اگر میخواهید بهترین موبایل سامسونگ را خریداری کنید با ما همراه باشد

0
3953
موبایل سامسونگ در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اگر میخواهید بهترین موبایل سامسونگ را خریداری کنید با ما همراه باشد

از خرابی های گزارش شده توسط کاربران موبایل سامسونگ بیشترین خرابی بر اثر آسیب دیدن صفحه نمایش و فشار زیاد بر روی گوشی دانست که علت اصلی این حوادث را می توان همراه داشتن همیشگی موبایل در تمام لحظات زندگی عنوان کرد و احتمال اینکه در هر لحظه گوشی از دست بیافتد زیاد است.

  • در ادامه قصد داریم علت اصلی سیاه شدن موبایل سامسونگ بر اثر ضربه بپردازیم .

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید موبایل می پردازیم به یکی از مشکلات موبایل سامسونگ که لکه سیاه بر روی LCD می باشد نوع خرابی این مشکلات سخت افزاری است علل آن سوختن پیکسل ها در ناحیه لکه سیاه می باشد زیاد شدن لکه سیاه در LCD بستگی به مدل موبایل سامسونگ می باشد در موبایل های سامسونگ معمولی مانند سری A لکه ها به مرور زمان بیشتر و بیشتر می شود اما گوشی های مدل بالا سامسونگ مانند سری NOTE تغییری در لکه های سیاه ایجاد نمی شود با این تفاسیر LCD گوشی های معمولی باید تعویض گردد و گوشی های مدل بالا اگر لکه های سیاه زیاد نمی باشند و کاربر مشکلی نداشته باشد می تواند مثل قبل از آن استفاده کند. اما در مواقعی گوشی سبز رنگ می شود در این شرایط باید ال سی دی تعویض گردد. در مورد تعویض LCD باید گفت که اگر قصد این کار را دارید کیفیت تاچ و LCD مثل قبل خواهد شد چرا که قطعات تولید شده توسط شرکت سامسونگ همانند تکنولوژی ساخت اولیه گوشی می باشد.

موبایل سامسونگ در نوبشو

یکی از مشکلات رایج موبایل سامسونگ دیر شارژ شدن و یا شارژ نشدن می باشد که در این صورت باید به این نکات زیرتوجه کنید:

  • از این که پریز برق مشکلی ندارد مطمئن شوید.
  • از شارژر اصلی گوشی استفاده کنید.
  • از پاوربانک استفاده نکنید.

اگر با امتحان تمامی مراحل بالا باز هم گوشی شارژ نشد موبایل سامسونگ را به تنظیمات کارخانه برگردانید با این روش تمام اطلاعات شما پاک می شود پس اگر اطلاعات مهمی در گوشی دارید به جای دیگری انتقال دهید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیری که بر بازار موبایل گذاشته است شرکت سامسونگ تولید قطعات خود را تا نصف کاهش داده است. شرکت سامسونگ در ماه گذشته حدود ۱۰ میلیون گوشی تولید کرده این در صورتی است که در ماه های گذشته میانگین تولید موبایل های سامسونگ حدود ۲۶ میلیون بوده که کاهش چشمگیری داشته است.

 ژورنال نوبشو

موبایل سامسونگ S10

از پرچم داران خانواده ی Galaxy محسوب می شود شرکت سامسونگ در اقدامی جالب به مناسبت دهمین سالگرد سری S این گوشی را به نام S10 نامگذاری کرد این گوشی را میتوان از بی نقص ترین موبایل های سامسونگ نام برد که طراحی خارق العاده ای در آن صورت گرفته S10 تمام عیارترین پرچم دارسامسونگ به شمار می آید.

تفاوت های موبایل S10 با مدل قبلی یعنی S9 :

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که S10 با مدل قبلی یعنی S9 دارد و باعث می شود نسبت به آن یک سر و گردن پیشی بگیرد اینترنت۵G است که می تواند پشتیبانی کند. موبایل سامسونگ S10 دارای ۵ دوربین می باشد که ۲ دوربین سلفی و ۳ دوربین پشت دارد این دوربین انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که کار عکاسی می کنند زیرا تمام نیازهای مربوط به عکاسی را برطرف می کند. صفحه نمایش S10 شش اینچ می باشد که سایز بسیار مناسبی دارد از مزیت های دیگر این موبایل سامسونگ می توان به تشخیص چهره ی ۳ بعدی و افزایش عمر باطری و شارژدهی نسبت به S9 می باشد. سری S9 از لحاظ باطری موجب نارضایتی های کاربرانش شد با توجه به این موضوع شرکت سامسونگ مجبور شد در ساخت S10 از باطری نسل جدید و قدرتمندی استفاده کند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای جامع خرید گوشی تا 5 میلیون تومان

چه عواملی باعث خراب شدن باطری موبایل میشود ؟

عواملی که باعث خراب شدن باطری موبایل های سامسونگ می شود تاثیر مستقیم حرارت در باطری می باشد به هیج وجه ممکن گوشی خود را در معرض حرارت قرار ندهید علت دیگر خرابی موبایل های سامسونگ دانلود برنامه های سنگین و دیتادار می باشد که همین موضوع باعث داغ شدن باطری و به مرور زمان ضعیف شدن باطری می شود همچنین به هیچ عنوان در هنگام شارژ با گوشی کار نکنید. اینها موضوعات مهمی هستند که اگر کاربران گوشی رعایت نکنند باعث خرابی باطری می شود.

تحقیق در مورد تلفن همراه نشان می دهد که موبایل وسیله است برای ارسال و دریافت صدا به وسیله ی ارتباط رادیویی در پهنای جغرافیا، موبایل وسیله ای برای ارتباط بین شبکه ها می باشد اولین تلفن همراه در سال ۱۹۷۳ ساخته شد با وزنی حدود ۲ کیلو ساخته شد تلفن همراه نسل های مختلفی دارد و به وسیله ی شرکت های تولید کننده نسبتا زیادی از جمله:سامسونگ، الجی، سونی، نوکیا و هواوی ساخته و در سراسر دنیا به فروش می رسد.

موبایل سامسونگ در ژورنال نوبشو

تکنولوژی ساخت تلفن همراه از یک مجموعه نسبتا پیچیده نرم افزار و سخت افزار تولید شده است طبق تحقیقات اعلام شده امواج تلفن همراه اثراتی بر سلامت انسان ها می گذارد علت این نگرانی تلفن همراه امواج الکترومغناطیسی را در مقیاس مایکروویو ساطع می کند. بررسی ها نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم به تلفن همراه اعتیاد پیدا کرده اند وضع به گونه ای شده است که این افراد نمی توانند بدون استفاده از تلفن همراه به زندگی خود ادامه دهند و هر چه که زمان بیشتری می گذرد وابستگی این افراد به تلفن همراه بیشتر می شود.

مشکلات امنیتی در موبایل های سامسونگ

اخبار سامسونگ حدود ۷ سال پیش تایید کرده است که سیستم عامل موبایل های سامسونگ دارای نقص امنیتی هستند. سیستم عامل های اندروید سامسونگ تمامی تصاویر موجود در گوشی را بدون اطلاع کاربر به یک منبع ناشناس ارسال می کند که از لحاظ امنیتی یک فاجعه برای گوشی های سامسونگ به شمار می آید طی اطلاعات به دست آمده موبایل های سامسونگ منتشر شده از اوایل سال ۲۰۱۵ این فرمت را ساپورت می کند. کارشناسان معتقدند که از نظر امنیتی مشکلی برای سایر گوشی های هوشمند برند های دیگر پیش نیامده و فقط موبایل های سامسونگ از این فرمت پشتیبانی می کردند.

سامسونگ در ژورنال نوبشو

فروش ۶ میلیون نسخه گوشی A51

بر اساس گزارش های موجود از سوی شرکت سامسونگ، Galaxy A51 عنوان یکی از پر فروش ترین موبایل های سامسونگ را به خود اختصاص داده است. طبق اطلاعات به دست آمده در مدت ۳ ماه ۶ میلیون دستگاه گوشی A51 به فروش رسیده است و به عنوان پر فروش ترین گوشی هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است.

موبایل های سامسونگ A51 گوشی هوشمندی با قیمت مناسب و دارای امکانات قابل قبولی می باشد یکی از دلایلی که این مدل گوشی را به عنوان پرفروش ترین گوشی سال کرده است باطری قدرتمند این گوشی می باشد. شرکت سامسونگ قیمت گوشی پرطرفدار را ۳۵۰ دلار اعلام کرده و توانسته رضایت کامل کاربرانش را به حداکثر برساند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید