اجاق گاز سینجر و بررسی موارد مربوط به برند سینجر

0
4920
اجاق گاز سینجر در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید اجاق گاز سینجر

اجاق گاز سینجر از جلمه گازهای زیبایی است که کیفیت بالایی دارد و مصرف کنندگان زیادی از خرید این نوع گاز راضی هستند.                   در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه لوازم مورد نیاز برای پخت و پز ایجاد شده و هر یک از این پیشرفت ها لوازم متفاوت و بهتری را برای برطرف کردن نیازهای مصرف کننده به وجود آورده اند.

یکی از پیشرفت های مهم مربوط به طراحی اجاق گازهایی است که طراحان تلاش کرده اند در کنار گاز مخصوص پخت و پز، فر را نیز به وجود آورند و برای مشتریانی که خرید اجاق و فر را با هم مد نظر دارند این گاز به عنوان انتخابی ایده آل و مهم شناخته می شود.

شرکت سینجر سال های زیادی است که در زمینه تولید کردن محصولات زیبا و با کیفیت فعالیت دارد و تلاش شرکت این است که با قیمت مناسب که بیشتر مشتریان بتوانند از پس آن بر بیایند کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

شرکت سینجر هدف خاصی را در نظر دارد و این هدف مربوط به تولید کردن محصولات حرارتی با کیفیت است، شرکت سینجر به سلیقه مصرف کنندگان توجه دارد و در بازار داخلی تلاش می کند تولید کننده ای موفق در زمینه صنعت و مرتبط با لوازم خانگی باشد.

اجاق گاز سینجر در ژورنال نوبشو

مشخصات کلی اجاق گاز سینجر

  1. یکی از مشخصات اصلی اجاق گاز سینجر مربوط به فندک مکانیکی است.
  2. اجاق گاز سینجر دارای پنج شعله است که به طور کلی شعله های کوچک و شعله های بزرگ را در بر دارد، این نوع شعله های کوچک و بزرگ به افراد این اجازه را می دهد که ظروف مورد نظرشان را به صورت هم زمان بر روی گاز سینجر قرار دهند و غذاهای مورد نظر را آماده کنند.
  3. جنس شبکه اجاق گاز سینجر را معمولا چدنی قرار می دهند تا کیفیت بالای خود این گاز حفظ شود.
  4. لوازم اجاق گاز را به نوعی طراحی می کنند که شیک هستند و این قسمت جلوه زیبایی دارد.
  5. روی شعله های اجاق گاز سینجر را از جنس چدن می سازند و به نوعی فاصله مناسبی بین شعله و ظروف قرار می گیرد. جنس چدنی باعث می شود نگرانی افراد در ارتباط با زنگ زدن شبکه کاهش یابد.

اجاق گاز سینجر در ژورنال نوبشو

ویژگی های مهم اجاق گاز سینجر

  1. اجاق گازهای سینجر معمولا دارای زمان سنج هستند.
  2. بیشتر این اجاق گازها رنگ استیل دارند و این استیل بودن جذابیت بیشتری به این گاز می دهد. در مقابل حرارت و وزنی که قابلمه ها دارند شبکه های چدنی که روی شعله گاز قرار می گیرند دارای قدرت مقاومت خیلی بالایی هستند.
  3. ویژگی دیگر اجاق گاز سینجر ( بهترین مارک اجاق گاز ) مربوط به اندازه مناسب شبکه ها است که به مصرف کننده کمک می کند که پخت غذا را در شرایط بهتری انجام دهد. ولوم هایی که مخصوص تنظیم شعله هستند به نوعی طراحی می شود که حرارت مستقیم به این پیچ ها نخورد. روکش هایی که بر روی پیچ شعله ها قرار می دهند زیبایی این قسمت را بیشتر می کند و در این قسمت برای تنظیم کردن نمایشگر نیز دکمه خاصی وجود دارد.
  4. اجاق گاز به خصوص مدل فردار آن دارای فن مناسب برای گردش هوا می باشد که در زمینه پخت هر نوع مواد غذایی کاربرد دارد.
  5. ویژگی دیگر این اجاق گاز مربوط به پایه های گاز آن است که این پایه ها را مصرف کننده می تواند تنظیم کند و در مواردی که آشپزخانه و فضای مورد نظر کمی شیب داشته باشند با تنطیم کردن این پایه ها به راحتی تراز شدن گاز انجام می شود.
  6. این محصول ارتفاع مناسبی دارد، همچنین پهنای این اجاق به نوعی طراحی می شود که در محیط مورد نظر مانند یک آشپزخانه در فضای درستی قرار گیرد.
مطالب پیشنهادی
ویژگی ها و مزیت های اجاق گاز اخوان

انواع گاز سینجر

  1. اجاق گازهای متنوعی را شرکت سینجر طراحی کرده است.
  2. اجاق گازهایی که صفحه ای می باشد و به صورت استیل و مدل شیشه ای این نوع اجاق گاز، طراحی می شود.
  3. اجاق گاز پایه دار نیز از مدل های دیگر برند Sinjer است.
  4. اجاق گاز سینجر چهار شعله و همچنین گازهای پنج شعله از انواع دیگر محصولات شرکت Sinjer هستند.
  5. گاز توکار نیز از دیگر انواع اجاق گاز می باشد.
  6. اجاق گاز فردار سینجر دارای جوجه گردان می باشد که به مصرف کنندگان این اجازه را می دهد که در این گاز با کیفیت بالایی بریانی آماده کنند.

مشخصات اجاق گاز فردار سینجر

  1. در اجاق گاز سینجر فردار از جنس شیشه ای مقاومی برای قسمت جلویی به کار برده می شود، جنس این شیشه ها محکم و زیبا بوده و از شیشه هایی مانند سکوریت دوجداره ساخته شده اند.
  2. گازهای فردار، چراغ مناسبی در قسمت داخل فر دارند. اجاق گاز فردار دارای سپری برای جذب حرارت هستند، به عبارت دیگر سپر حرارت گیر داشته و خطرات را کاهش می دهد.
  3. اجاق گاز سینجر به نوعی ساخته می شود که در مصرف انرژی می تواند صرفه جویی کند و مصرف انرژی را کاهش دهد.
  4. این اجاق معمولاً دارای شبکه فلزی بوده و سینی سایز مناسبی برای پخت غذا دارد و امکان جا به جایی این سینی در قسمت فر ایجاد شده است.
  5. اجاق گازهای سینجر گرید A دارند و این اجاق ها همانطور که اشاره شد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.
  6. در اجاق گاز سینجر فردار لامپ قرار دارد و تایمر زمان داری، برای تنظیم وقت مناسب پخت طراحی شده است.
  7. بدنه جانبی قسمت فر اجاق گازها به راحتی جدا می شود و برای شستشو امکان مناسبی را ایجاد می کند.
  8. فن درون قسمت فر می تواند دمای درون فر را یکسان سازی کند تا از این طریق در پخت مواد غذایی درون فر تسریع صورت گیرد.

اجاق گاز سینجر در ژورنال نوبشو

مزایای استفاده کردن از اجاق گاز سینجر

ایمنی این گازها در حد بالایی است و از کارشناسان آگاه استفاده می شود که طراحی خوبی را برای تمامی قسمت های گاز در نظر می گیرند. این طراحی بی نظیر باعث می شود که ارزش این اجاق گاز نزد مشتری بالاتر رود و مشتریان با اطمینان بالاتری این گاز را تهیه کنند.

در  گازهای سینجر تلاش می شود که از نظر ایمنی بالای این دستگاه، مصرف کننده استرسی نداشته باشد و پخش شعله ایجاد نشود یا آتش سوزی به وجود نیاید. یکی از ویژگی های اجاق گاز سینجر مربوط به سیستم ترموکوپل است که اگر به هر طریقی شعله قطع شود این سیستم به صورت خودکار می تواند جریان گاز را قطع کند.

این سیستم در مواردی که به هر نحوی شعله گاز به دلیل وزش باد خاموش شود از حوادثی که ناگوار می باشد به طور کامل جلوگیری می کند.

از نظر مشتریان، کیفیت ساخت این محصول مناسب و قابل توجه است و امکانات خوبی برای این گاز طراحی شده که این قابلیت ها افراد را ترغیب به تهیه اجاق گاز سینجر و استفاده بیشتر از آن می کند. مزیت دیگر مربوط به صفحه نمایشگر دیجیتال است.

آیا اجاق گاز سینجر تنوع رنگ دارد؟

اجاق گاز سینجر در رنگ های متنوع ارائه می شود رنگ سیلور از رنگ های پرطرفدار این نوع  است. سفید نیز از رنگ های دیگر گاز  سینجر می باشد.

جنس بدنه اجاق گاز را معمولا از استیل می سازند.

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید