مراحل خرید بلیط ماهان چگونه است؟

0
4472
خرید بلیط ماهان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید بلیط ماهان

شیوه خرید بلیط ماهان بسیار راحت است و شما می توانید با طی کردن مراحل این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما بلیط خود را تهیه نمایید ؛

  • مرحله اول

بعد از وارد شدن به سایت بلیط ماهان باید در طرف چپ صفحه زبان را انتخاب نمایید، صفحه موجود دارای فرمی است که باید اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید، توسط این صفحه قادرید خرید بلیط ماهان را شروع نمایید، در صورتی که قبلاً وارد این سایت شده اید و ثبت نام خود را انجام داده اید تنها کافیست که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید ولی اگر برای اولین بار است که ثبت نام می کنید درج نام، نام خانوادگی، شماره ایمیل و غیره الزامی است.

  • مرحله دوم

اگر در همان فرم ابتدا خرید بلیط ماهان را انجام می دهید، باید مبدأ پرواز و مقصد پرواز را توسط نوار سمت راست انتخاب کنید.

  • مرحله سوم

در صورتی که سفر شما یک طرفه یا دو طرفه است باید آن را مشخص کنید، تاریخ پرواز را بر اساس استاندارد موجود در فرم با انتخاب روی تقویم مشخص نمایید.

  • مرحله چهارم

در مرحله بعدی تعداد مسافران را بر اساس سن آن ها مشخص کنید و در بخش کلاس نوع بلیط را انتخاب نمایید، در نتیجه تمامی اطلاعات وارد شده را مجدد بررسی کنید و اگر از درستی آن ها اطمینان دارید روی گزینه جستجو کلیک نمایید.

  • مرحله پنجم

بعد از انتخاب جستجو صفحه ای برای شما باز می شود که توسط آن می توانید نوع پرواز را تعیین کنید، امکان دارد در روز مد نظر شما پروازهای متعددی وجود داشته باشد، در اینصورت آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و مطلوب ترین را تعیین نمایید.

  • مرحله ششم

در این بخش قیمت خرید بلیط ماهان براساس تعداد مسافران و مالیات قابل رؤیت است، با انتخاب روی گزینه مقررات لغو بلیط می توانید از وضعیت تغییر پرواز و لغو آن اطلاعات کاملی را به دست آورید، بعد از مطالعه آن ها و پذیرفتن شرایط و قوانین با کلیک روی دکمه ادامه پذیرفتن قوانین را انتخاب کنید.

  • مرحله هفتم

در این مرحله می بایست تمامی اطلاعات مسافران را در جایگاه های مربوطه درج کنید و در پایان گزینه ادامه را انتخاب کنید، در صورتی که تعداد مسافران از یک نفر بیشتر باشد اطلاعات هر کدام را به صورت متمایز قرار بدهید.

  • مرحله هشتم

در این مرحله خدمات ارائه شده در پرواز مربوطه را با کلیک روی گزینه بله تعیین کنید، لازم به ذکر است که اگر خدمات مربوطه در منوی خدمات خاص وجود نداشته باشد نمی توان از آن سرویس استفاده نمود.

اگر می خواهید سرویس های خاصی را انتخاب کنید به منوی مربوط به مسافر مراجعه کنید و بعد سرویس های مورد نظر را تعیین کنید.

  • مرحله نهم

در این مرحله باید هزینه خرید بلیط ماهان را پرداخت کنید، قبل از انجام این امر اطلاعات پرواز را بررسی کنید و بعد از تعیین درگاه بانک گزینه تأیید را انتخاب نمایید.

مطالب پیشنهادی
عوامل مؤثر بر قیمت بلیط هواپیما ارزان

بعد از انجام مراحل فوق یک صفحه مربوط به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک باز می شود، که باید اطلاعات کارت بانکی خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید و بعد از تأیید هزینه خرید بلیط ماهان از حساب تان کسر می شود.

خطوط هواپیمایی ماهان سالیان زیادی است که وجود دارد و جزو کمپانی های ویژه ایران می باشد.

خرید بلیط ماهان در ژورنال نوبشو

بلیط هواپیمایی ماهان

بلیط هواپیمایی ماهان برای مسافران این کمپانی در دو کلاس پرواز کسب و کار و ساده وجود دارد، این بلیط در مقایسه با سرویس های ارائه شده در خطوط هوایی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، به همین دلیل اکثر مسافرانی که در پی خرید بلیط ماهان با قیمت مناسب و ارزان هستند این نوع بلیط را خریداری می نمایند، برای تهیه انواع بلیط هواپیمایی ماهان قادر هستید از طریق سایت های خرید آنلاین بلیط هواپیما را تهیه کنید.

خرید بلیط ماهان در ژورنال نوبشو

فرق کلاس تجاری و معمولی

در کلاس تجاری ایرلاین ماهان محیط مطلوبی برای مطالعه و گذراندن اوقات مسافر وجود دارد، این محیط با وجود آوردن فضایی لازم و سرویس های ارائه شده خدماتی را جهت آسایش مسافران پدید می‌آورد و باعث می ‌شود که پروازی خاطره انگیز داشته باشند. در کلاس ساده ایرلاین ماهان در مقایسه با اغلب خطوط هوایی دیگر محیط بیشتری برای مسافران ایجاد می کند تا آرامش آن ها فراهم شود.

سفر با بلیط هواپیمایی ماهان

کمپانی های هواپیمایی زیادی پروازهای متفاوتی را انجام می‌دهند که هر کدام از آن ها دارای مشخصات ویژه ای هستند، مسافرت با استفاده از پرواز ماهان جزو بهترین سفرها می‌باشد و بسیاری از مسافران و گردشگران طرفدار آن هستند، سفرهای داخلی و خارجی زیادی با کمک خرید بلیط ماهان به انجام می رسد، ۳۰ مقصد داخل کشور در هواپیمایی ماهان وجود دارد که با کمک سایت مربوطه می توانید خرید بلیط ماهان را انجام بدهید، علاوه براین همراه با سفرهای داخل کشور ماهان قادر هستید به ۲۵ مقصد خارجی مناطق گوناگون جهان پرواز داشته باشید، برای تهیه بلیط هواپیمایی به کشورهای دیگر می توانید از ایرلاین ماهان استفاده کنید.

بسیاری از افراد به دلایل زیادی قصد دارند از طریق سایت های اینترنتی بلیط هواپیمایی خود را تهیه کنند، یکی از این دلایل صرفه‌جویی در زمان است علاوه بر این گزینه های زیادی پیش روی مشتری قرار دارد، ولی انتخاب سایت معتبر جهت خرید بلیط اهمیت زیادی دارد، در این صورت می توانید توسط سایت هواپیمایی ماهان خرید بلیط ماهان را انجام بدهید و بدون هیچ استرس و نگرانی برای پرواز آماده شوید.

اگر می خواهید در رابطه با خرید بلیط ماهان اطلاعات بیشتری را کسب کنید می توانید به سایت نوبشو مراجعه کنید. در پایان از تمامی عزیزانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم و امیدوارم مطالب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

Originally posted on ۰۱/۰۷/۱۴۰۰ @ ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید