بهترین مارک اجاق گاز دارای چه ویژگی هایی است؟

0
4403
بهترین مارک اجاق گاز در ژورنال نوبشو
5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین مارک اجاق گاز دارای چه ویژگی هایی است؟

در مقاله امروز از سری مقالات راهنمای خرید اجاق گاز می خواهیم راجع به بهترین مارک اجاق گاز اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم، امروزه به دلیل اینکه برند ها و مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارد خرید بهترین مارک اجاق گاز دشوار است ولی جای هیچ نگرانی نیست چرا که ما به شما کمک می کنیم تا بهترین برند اجاق گاز را خریداری کنید.

بهترین مارک های اجاق گاز را بشناسید؛

یکی از بهترین مارک اجاق گاز برند بوش می باشد که دارای مدل های بسیار متنوعی است و به صورت صفحه‌ ای و مبله وارد بازار شده است، این اجاق گازها به صورت گازی هستند و در جدول رتبه بندی عدد ۱۰ را به خود اختصاص داده است.

  • مارک برتینو:

مارک برتینو یکی دیگر از بهترین مارک اجاق گاز است که دارای ۵ شعله می باشد و مجهز به فر است همچنین ترموکوبل دارد و به صورت مبله وارد بازار شده است این اجاق گاز ها به صورت گازی هستند.

  • مارک آروما:

اکثر اجاق گازهایی که دارای برند آروما هستند به صورت صفحه ای در بازار عرضه شده‌ اند و با استفاده از برق کار می کنند، اجاق گازهای مدل ego4 دارای سه شعله هستند و بدون فر و ترموکوبل می باشند.

  • مارک سینجر:

اجاق گاز سینجر  ۵ شعله دارد و مجهز به فر و ترموکوبل می‌باشد، همچنین به صورت مبله است و با استفاده از گاز کار می کند.

  • مارک هاردستون:

اجاق گاز مارک هاردستون که مدل venizia شامل مدل های آن می باشد پنج شعله دارد و مجهز به فر و ترموکوبل می باشد همچنین سلف کلینر دارد و به صورت مبله وارد بازار شده است این مدل گازی می باشد.

  • مارک مجیک:

یکی از بهترین مارک های اجاق گاز مجیک می باشد که مجهز به چهار شعله است و دارای فر و ترموکوبل می باشد، این اجاق گازها به صورت مبله هستند و از نوع گازی و برقی می باشند.

این اجاق گازها به صورت ۵ شعله طراحی شده اند و با استفاده از گاز کار می کنند.

برای خرید بهترین مارک اجاق گاز موارد زیر را باید در نظر بگیرید؛

نخستین چیزی که هنگام خرید اجاق گاز باید در نظر داشته باشید میزان بودجه ای است که برای آن کنار گذاشته اید، این موضوع بسیار مهم است چرا که با توجه به میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید می توانید مارک اجاق گاز را انتخاب کنید.

اگر برای خرید بهترین مارک اجاق گاز می‌خواهید قیمت بیشتری را پرداخت کنید بهتر است اجاق گازهایی را تهیه کنید که مجهز به فر با شعله مرکزی هستند ولی اگر برای خرید اجاق گاز بودجه کمی را در نظر گرفته اید بهتر است اجاق گازهایی که ساده هستند و بدون فر می باشند را خریداری کنید.

جنس و کیفیت اجاق گاز را مورد بررسی قرار بدهید و قبل از خرید اطلاعات کافی را در مورد اجاق گاز مورد نظر به دست آورید.

بهترین مارک اجاق گاز در ژورنال نوبشو

ویژگی های برتر اجاق گاز؛

از جمله ویژگی‌های بهترین مارک اجاق گاز این است که:

  • جوجه گردان داشته باشد.
  • مجهز به سیستم سلف کلینر یا شستشوی اتوماتیک باشد.
  • دارای ترموکوبل باشد.
  • کیفیت بالایی داشته باشد و در ساخت آن از ابزارهای مرغوب استفاده شود.

ویژگی هایی که در فوق گفته شد باعث می‌شود قیمت اجاق گاز افزایش پیدا کند زیرا دارای قابلیت ها و کارکرد های زیادی هستند.

خرید مناسب ترین اجاق گاز؛

یکی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام خرید اجاق گاز در نظر داشته باشید این است که چه اجاق گازی برای خانواده شما مناسب است در صورتی که اعضای خانواده بیشتری دارید باید اجاق گازی را تهیه کنید که دارای ۵ یا ۶ شعله است، ولی اگر خانواده کم جمعیتی دارید بهتر است اجاق گازهایی که دارای چهار شعله و کمتر هستند را خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی
قهوه ساز بوش لذت خوردن دنیای از مزه ها را به شما هدیه می دهد

راهنمای خرید اجاق گاز؛

یکی از وسایلی که در آشپزخانه استفاده زیادی می شود اجاق گاز است که باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتوان استفاده زیادی از آن کرد، بسیاری از شرکت های ایرانی بهترین مارک اجاق گاز را وارد بازار کرده اند که در میان افراد به دلیل کیفیت بالا محبوبیت زیادی دارند.

تمامی لوازم خانگی دارای انواع مختلفی هستند و این امر باعث می‌شود در انتخاب هر کدام از آن ها دقت بیشتری به کار ببریم، اجاق گاز یکی از وسایلی است که به صورت رومیزی، صفحه ای و ایستاده وارد بازار شده است و هر کدام کارایی زیادی دارند، با ما باشید تا شما را با کاربرد این اجاق گاز ها آشنا کنیم.

  • کاربرد اجاق گاز رومیزی:

اجاق گازهایی که به صورت رو میزی هستند در گذشته تا به امروز توسط شرکت های زیادی تولید می شوند، اجاق گاز های رومیزی که اندازه کوچکی دارند دارای دو شعله هستند و بیشتر برای جاهایی کاربرد دارند که فضای زیادی ندارند، اکثر اداره ها از این گاز ها استفاده می کنند.

  • کاربرد اجاق گاز صفحه ای:

اجاق گاز های صفحه ای نمونه ای دیگر از اجاق گازها می باشد که تو کار هستند و طراحی آن ها نسبت به اجاق گازهای رو میزی پیچیده تر است، این مدل از اجاق گازها کاربرد خیلی زیادی دارند یکی از کاربرد های آن ها این می باشد که روی کابینت نصب می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند علاوه بر این به صورت برقی و گازی کار می کنند، این نمونه از اجاق گازها دارای جنس های متنوعی هستند و بیشتر از جنس سرامیک، استیل و شیشه وارد باز شده اند.

  • کاربرد اجاق گاز های ایستاده یا مبله:

یکی از بهترین اجاق گازهای فردار مدل ایستاده می باشد که شعله های بسیار زیادی دارد و برای جمعیت های زیاد کاربرد دارد علاوه بر تعداد شعله های زیاد ظرفیت فر این اجاق گازها بالا است.

بهترین مارک اجاق گاز در ژورنال نوبشو

جنس بهترین اجاق گاز؛

به طور کلی جنس اجاق گازها شامل: شیشه‌ای، سرامیکی و استیل می باشد که روی قیمت و کیفیت اجاق گاز تأثیر می گذارد.

  • جنس استیل

اجاق گاز هایی که دارای جنس استیل هستند به دلیل اینکه کیفیت بالایی دارند و دیرتر آسیب می بینند طرفدار بیشتری دارند، جنس اجاق گاز های مدل صفحه ای یا ایستاده استیل می باشد.

  • جنس شیشه

اجاق گازهایی که از جنس شیشه هستند به دلیل این که در ساخت آن ها از مواد مرغوب استفاده می‌شود نشکن هستند و در طراحی آن ها ظرافت بسیار زیادی به کار رفته است علاوه براین در برابر هر گونه دمایی مقاومت خود را حفظ می کنند، اگر به زیبایی اجاق گاز خیلی اهمیت می دهید این نمونه انتخاب خوبی برای شما است.

  • جنس سرامیکی

اجاق گاز های سرامیکی مقاومت بالایی دارند و تمیز کردن آن ها کار راحتی است.

لازم به ذکر است در بین جنس اجاق گازها استیل مقاومت و کیفیت بالایی دارد.

بهترین مارک اجاق گاز ایرانی؛

بعضی از مارک های اجاق گاز به دلیل اینکه ناشناس هستند برخی از افراد از ویژگی‌های خوب آن ها آگاهی ندارند، در حال حاضر شرکت های ایرانی برند های بسیار با کیفیت و عالی را وارد بازار کرده اند مانند: شرکت اخوان، استیل البرز، بیمکث و …

شرکت های داخلی توانسته اند بهترین اجاق گازها را از لحاظ طراحی و کارکرد تولید کنند و با برندهای خارجی رقابت کنند. یکی از بهترین مارک اجاق گاز ایرانی لتو می باشد که دارای کیفیت بالایی است و در کنار آن ها اجاق گازهای اخوان، استیل البرز و بیمکث از جمله بهترین برندهای اجاق گاز هستند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید