برترین برند محصولات آرایشی دنیا کدام است ؟

0
3964
برند محصولات آرایشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

انواع برندهای محصولات آرایشی کدامند:

محصولات آرایشی از پر فروش ترین محصولات موجود در سراسر دنیا می باشند که توصیه می شود هنگام خرید آن به نکات بسیار مهمی توجه شود و مهمترین نکته ای که در این رابطه وجود دارد توجه به برند محصولات آرایشی است که همواره مورد تاکید قرار گرفته است. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم آرایشی، سعی داریم شما را با برترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

  • محصولات آرایشی کریستین دیور (Christian Dior):

یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش، برند کریستین دیور می باشد که توسط شخصی به نام کریستین دیور تأسیس شده است. این برند محصولات آرایشی علاوه بر فعالیت در زمینه تولید لوازم آرایشی در زمینه های دیگری مانند تولید عطر، جواهر آلات و … نیز فعالیت هایی در سطح جهانی دارد. به بیان ساده برند محصولات آرایشی دیور به عنوان اصلی ترین برند و سر گروه برندهای مختلف تولید کننده محصولات آرایشی مانند برند پرادا، برند ورساچه و … می باشد.

برند محصولات آرایشی در ژورنال نوبشو

  • محصولات آرایشی میبلین (Maybelline):

در سال ۱۹۱۵ میبلین توسط یک فرد جوان به نام لیل ویلیامز تاسیس شد و پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی به یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی در سراسر دنیا تبدیل شد. از مدل های معروف این برند می توانیم به Miranda Kerr، Adrianna Lima و Gigi Hadid که شهرتی جهانی دارند اشاره نماییم. مهمترین و برترین محصولات آرایشی این برند رژ لب های ۲۴ ساعته، پالت های سایه The Nude و همچنین فیکساتورهای با کیفیت می باشند.

میزان کیفیت محصولات این برند به حدی هستند که یک فرد بسیار مبتدی با استفاده از این محصولات به راحتی می تواند یک آرایش ایده آل و کامل را داشته باشد.

برند محصولات آرایشی در ژورنال نوبشو

  • محصولات آرایشی با کیفیت شنل (Chanel):

گابریل کوکو شنل موسس برند شنل می باشد که این برند را در سال ۱۹۰۹ تأسیس شده و آن را به یک برند جهانی تبدیل نموده است. از دیگر اقدامات این فرد علاوه بر تولید لوازم آرایش، طراحی و تولید پوشاک می باشد که در این زمینه نیز موفقیت های بسیار زیادی را کسب نموده است. عطرهای شنل شهرتی جهانی دارند.

از محصولاتی با شهرت جهانی این برند می توان به رژ لب های باکیفیت و با خاصیت مرطوب کنندگی لب اشاره نمود و علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که به لب ها می دهند، هیچ گونه آسیب و یا خشکی لبی را برای فرد استفاده کننده به وجود نمی آورند.

 ژورنال نوبشو

یکی از شاخه های کمپانی بسیار بزرگ و جهانی Estee Lauder، Too Faced نام دارد. این برند توسط دو فرد با نام های بلاندینو و جرمی جانسون تأسیس شده است. مهمترین ویژگی این برند محصولات آرایشی استفاده از مواد اولیه ی کاملاً سالم می باشد و در ساخت تمام وسایل آرایشی هیچ گونه مواد نامرغوب و یا مضری استفاده نمی شود. از جمله مهمترین و اساسی ترین لوازم آرایشی تولید شده توسط این برند معروف، لوازم آرایشی چشم و پوست است که دارای طرفداران بسیاری در سراسر دنیا می باشد.

مطالب پیشنهادی
خرید لوسیون و کرم های مایع

ژورنال نوبشو

  • برند تولید کننده لوازم آرایشی کلینیک (Clinique):

کلینیک نیز مانند برندهای نام برده ی قبلی یکی از زیر مجموعه های برند معروف Estee Lauder می باشد. این برند مانند سایر برند های نام برده جزء برند معروف لوازم آرایش در دنیا محسوب می شود.

تمام محصولاتی که توسط این برند تولید می شود کاملاً ضد آلرژی می باشند و از لحاظ درماتولوژی تست شده هستند. از معروفترین و برترین برندهایی که در سراسر جهان اقدام به تولید محصولات آرایشی باکیفیت می کند،  کلینینک دارای شهرت بسیار و طرفداران زیادی نیز می باشد. محصولاتی مانند پودرهای فشرده شده، کرم پودر های مختلف و متناسب با انواع پوست ها، کرم های مخصوص مراقبت از پوست و … از جمله باکیفیت ترین و مشهورترین محصولات این برند مطرح می باشند.

برند محصولات آرایشی در ژورنال نوبشو

  • محصولات آرایشی بابی براون چه ویژگی هایی دارد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که درصد بیشتری از برند معروف لوازم آرایش دارای داستان های مختلفی برای رسیدن به شهرت جهانی هستند. برند محصولات آرایشی بابی براون توسط یک آرایشگر تأسیس شد و به شهرت جهانی دست یافت. وی در سال ۱۹۷۵ متولد شد و توانست یک آرایشگر بسیار معروف شود که در کار خود به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت داشت. براون مدت زمان کوتاهی مشغول به شغل سردبیری مجله ی زیبایی در زندگی بود و پس از گذشت مدتی کتاب های زیادی را در ارتباط با زیبایی به چاپ رساند. از جمله معروفترین و برترین محصولات آرایشی با کیفیت این برند می توان کرم های متناسب با پوست های مختلف، رژ لب هایی با کیفیت فوق العاده و … اشاره کرد.

همه چیز درباره محصولات با کیفیت برند معروف لوازم آرایش بنفیت (Benefits Cosmetics) و برند اربن دیگی (Urban Decay) را در این قسمت مطالعه نمایید.

  • برند بنفیت (Benefits Cosmetics)

برند معروف بنفیت توسط دو خواهر با نام های جین و جین فورد در شهر سانفرانسیسکو واقع در کشور ایالات کالیفرنیای آمریکا تأسیس شد. برند بنفیت یکی از معروفترین و پرفروشترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی با کیفیت می باشد که محصولات آرایشی آن کیفیت بسیار زیادی دارد. از برترین امتیازات محصولات  در سطح جهانی می توان به ماندگاری فوق العاده ی آن ها بر وی سطح پوست اشاره نمود.

  • برند اربن دیگی (Urban Decay)

یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی که در سراسر دنیا شهرت جهانی دارند، برند اربن دیکی می باشد. این  یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی مربوط به پوست، چشم، لب فعالیت دارد و در تعداد زیادی از کشور های جهان دارای نمایندگی رسمی است که سبب افزایش شهرت آن شده است.

ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید