موبایل A70 و بررسی جنبه های مختلف آن برای اینکه در انتخابتان مطمئن شوید

0
3969
موبایل A70 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

موبایل A70

شرکت سامسونگ سالهاست که در حوزه تولیدات مربوط به تکنولوژی فعالیت میکند و در زمینه ساخت و طراحی گوشی های موبایل در دنیا پیشتاز است. موبایل A70 موضوع مورد بحث ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید موبایل خواهد بود.

شرکت سامسونگ یک شرکت چند ملیتی است که مقر اصلی آن در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی است و به شکل یک پارک علم فناوری همراه با یک مرکز اداری است. نام این شرکت یعنی سامسونگ، به معنای سه ستاره می باشد که کلمه “سه” نمادی از قدرتمندی و عظمت است و بنیانگذار سامسونگ به خاطر اینکه می خواست این شرکت آغاز کننده یک کار جدید باشد این نام را برای شرکت انتخاب کرد. هم اکنون سامسونگ بعد از اپل بیشترین میزان فروش گوشی های هوشمند را در دنیا دارد.

آشنایی با SAMSUNG Galaxy A

در بین مدل های تولید شده موبایل توسط سامسونگ، سری A بیشترین تنوع مدل را دارا هستند و هر بار مدل جدیدی از این سری به بازار معرفی می شود. این گوشی های موبایل مخصوص استفاده برای کسانی هستند که از آنها برای کاربری عادی استفاده می کنند. برای همین هم از قیمت مناسبی برخوردارند.

موبایل A70 در ژورنال نوبشو

نحوه نام گذاری محصولات سری A چگونه است؟

  • اولین گروهی که از محصولات سری A در ابتدای سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی شدند به این صورت نام گذاری میشوند: A…۰ به این صورت که هر چه عددی که در جای خالی قرار می گیرد بیشتر شود دستگاه از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ارتقا پیدا می کند. مانند موبایل A70
  • دومین سری از این محصولات با پسوند S شناخته می شوند و در حدوداً در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار وارد شدند. مانند A70s
  • جدیدترین سری گوشی های A به صورت A…۱ هستند و تاکنون چند مدل از این سری جدید از جمله A71 معرفی شده اند.

سامسونگ در ژورنال نوبشو

بررسی موبایل A70 از لحاظ سخت افزار و نرم افزار

این مدل از گوشی های سری A از Android 9 pie به عنوان سیستم عامل استفاده می کنند که در کنار رابط کاربری one UI و GPU یا همان پردازشگر گرافیکی Adreno 612 یک موبایل عالی و بسیار کاربردی به حساب می آیند و شما هیچ مشکلی با نصب و اجرای بازی ها مختلف بر روی گوشیتان نخواهید داشت.

تراشه ای که برای ساخت موبایل A70 به کار گرفته شده است تراشه Snapdragon 675 کوالکام است؛ این تراشه از لیتوگرافی ۱۱ نانومتری استفاده می کند که نشان دهنده کارایی بالای آن می باشد.

همانطور که می دانید این قطعه مانند قلب تپنده ی موبایل است. در این دستگاه ها پردازنده بر روی تراشه قرار دارد. پردازنده مرکزی تراشه Snapdragon 675 هشت هسته ای است. دو مورد از این هسته ها دارای فرکانس ۲ گیگاهرتز و بقیه هسته ها فرکانس ۱.۷ گیگاهرتزی را ارائه می کنند.

در کل موبایل A70 از کارایی بالایی برخوردار است و کار با آن برای شما بسیار پرسرعت و لذت بخش خواهد بود.

  • صفحه نمایش موبایل A70

از نظر اندازه صفحه نمایش کمی بزرگتر از مدل موبایل A50 است با این وجود تراکم پیکسلی آن کمی کمتر از A50 است. البته این تفاوت در میزان تراکم پیکسلی به حدی نیست که شما متوجه آن شوید و بنابراین چیزی از ارزش موبایل A70 کم نمی کند.

صفحه نمایش این گوشی کیفیت خیلی خوبی در نمایش رنگ ها و نقاط سایه و روشن تصویر دارد و در خصوص کیفیت رنگها و تصویر صفحه نمایش خیال شما را از هر جهت راحت می کند.

مطالب پیشنهادی
خرید موبایل و آشنایی با ویژگی های مختلف آنها برای داشتن یک انتخاب خوب

این موبایل با دارا بودن صفحه نمایشی در اندازه ۶.۷ اینچ و حاشیه های نازک، به یک گوشی دوست داشتنی برای کسانی که به بازی کردن و فیلم دیدن بر روی گوشی موبایل عادت دارند، تبدیل شده است.

اما این صفحه نمایش یک قابلیت عالی و پرطرفدار دیگر هم دارد و آن حسگر اثر انگشت است که بر روی قیمت گوشی سامسونگ A70 تأثیر گذار بوده است.با داشتن موبایل A70 تنها شما هستید که میتوانید به تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش در ژورنال نوبشو

  • وضعیت باتری به کار رفته در موبایل A70

موبایل A70 از نظر اندازه بزرگ است و به طراحان اجازه می دهد باتری بزرگتری برای این مدل به کار ببرند. این باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر است و به خوبی میتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. میزان نگهداری شارژ این باتری کاملاً به استفاده شما بستگی دارد مثلاً اگر بخواهید بازی های سنگین را بر روی آن اجرا کنید به دلیل اینکه به میزان زیادی از پردازنده ها و رم استفاده می کند، باتری انرژی بیشتری از دست می دهد. این باتری با سرعت ۲۵ وات شارژ می شود و مجبور نیستید زیاد به خاطر آن منتظر بمانید.

باطری در ژورنال نوبشو

نگاهی کلی به طراحی ظاهری موبایل A70

تقریباً سبکی که برای طراحی اسمارت فون های سری A به کار می رود به یکدیگر شباهت دارد. اما A70 نسبت به مدل های قبلی خود کمی بزرگتر است. همچنین این گوشی از یک ویژگی دیگر بهره مند است که کار با آن را راحت میکند آن هم طراحی لبه های دو طرف گوشی با یک خمیدگی کوچک است که در دست گرفتن آن را لذت بخش می کند. قاب پشت این گوشی براق تر از مدل قبلی آن است.

فلش LED و دوربین سه گانه ای که در سمت چپ این موبایل طراحی شده است بر زیبایی ظاهری آن می افزاید. همچنین با داشتن ضخامت مناسب یک گوشی بسیار شیک و مدرن است. در ادامه عکس گوشی A70 برای شما قرار داده شده:

موبایل A70 در ژورنال نوبشو

موبایل A70 و یک دوربین قدرتمند

این موبایل دارای دوربین اصلی سه گانه است. دوربین پشت این گوشی ها دارای سه لنز ۵، ۸ و ۳۲ مگاپیکسلی است.دوربین ۵ مگاپیکسلی از نوع Depth یا عمقی است، به همین ترتیب دوربین ۸ و ۳۲ مگاپیکسلی از نوع Ultra Wide وWide هستند. این سه دوربین باعث می شوند که شما بتوانید عکس های خوب و با رزولوشن بالا بگیرید.

لازم به ذکر است که دیافراگم یا نسبت کانونی لنز دوربین ۳۲ مگاپیکسلی آن f/1.7 است. همانطور که میدانید دیافراگم در واقع میزان گشودگی لنز دوربین است. هر چه میزان این گشودگی بیشتر باشد عددی که در کنار f قرار دارد کمتر می شود با باز شدن بیشتر دوربین فوتون های بیشتری از نور توسط حسگر موجود در دوربین دریافت شده و عکس با کیفیت تری خواهید داشت. این ویژگی برای عکاسی در شب خیلی مهم است.

دیافراگم در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید