بهترین مارک اتو پرس چیست و در چه رنج قیمتی قرار دارد؟

0
5154
بهترین مارک اتو پرس درژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

برای انتخاب بهترین مارک اتو پرس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اتو پرس یکی از واجب ترین وسایل برای هر منزل می باشد که برای آراستگی و مرتب بودن بیشتر افراد در محیط کاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید بهترین مارک اتو پرس باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد. اگر برای خرید اتو یک ویژگی مهم و مخصوص مد نظر دارید و در هر فروشگاهی چنین محصولی را پیدا نمی کنید، بهتر است برای راهنمای خرید اتو پرس به فروشندگان حاضر در نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا به نشانی  https://www.nobesho.com  سری بزنید و از خرید همان محصولی که مد نظر داشتید لذت ببرید. در این قسمت شما را با تمام ویژگی های بهترین اتو پرس آشنا کنیم.

  • صفحه اتو:

    اتو باید دارای اندازه صفحه ی مناسبی باشد و به راحتی قسمت بزرگی از لباس را اتو بکشد. به طور کلی هر اتو از دو صفحه اصلی تشکیل شده است که بهتر است هر دو صفحه تولید گرما کند تا نتیجه اتو کشید بهتر باشد.

  • پایه اتو پرس:

    یکی از مهم ترین ویژگی های بهرتین مارک اتو پرس، پایه آن می باشد. پایه اتو پرس باید قابلیت تنظیم را داشته باشد به گونه ای که فرد بتواند میزان ارتفاع را متناسب با اندازه ی قد خود تنظیم کند و در هنگام اتو کشیدن لباس ها، دچار مشکل جدی در این ارتباط نشود.

  • میزان ظرفیت مخزن:

    میزان درجه ی اندازه ی مخزن هر اتو پرس با هم متفاوت است. افرادی که به دلایل مختلف شغلی و … حجم زیادی از لباس ها را به طور هم زمان اتو می کنند، بهتر است در هنگام خرید اتو به این نکته توجه کنند که حجم مخزن اتو زیاد باشد تا به هنگام اتو کشیدن لباس ها به مشکل بر خورد نکنند.

  • کیفیت جنس کف اتو:

    نه تنها برای خرید اتو پرس، بلکه در خرید انواع اتو ها به کیفیت و جنس کف اتو توجه ویژه ای داشته باشید. اتو دارای جنس کفی بسیار مرغوبی می باشد که به هیچ عنوان به لباس نمی چسبد و سبب ایجاد سوختگی نمی شود و حتی اگر لباسی بر اثر حرارت بالا به آن بچسبد با استفاده از ساده ترین روش های ممکن پاک خواهد شد و صفحه ی اتو از بین خواهد رفت.

  • سیستم ضد رسوب:

    اگر دستگاه اتو پرس دارای ویژگی ضد رسوب باشد، به هیچ عنوان در آن املاح موجود در آب معمولی ( غیر مقطر) رسوب ایجاد نخواهد کرد. دارا بودن سیستم های ضد رسوب به میزان چشم گیری سبب افزایش میزان طول عمر مفید اتو شده و مشکلی را در این رابطه نخواهند دشت. در صورتی که یک اتو رسوب وجود داشته باشد، در هنگام اتو کشیدن، اثرات آن در سطح لباس ها مشاهده خواهد شد.

  • دارا بودن سیستم هوشمند تصفیه آب:

    یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای اتوها به وجود می آید، رسوباتی است که در آن ها به وجود می آید و هنگام اتو کشیدن، آثار رسوبات بر سطح لباس می ماند. در بهترین مارک اتو پرس، از فناوری جدید و به روز دنیا برای تصفیه آب موجود در مخزن برای استفاه در امر اتو استفاده می شود. در این مدل از انواع اتو پرس، آبی که در مخزن ریخته می شود از فیلترهای مخصوصی عبور کرده و تمامی املاح آن گرفته می شود و در نهایت در استفاده ی بلند مدت از اتو، هیچ گونه رسوبی به وجود نخواهد آمد.

  • قابلیت بخار دهی دو طرفه:

    افرادی که قصد خریدن بهترین مارک اتو پرس را دارند حتما به این نکته توجه نمایند که بخار دهی از هر دو سمت باشد. با استفاده از سیستم بخار دهی از هر دو سمت لباس ها به شکل بسیار مطلوبی اتو کشیده می شوند. علاوه بر این که قابلیت بخار دهی و اتو از هر دو سمت وجود دارد، افراد می توانند با استفاده از تغییراتی که در تنظیمات اتو پرس به وجود می آورند، از بخار دهی یک سمت آن برای اتو زدن لباس ها استفاده کنند.

  • بخار دهی به صورت پیوسته:

    میزان بخار دهی پیوسته در اتو پرس با واحد گرم بر دقیقه مشخص می شود. واحد گرم بر دقیقه نمایانگر این است که اتو بخار مد نظر به چه مقدار می تواند به طور پیوسته بخار دهی داشته باشد.

  • مجهز بودن به سیستم ضد چکه:

    از مهم ترین ویژگی های یک اتو، دارا بودن سیستم ضد چکه آن می باشد. چکه کردن اتو هنگامی اتفاق می افتد که دمای موجود در اتو بسیار کم تر از حدی باشد که بخار تولید کند و در نتیجه ی این اتفاق اتو شروع به چکه کردن آب بر روی لباس ها می کند. سیستم های ضد چکه به کار رفته در بهترین مارک اتو پرس به این گونه عمل می کنند که به طور کاملا اتوماتیک محفظه ی بخار بسته شده و از چکه کردن آب جلوگیری می شود.

بهترین مارک اتو پرس درژورنال نوبشو

  • میزان توان مصرفی:

    میزان انرژی که یک اتو برای ایجاد بخار و از بین بردن چروک های لباس نیاز دارد، توان مصرفی آن می گویند. هنگام خرید اتو باید به این نکته توجه داشته باشد که میزان توان مصرفی هر چقدر که کم تر باشد، بهتر است. برای دیدن بهترین مارک های اتو با توان های مصرفی بسیار کم بهتر است که به https://www.nobesho.com مراجعه کنید.

  • مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی بخار:

    اتو برای ایجاد بخار مورد نیاز جهت از بین بردن چروک ها به مدت زمان خاصی احتیاج دارد و هنگام خرید اتو به این مدت زمان توجه کنید زمان هر چقدر کم تر باشد، بهتر است.

  • قدرت و حجم بخار تولید شده:

    میزان بخاری که یک اتو تولید می کند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. میزان راحت بودن از بین بردن چروک با استفاده از یک اتو، به میزان حجم بار بستگی دارد.

  • وزن اتو پرس:

    وزن بهترین مارک اتو پرس باید با توجه به میزان کارایی آن متناسب باشد تا در صورت نیاز به راحتی جا به جا شود.

  • دسته ی اتو پرس:

    مدل دسته ی اتو نیز یکی دیگر از موارد قابل توجه است که باید با توجه و متناسب با بدن خود انتخاب کنید.

  • قابلیت تنطیم میزان دما:

    برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت لباس های مختلف، اتو باید قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد.

  • سیستم قطع خودکار:

    سسیستم قطع خودکار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که یک فرد به هر دلیل اتو را بیش از اندازه بر روی لباس قرار دهد، اتو خاموش شده و به لباس آسیبی وارد نشود.

برای انتخاب بهترین مارک اتو پرس چه قیمتی دارد؟

برند های معتبر و بسیار متفاوتی در امر تولید بهترین مارک اتو پرس فعالیت دارند که با توجه به فناوری به کار رفته در اتو، جنس آن صفحه، میزان مصرف انرژی و …. دارای قیمت های متفاوتی هستند. از معروف ترین و بهترین مارک اتو پرس می توان به رادکس، ژانومه، بایترون، دومنا و … هستند که تا کنون توانسته اند پرفروش ترین و بهترین مارک اتو پرس شناخته شده باشند.

بهترین مارک اتو پرس درژورنال نوبشو

مطالب پیشنهادی
لباسشویی تکنولوژی نوین برای زندگی راحت تر

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید