آبمیوه گیری فیلیپس چیست؟ و لذت کاربرد آن در زندگی

0
8619
آبمیوه گیری فیلیپس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید آبمیوه گیری فیلیپس

آبمیوه گیری فیلیپس یکی از معتبرترین برندهای آبمیوه گیری در بازار می باشد. با خرید یک دستگاه آبمیوه گیری می توان با کمترین هزینه از تمامی امکانات آن بهره مند شد. این وسیله کمک می کند بتوانید در منزل خود آبمیوه خوشمزه و خنکی را با رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی و بدون نفوذ هیچگونه میکروبی برای مهمانان خود و فرازندان در سریعترین زمان تهیه کنید.

همه ی کودکان و حتی بزرگسالان علاقه مضاعفی به آبمیوه ها دارند اما در طول روز نه تنها با خوردن آبمیوه های صنعتی از ویتامینی بهره مند نمی شوند بلکه وضعیت جسمی خود را به خطر انداخته و در معرض بیماری های گوناگونی از جمله دیابت و یا سرطان قرار می گیرند.

شما به عنوان خانوم خانه با تهیه این لوازم خانگی بسیار مهم می توانید به راحتی سلامت همسر و فرزندان خود را تضمین کرده و در زمان های بیکاری با آماده کردن آبمیوه مورد علاقه آن ها سرگرمی و صمیمیت را به خانه های خود بیاورید.

آبمیوه گیری فیلیپس در ژورنال نوبشو

معرفی اجمالی مشخصات فنی آبمیوه گیری فیلیپس:

  • طراحی ظاهری دستگاه:

در هنگام خرید لوازم خانگی یکی از نکاتی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد طراحی ظاهری دستگاه می باشد. زوج های جوان بیشتر به دنبال وسیله هایی می گردند که بسیار مقاوم بوده و هزینه آن با توجه به بوجه شان مقرون به صرفه باشد. آن ها به زیبایی دستگاه بسیار اهمیت داده و معمولاً در تلاش هستند دستگاهی را انتخاب کنند که ظرافت کافی داشته باشد و رنگ بدنه آن با دکوراسیون آشپزخانه شان همخوانی داشته باشد. همانطور که می دانید یکی از راهکارهای جذب مشتری و بازاریابی درست تأمین سلیقه مشتریان در تمامی زمینه ها می باشد. بسیاری از کمپانی ها برای آن که بتوانند در طراحی ظاهری کالاهای خود بر رقبا پیروز شوند مدل های مختلفی از محصولات را تولید می کنند اما در زمینه تولید آبمیوه گیری شرکت فیلیپس بر رقبا پیروز و پیش قدم شده است. در بالای این محصول دهانه ورودی آبمیوه گیری قرار دارد و بر روی بدنه آن دهانه خروجی، سایز دهانه ورودی آبمیوه گیری به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی انواع میوه ها را بدون نیاز به قاچ کردن از آن عبور داد. از جمله موارد دیگری که بر روی بدنه دستگاه طراحی شده است دکمه های مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه و یا تنظیمات دیگر می باشد. مخزن تفاله آبمیوه گیری بر روی بدنه دستگاه از سمت پشت آن تعبیه شده است. تمامی این اطلاعات به صورت میانگین ارائه شده است و در انواع مختلف دستگاه می تواند متغییر باشد و چیزی مخالف آن را تهیه کنید.

  • نفوذ محتویات آبمیوه به بیرون:

اگر به خاطر داشته باشید در آبمیوه گیری های طرح قدیم هنگام استفاده مشکلات بسیاری از جمله بر هم ریختگی فضای آشپزخانه به همراه داشت. پس از استفاده از آبمیوه گیری ها مشاهده می شد که بسیاری از آبمیوه و تفاله آن از درزها بیرون از محفظه ریخته و تمامی سطوح را کثیف کرده است. اما در آبمیوه گیری فیلیپس طرح جدید با قرار دادن سیستم عایق درج محتویات به بیرون این مشکل تا حدود بسیاری رفع شده است

  • قدرت موتور آبمیوه گیری:

قدرت و دور موتور آبمیوه گیری های فیلیپس به گونه ای در نظر گرفته شده است که بتوان با استفاده از آن ها میوه های سفت و نرم را به خوبی آب گرفته و در میانه راه هیچ گیری برای دستگاه ایجاد نشود.

  • قابلیت شستشوی دستگاه:

برخلاف دیگر انواع آبمیوه گیری ها که در مجاورت رطوبت دچار آسیب دیدگی می شوند، آبمیوه گیری فیلیپس دارای قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده می باشد بدون آن که کوچکترین اتصالی در سیستم داخلی دستگاه ایجاد شود.

  • متراژ کابل:

کابل برق آبمیوه گیری فیلیپس معمولاً دارای متراژ ۱.۵ متری می باشد. برای آن که این کابل بلند به زیبایی دستگاه آسیبی وارد نکند آن ها را به روشی منظم جمع کرده و در محفظه مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده است قرار می دهند. این میزان کابل شرایطی مناسب برای استفاده از آبمیوه گیری فراهم می کند زیرا می توان دستگاه را در محلی که دور از پریز برق قرار داد و به راحتی سیم را به پریز برسانید.

  • سایز مخازن:

مخزن آبمیوه و مخزن تفاله در این مدل آبمیوه گیری ها دارای سایز های یکسان از ۱ لیتر تا ۳ لیتر می باشند و مشتریان می توانند با توجه به نیازهای خود از میان این آبمیوه گیری ها نمونه ای را انتخاب کنند. مشتریانی که در خرید دستگاه دقت کامل داشته باشند و آن را با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیاز روزانه خود تهیه کرده باشند نیاز به تخلیه مداوم تفاله ها ندارند و می توانند به راحتی و اطمینان کامل از دستگاه میوه های خود را آب بگیرند.

  • جنس مخزن نگهداری آبمیوه و تفاله:

هر دو این مخازن دارای جنس پلاستیک فشرده می باشند که این خود یک ویژگی مثبت برای دستگاه محسوب می شود، زیرا این جنس مخازن باعث می شوند هیچگونه شکستگی بر روی مخازن در اثر فشار و ضربه ایجاد نشود و از لحاظ ظاهری دستگاهی با دوام و ماندگاری بالا باشد.

مطالب پیشنهادی
لوازم آشپزخانه شامل چه انواعی می شود و از چه ضرورت هایی برخوردار است؟

آبمیوه گیری فیلیپس در ژورنال نوبشو

نقاط قوت آبمیوه گیری های فیلیپس

  • سرعت بالا

اولین نقطه قوت این مدل آبمیوه گیری ها سرعت عملکرد بسیار بالای آن می باشد. مشتریان عزیز می توانند با تهیه آبمیوه گیری از این برند نوشیدنی های مورد نیاز خود را در سریعترین زمان آماده و در اختیار داشته باشند.

  • طراحی عالی

دومین برتری دستگاه به نسبت انواع دیگر طراحی منحصر به فرد آن می باشد. همانطور که از پیش گفتیم طراحی این مدل آبمیوه گیری به گونه ای انجام گرفته که دستگاه دارای ظرافت بسیار عالی می باشد و برخلاف قابلیت حجم آبمیوه ای که در مخازن جای می دهد بسیار جمع و جور می باشد.

  • فرکانس صدای کم

و در نهایت مهمترین ویژگی که آبمیوه گیری های فیلیپس به همراه دارند فرکانس صدای آن می باشد. با استفاده از این نوع آبمیوه گیری آرامش را به خانه های خود بیاورید و از آن حتی در زمانی که فرزندانتان خوابیده اند استفاده کنید. زیرا صدای تولیدی توسط این دستگاه به قدری پایین بوده که هیچگونه مزاحمتی برای ساکنین منزل ایجاد نمی کند.

تنها نقطه ضعفی که در این نوع آبمیوه گیری مشاهده می شود عدم وجود صفحه نمایشگر می باشد. این موضوع به قدری اهمیت ندارد که بخواهد از برتری و مزایای دستگاه کاهش دهد و مشتریان را از خرید آن منصرف کند.

توصیه ما برای خرید یک آبمیوه گیری با دوام و زیبا آبمیوه گیری های فیلیپس می باشد که از آن می توان تا مدت زمان بسیاری استفاده کرد بدون آن که هزینه تعمیراتی برای خریدار ایجاد کند پس به این توصیه جالب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید.

آبمیوه گیری فیلیپس در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید