کدام کرم مرطوب کننده پوست را خریداری کنم

0
4356
کدام کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید انواع کرم پوست مرطوب کننده

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل توضیح دهیم که کدام کرم مرطوب کننده پوست را خریداری کنیم.

کدام کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

با توجه به حساس بودن پوست و تاثیر فراوان آن در زیبایی صورت مراقبت از آن یکی از مهمترین کار هایی است که هر فرد برای حفظ زیبایی خود باید انجام دهد. استفاده از مرطوب کننده باید متناسب با نوع پوست صورت بگیرد به همین دلیل یکی از رایج ترین سوال هایی که در ارتباط با استفاده از کرم مرطوب کننده امکان دارد به وجود بیاید این است که کدام کرم نرم کننده پوست را خریداری نماییم تا بهترین نتریجه را بگیریم. در صورت همراه بودن با ما به طور کامل با پاسخ سوالات رایج در ارتباط با انتخاب و خرید بهترین مرطوب کننده پوست آشنا خواهیم شد، با ما همرا باشید.

برای این که بدانید از کدام کرم مرطوب کننده ی پوست استفاده کنید باید در وهله ی اول نوع پوست خود را شناسایی کنید و پس از آن اقدام به خریداری کرم متناسب با پوست خود نمایید. بهترین انتخاب برای پوست های خشک محصولاتی هستند که درصد بیشتری از مواد مرطوب نگهدارنده پوست را در ترکیبات خاص خود دارند و درصد این نوع کرم نیز باید با توجه به نوع پوست مشخص شود.

با توجه به این که می خواهیم بررسی کنیم که کدام کرم مرطوب کننده پوست برای پوست های مختلف مناسب است ابتدا باید انواع پوست ها را شناسایی کنیم.

پوست ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از:

  • پوست های خشک:

با توجه به این که این نوع پوست ها خشکی بیشتری دارند باید مرطوب کننده را با درصد بالا استفاده کرد به طوری که حالتی روغنی داشته باشد.

  • پوست های روغنی:

یکی دیگر از انواع پوست که باید در خرید مطوب کننده خوب برای آن توجه فراوانی داشت، پوست های نوع روغنی می باشند. این که کدام کرم مرطوب کننده پوست را برای این نوع پوست خریداری کنیم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد زیرا این نوع پوست بسیار حساس بوده و باید از بهترین مرطوب کننده که ساختاری مبتنی بر آب دارد استفاده شود.

  • نوع بالغ:

برای این که میزان رطوبت مورد نیاز در این نوع پوست به طور کامل حفظ شود باید از یک کرم مرطوب کننده که روغنی می باشد استفاده شود.

  • پوست های حساس:

با توجه که این نوع پوست ها بسیار حساس می باشند و به هیچ عنوان نباید از کرم هایی استفاده کرد که در ترکیبات آن ها از موادی استفاده شده است که حالتی زبر به پوست می دهند. به همین دلیل در پاسخ به سوال کدام کرم مرطوب کننده پوست برای چنین پوست هایی مناسب است باید گفت که کرم هایی که موادی مانند آلوئه ورا دارا می باشند بهترین گزینه های انتخابی برای چنین پوست هایی هستند.

  • پوست های معمولی (ترکیبی):

بسیاری از افراد ترکیبی از خصوصیات گفته شده را در ارتباط با انواع پوست های دیگر دارند و نمی دانند که پوست آن ها در کدام یک از انواع پوست ها قرار دارد. چنین افرادی دارای پوستی معمولی یا ترکیبی هستند.

کدام کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

چند نکته در ارتباط سوال کدام کرم مرطوب کننده پوست مناسب است؟

  • در صورتی که در طول تمام فصل های سال پوست صورت شما حالتی خشک دارد کم آب بودن پوست شما حساسیت نسبت به آب و هوا نیست و مهمترین مساله و مشکل در ارتباط با پوست شما مشکل بودن حفظ رطوبت پوست شما است. در چنین شرایطی بهترین انتخاب برای شما یک کرم مرطوب کننده با قدرت بالا است که توانایی ایجاد لایه ی محافظتی را داشته باشد و از پوست در برابر خشکی بیش از اندازه با حفظ رطوبت محافظت نماید.
  • در صوتی که پوستی دارید که خشک نیست و همچنان به رطوبت احتیاج دارد باید از کرم مرطوب کننده با قدرت پایین تری استفاده کنید.
مطالب پیشنهادی
کرم آبرسان چیست

کدام کرم مرطوب کننده پوست می تواند بهترین انتخاب برای پوست هر فرد باشد؟

در قسمت قبل با انواع پوست ها و ویژگی های آن ها آشنا شدیم و همچنین موضوع انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت سعی دارریم شما را با تعدادی از برترین کرم های مرطوب کننده که مناسب برای پوست های مختلف می باشند آشنا کنیم.

تعدادی از برند های مطرح تولید کننده کرم مرطوب کننده عبارت اند از:

  • کامان:

بسیاری از افراد در پاسخ کدام کرم مرطوب کننده پوست مناسب است، کرم مرطوب کننده کامان را دریافت نموده اند و این می توانید حاکی از کیفیت و تناسب آن با پوست ها باشد. به طور معمول از این نوع کرم مرطوب کننده بیشتر برای پوست های نرمال و همچنین مرطوب استفاده می شود و با توجه که در ترکیبات این کرم از ویتامین هایی مانند B1-B3 و B5 استفاده می شود می تواند به طور کامل از پوست فرد استفاده کننده محافظت نماید.

  • کرم مرطوب کننده مدیلن:

این مارک کرم در انواع مختلفی و متناسب با پوست های مختلف تولید می شود. بیشترین استفاده از این نوع کرم برای پوست های خشک می باشد که بسیار حساس هستند. این نوع کرم میزان رطوبت مورد نیاز پوست را به سطح پوست کشیده و میزان رطوبت را بر روی سطح پوست نگه خواهد داشت.

کدام کرم مرطوب کننده در ژورنال نوبشو

  • کرم مرطوب کننده مای:

این کرم برای پوست های معمولی مورد استفاده قرار گرفته می شود از برترین ویژگی های این کرم می توان به دارا بودن ویتامین E اشاره نمود. ویتامین E یکی از بهترین ویتامین های موجود برای جوان سازی پوست می باشد که این کرم می تواند به جوان سازی پوست شما و مراقبت از آن کمک زیادی به شما کند.

یکی از برترین کرم های مرطوب کننده موجود می باشد. این نوع کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب مورد استفاده قرار گرفته می شود و بر خلاف تصورات غلط بسیاری از افراد در ارتباط با عدم نیاز پوست های چرب به مرطوب کننده برای این نوع پوست ها بسیار کارآمد است و با استفاده از این کرم مرطوب کننده میزان چربی روی سطح پوست به بهترین شکل ممکن کنترل خواهد شد.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید