نکاتی که در زمان خرید چرخ خیاطی ژانومه باید در نظر گرفت

0
6315
چرخ خیاطی ژانومهچرخ خیاطی ژانومه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

راهنمای خرید چرخ خیاطی ژانومه

این روزها داشتن یک چرخ خیاطی خوب که بتواند نیازهای اولیه به دوخت و دوز را تأمین کند، از ملزومات یک خانه است. چرخ خیاطی ژانومه در مدل های مختلف با داشتن کارایی های متفاوت سبب شده جز اولین انتخاب های هر مشتری باشد. در زمان خرید چرخ خیاطی با توجه به قیمت مدل های مختلف آن سعی کنید کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

چرخ خیاطی ژانومه در ژورنال نوبشو

برای داشتن خرید مطمئن و درست می بایست در ابتدا اطلاعات صحیح و جامع از محصول مورد نظر خود داشته باشید. چرخ خیاطی ژانومه با داشتن کیفیت برتر به شما اطمینان می دهد که هیچگاه از خرید خود پشیمان نشوید و تنها اطلاعات کسب شده شما باید درباره مدل های مختلف این محصول و ویژگی های خاص آن باشید. برا به دست آوردن اطلاعات مذکور می بایست به یک سایت معتبر مراجعه کنید. نوبشو به عنوان بانک اطلاعات کامل و صحیح در رابطه با چرخ خیاطی ژانومه راهنمایی قوی برای شما در زمان خرید است.

http://www.nobesho.com

تجربه دنیایی از هنر و زیبایی با خرید چرخ خیاطی ژانومه

ژانومه را می توان یکی از معتبرترین برند چرخ خیاطی با سابقه طولانی مدت معرفی کرد که طی سال ها تولید همیشه جایگاه خاص خود را در میان مشتریان محصولات خود حفظ کرده است. محبوبیت این برند تا جایی پیش رفت که در سال های بعد، با تولید مدل های متنوع جای پای خود را در میان طرفداران سفت کرد. کافی است چرخی در دنیای بزرگ اینترنت بزنید تا از محبوبیت چرخ های گلدوزی ژانومه تعریف های بسیار بشنوید و ببینید.

چرخ خیاطی ژانومه در ژورنال نوبشو

مدل های متنوع از چرخ ژانومه علاوه بر امکان دوخت های راسته، زیگزاگ و … با داشتن امکان گلدوزی های زیبا در طرح های متنوع و همچنین دارا بودن قابلیت نصب دکمه و انجام مادگی ( جا دکمه) سبب شده با خرید یک محصول، سه کاربرد مهم را در کنار هم داشته باشید.

در زمان خرید چرخ خیاطی لازم است در ابتدا هدف از خرید این محصول را مشخص کنید، آیا هدف از خرید تنها برای مصرف خانگی است یا قصد دارید ایجاد کسب و کار کنید. پاسخ این سوال نقش موثری در انتخاب چرخ خیاطی دارد. برای استفاده از چرخ خیاطی صنعتی به علت سرعت و کیفیت بالاتری که در دوخت ارائه می دهد لازم است کمی حرفه ای خیاطی را دنبال کنید. چرخ های صنعتی به علت داشتن امکانات بیشتر سنگین تر از مدل های خانگی هستند.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد چرخ خیاطی ژانومه:

  • نخ کردن سوزن یکی از سخت ترین قسمت های خیاطی است و اغلب از آن فرار هستند. در مدل های جدید چرخ های ژانومه این شراطی فراهم شده که نخ بدون دخالت انسان سر جای خود قرار بگیرد. بهره گیری از ویژگی سوزن نخ کن در مدل های متنوع چرخ های ژانومه سبب شده که این محصول محبوبیت بیشتری کسب کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های این برند چرخ خیاطی در مدل های متنوع نخ بر درب است. این فناوری نیاز شما را به نخ زن های دستی از بین می برد و تنها با فشار بر قسمت خاصی از پدال، نخ به طور اتوماتیک قیچی می شود. این فناوری سرعت شما را در دوخت و دوز بالا می برد به علاوه کیفیت و دقت دوخت لباس نیز تا حد زیادی افزایش پیدا میکند.
مطالب پیشنهادی
چرخ خیاطی دستی چه برتری هایی به نسبت دیگر چرخ خیاطی دارد

چرخ خیاطی ژانومه در ژورنال نوبشو

  • امکان گلدوزی در مدل های مختلف چرخ ژانومه سبب می شود تا نیاز شما به گلدوزی های حاضری رفع شود به علاوه می توانید تمام طرح های دلخواه خود را پیدا کرده و به سادگی روی لباس یا هر پارچه دیگر پیاده سازی کنید.
  • دوخت های دایره و حلقوی نیاز به ظرافت و دقت فراوانی در دوخت دارد. چرخ خیاطی ژانومه در مدل های جدید با به کارگیری بازوهای آزاد این امکان را فراهم نموده که بدون بروز هیچ مشکلی بتوانید به سادگی علاوه بر دوخت حلقوی سایر دوخت های و حاشیه دوزی ها را بر روی پارچه پیاده سازی کنید.
  • امکان دوخت لباس در ۴۴ نوع مختلف یکی دیگر از ویژگی های برتر چرخ خیاطی برند ژانومه است. تنوع دوخت سبب زیباتر شدن لباس خواهد شد به علاوه می توان با انواع مختلف دوخت در حاشیه لباس و یا بر روی بدنه آن تمام مدل های محبوب خود را روی لباس پیاده سازی کنید.
  • از قابلیت های اصلی مدل های برتر چرخ خیاطی ژانومه می توان به دوخت همزمان دو سوزن آن اشاره کرد که ترکیب دوخت زیبا و ماندگاری را فراهم می کند به علاوه در قسمت بالای چرخ بخشی برای پیچش ماسوره تعبیه شده که صورت خودکار این عملیات را انجام می دهد.
  • لامپ و روشنایی یکی از برترین ویژگی های یک چرخ خیاطی خوب است که نیاز شما را به دیگر روشنایی ها در حین کار از بین می برد. لامپ سفید با نور ملایم در قسمت بالای سوزن قرار گرفته است تا شما به راحتی بتوانید کیفیت دوخت را در تمامی مدل ها بسنجید.
  • لوازم جانبی چرخ خیاطی قابلیت رفع نیاز شما به خرید محصولات متفرقه را از بین کمی برد. در مدل های مختلف چرخ ژانومه جعبه فابریک حاوی لوازم جانبی چرخ خیاطی وجود دارد که محتویات آن شامل:

-شش پایه برای دوخت انواع زیپ، گلدوزی، دکمه و دوخت مادگی

-پیچ گوشتی های مخصوص برای باز کردن پیچ های چرخ، در دو سایز مختلف

-یک بسته سوزن فابریک. ساخت کمپانی مخصوص که دوام و کیفیت بالایی در دوخت دارد.

-برس و پنس مخصوص به منظور تمیز کردن و برطرف کردن کرک و خورده پارچه ها

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید