات مهمی در خصوص خرید آبمیوه گیری می پردازیم:

آبمیوه گیری صنعتی در ژورنال نوبشو

آبمیوه گیری صنعتی

  • طراحی آبمیوه گیری

این دستگاه دارای تفاوت هایی با نمونه خانگی خود است. در این مدل حتماً باید طراحی دستگاه مناسب باشد، یعنی بسته به نیاز شما و حجم و کارایی که انتظار دارید، مدل های متفاوتی بر حسب گنجایش مخزن وجود دارند.

در صورتی که قصد دارید حجم بالایی از هویج و یا میوه ای دیگر را آبگیری کنید باید بدنه آبمیوه گیری طوری طراحی شده باشد که تفاله میوه ها و آبمیوه از یکدیگر جدا شوند که بتواند هر سه کار را به طور همزمان با یکدیگر انجام دهد.

  •  نحوه شستشوی آبمیوه گیری

طریقۀ شستشوی این دستگاه معمولاً ساده است. یعنی دستگاه طوری ساخته شده که با ساده‌ ترین روش بتوان آن را باز و بسته کرد و  بتوان به‌ سادگی آن را تمیز کرد و یا شست و نیازی به مواد شوینده ندارد.

  •  موتور قوی دستگاه آبمیوه گیری

مورد اساسی در این دستگاه، داشتن موتور قوی این دستگاه است. موتور دستگاه چند برابر از حد طبیعی ای که باید داشته باشد، قوی‌تر است تا بتواند استفاده ‌های مداوم و پشت سر هم و خاموش و روشن کردن‌های پیاپی را تحمل کند و به‌ سادگی این کار را برای شما انجام دهد.

ژورنال نوبشو

آبمیوه گیری صنعتی

  • جنس بدنه آبمیوه گیری

جنس بدنه این دستگاه نسبت به هم نوع خانگی خود بسیار تقویت شده است، یعنی چند برابر قوی‌ تر شده و میتواند وزن بالا، مصارف بالا و حجم بالای فشار کار را تحمل کند و دچار بالانس دستگاه و شل شدن اعضای بدنه دستگاه نشود.

  • تعمیر دستگاه آبمیوه گیری

از موارد دیگری که برای داشتن و نگهداری بی دردسر یک آبمیوه‌ گیری صنعتی مهم است  این است که بتوانید تعمیر و تعویض قطعات را خودتان به‌سادگی انجام دهید.

اصولاً هر دستگاهی در طول زمان، نیازمند تعویض قطعات است. این دستگاه طوری طراحی شده که معمولاً خود خریدار میتواند تعمیر آنرا انجام دهد. شما میتوانید با خرید قطعه مورد نیاز دستگاه به‌ سادگی خودتان آن را تعویض کنید.

 ژورنال نوبشو

نتیجه گیری :

آبمیوه گیری صنعتی یکی از تجهیزات موجود در اکثر آشپزخانه ها محسوب می شود که به دو صورت دستی و صنعتی در بازار موجود است. شما می توانید برای تهیه این محصول به سایت نوبشو مراجعه کنید و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

1 دیدگاه

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید