درباره ی خرید کرم ارزان قیمت چه می دانید؟

0
3509
خرید کرم ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید کرم ارزان قیمت

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست قصد داریم درباره ی انواع کرم ها برای پوست های مختلف صحبت کنیم همچنین بیان کنیم که برای خرید کرم ارزان با هر نوعی به چه نکاتی توجه کنید تا خریدی مطمئن را انجام دهید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انواع کرم صورت

همه دوست دارند چه در سنین جوانی و چه در سنین پیری دارای پوستی صاف و جوان باشند اما باید بدانید که پوست شما برای جوان و زیبا ماندن احتیاج به مراقبت های بسیاری دارد.

کرم های پوست دارای انواع مختلفی می باشند که کارایی و خواص هر کرم با توجه به نوع پوست و نیاز آن متفاوت می باشد و برای خرید کرم قبل از هر چیز باید نوع پوست خود و نیاز آن را بشناسید و سپس توجه کنید که پوست خود به چه نوع کرم و محصولی احتیاج دارد و برای خرید کرم به مواد مغذی موجود در آن توجه کنید.

باید توجه کنید که کرم های پوستی دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر تنها به معرفی چند محصول و کرم که ممکن است مورد استفاده و نیاز هر خانمی باشد خواهیم پرداخت.

  • خرید کرم پودرها و کرم های آرایشی

این مدل کرم ها به هیچ وجه جنبه ی پیشگیری کننده از آسیب های پوستی و درمانی ندارند و تنها پوشش دهنده و آرایشی می باشند. این کرم ها را هیچ پزشکی برای شما تجویز نمی کند و برای خرید آن باید به پیشینه، برند، پوشش دهندگی، کیفیت و… محصول توجه کنید.

همچنین دقت کنید که این مدل کرم ها در انواع اورجینال و تقلبی در بازار موجود می باشند که برای خرید کرم ارزان باید به هولوگرام آن و سپس شماره ثبتی که مربوط به وزارت بهداشت می باشد توجه کنید بهتر است کرم های ارایشی اورجینال را به دلیل تعداد زیاد کرم های تقلبی و مشابهی که در بازار موجود می باشد از فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش و خرید کرم و محصولات آرایشی تهیه کنید.

  • انواع کرم های مختلف ضد آفتاب

در بین تمامی کرم های مربوط به پوست کرم های ضد آفتاب بیشترین فروش و طرفداران را به خود اختصاص داده اند تاثیر این کرم ها به گونه ایست که مانع رسیدن نور آفتاب و اشعه های مضر آن به پوست می شوند.

بنابراین می توان گفت که این کرم ها از پیرشدن سریع پوست، چین و چروک شدن، لکه ها و سرطان های پوستی پیشگیری می کنند.

خرید کرم ضد آفتاب و مصرف آن را پزشکان هم به افراد توصیه و هم بر اساس نیاز و نوع پوست برای افراد تجویز می کنند درباره ی خرید کرم ارزان ضد آفتاب هم می توان گفت که قیمت آن خیلی اهمیت زیادی ندارد بلکه کارایی، اثر بخشی و از لحاظ محافظت پوست در برابر خورشید اهمیت دارد.

خرید کرم ارزان در ژورنال نوبشو

  • خرید انواع کرم مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده را بیشتر برای بهتر شدن خشکی پوست و برطرف کردن آن استفاده می کنند چرا که گاهی اوقات خشک شدن پوست موجب احساس بد در آن محل، خارش، سوختگی، پوسته پوسته شدن و انواع اگزما می شود بنابراین خرید کرم مرطوب کننده برای افراد با خشکی پوست پیشنهاد می شود.

مطالب پیشنهادی
خرید کرم آبرسان صورت ارزان

خوب است اگر این نوع کرم ها را زمانی مصرف کنید که پوست شما تا حدودی به کمک آب مرطوب شده است این نوع کرم در انواع مختلف با خاصیت هایی مثل مرطوب کنندگی، چرب کنندگی، آبرسان و… به فروش می رسد.

  • توضیح درباره ی انواع کرم ضد لک و لایه بردار

درباره ی کرم های ضد لک تنها می توان گفت که بهتر است آن ها را با تجویز پزشک و مشورت با او تهیه و استفاده کنید.

کرم های لایه بردار اکثرا از اسید های میوه یا ترکیب های ویتامین آ با نوعی غلظت خاص و مشخص ساخته می شوند. درباره ی این نوع کرم می توان گفت که پس از استفاده در مدت زمان و دوره ی خاصی که مربوط به آن است می توانید تا حدودی چین و چروک و لک های پوستی خود را کاهش و یا کلا از بین ببرید.

برای خرید کرم ارزان لایه بردار بهتر است به ترکیبات، دوره و مدت زمان برای مصرف، کشور و برند سازنده، شدت لک و چین و چروک و… توجه کنید.

خرید کرم ارزان در ژورنال نوبشو

  • کرم های مخصوص برای اطراف و دور چشم

کرم هایی که مخصوص و برای دور چشم هستند برخلاف تصور افراد برای کاهش و نابود کردن چین و چروک های دور چشم نمی باشند بلکه با توجه به ترکیبات کرم ها که از مرطوب کننده ها، لایه بردار ها و ضد آفتاب ها می باشد باعث ایجاد تاثیرهای موقتی در ظاهر پوست این ناحیه شود که آن هم بیشتر به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی آن می باشد.

در خرید این کرم ها دقت کنید که این کرم ها علاوه بر بی تاثیر بودن بر کاهش چین و چروک ها هیچ تاثیری بر روی پف و یا تیرگی دور چشم هم ندارند و تمامی تاثیر ها موقتی است.

  • معرفی کرم ضد چروک و ترکیبات آن

همان طور که در بالا هم گفته شد بیشترین عوامل تاثیر گذار بر کاهش چین و چروک ها کرم های لایه بردار می باشند پس در ترکیبات این مدل کرم ها هم از انتی اکسیدان ها و ترکیبات کرم های لایه بردارها استفاده می شود.

تنها خرید کرم ارزان ضد چروک برای پوست کافی نیست و برای کاهش و اثر بخشی بیشتر باید از سایر روش های درمانی دیگر هم استفاده کنید.

  • انواع کرم های مخصوص برای استفاده در روز و یا شب

معمولاً ترکیبات بیشتر کرم های مربوط و مخصوص روز ترکیبی از مواد اولیه کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده می باشد و ترکیبات کرم های مخصوص شب لایه بردار و ضد چروک و مرطوب کننده می باشد.

از دیگر کرم های پوستی که می توانید آن ها را تهیه کنید هم می توان به کرم های پرکننده پوست صورت، کرم هایی برای لیفتینگ و سفت کننده پوست، کرم های تغذیه کننده پوست، کرم های ضد ترک و… اشاره کرد و برای خرید آن ها تنها به تبلیغات و قیمت توجه نکنید بلکه باید حتماً به مواد به کار رفته و اثر بخشی آن هم توجه کنید.

خرید کرم ارزان در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید