آبمیوه گیری پاناسونیک و تمامی اطلاعات تاثیر گذار در انتخاب مشتریان

0
4857
آبمیوه گیری پاناسونیک در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید آبمیوه گیری پاناسونیک

آبمیوه گیری پاناسونیک سه کاره جدیدترین نوع آبمیوه گیری است که طی چند سال اخیر طرح آن در خط تولید این شرکت آماده شده و به منظور راحت سازی کار مشتریان و صرفه جویی در هزینه آنان روانه بازار شده است.

افراد می توانند تنها با خرید یک دستگاه آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک در هر زمان ۳ نیاز اصلی خود را یعنی تهیه آبمیوه رقیق، تهیه معجون با کمک مخلوط کن تعبیه شده در این دستگاه و آسیاب را با کمترین هزینه برآورده سازند.

در رسم مردم گنجانده شده است که دختران دم بخت بایستی با خود جهازی داشته باشند که این جهیزیه شامل انواع لوازم خانگی می باشد. چنانچه می خواهید بر روی جهاز خود آبمیوه گیری داشته باشید اما نمی دانید چه برندی را انتخاب کنید این مقاله می تواند کمک خوبی در تصمیم گیری هایتان محسوب شود.

ویژگی های ظاهری آبمیوه گیری پاناسونیک

  • بدنه محکم:

از جمله مهمترین ویژگی های ظاهری آبمیوه گیری پاناسونیک استحکام بدنه آن می باشد. بدنه استیل آبمیوه گیری ضد خش و ضد ضربه بوده و می توان مراحل تمیز کردن آن را با کمترین فشاره وارده به دست به اتمام رساند، به همین علت بهترین گزینه برای خانوم های خانه دار محسوب می شود.

  • قطر دهانه ورودی:

در آبمیوه گیری های قدیمی افراد ناچار بودند پیش از شروع به کار دستگاه نیمی از زمان خود را به قطعه قطعه کردن میوه جهت قرار دادن در دهانه ورودی آبمیوه گیری قرار دهند. به همین علت بسیاری از خانوارها از گرفتن آبمیوه منصرف شده و ترجیح می دادند به جای این کار آب میوه های صنعتی را به مصرف برسانند، اما در مدل های نسل جدید آبمیوه گیری پاناسونیک این مشکل به کلی رفع شده است، زیرا دهانه ورودی آبمیوه گیری دارای قطری ۷۵ میلی متری بوده و می تواند به راحتی انواع میوه ها را می تواند جهت آب گرفتن راحت از خود عبور دهد.

  • دهانه خروجی قابل چرخش:

محل قرارگیری دهانه خروجی آبمیوه بر روی دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می توان تا ۱۲۰ درجه به راحتی با چرخش آن مسیر آزادی برای تخلیه آب میوه انتخاب کرد. این مزیت برای زمانی کاربرد دارد که اطراف محل آبمیوه گیری پر بوده و امکان تخلیه مناسب آبمیوه را از مشتری سلب می کند.

  • ترکیب رنگ:

ترکیب رنگ سفید، مشکی به کار رفته در ساخت بدنه آبمیوه گیری بر جذابیت این دستگاه افزوده است و ظاهر شیک و قابل ست با طرح های مختلف فضای آشپزخانه را برای مشتری فراهم می آورد.

  • جنس مخزن و پارچ:

مخزن آبمیوه گیری و پارچ مخلوط کن در این مدل دستگاه آب میوه گیری دارای جنس شیشه ای محکم می باشند. مخزن شیشه ای آبمیوه گیری موجب می شود درصد پرشدن آن به راحتی برای مصرف کنندگان نمایان باشد و بتوانند از سرریز شدن و هدر آبمیوه جلوگیری نمایند. پارچ شیشه ای مخلوط کن مزایای دیگری از جمله امکان مشاهده محتویات درون پارچ را برای اطرافیان فراهم می آورد؛ با این ویژگی مصرف کنندگان دیگر نیازی به بررسی مداوم معجون به منظور مشاهده درصد مخلوط شدن آن ندارند.

مشخصات فنی آب میوه گیری پاناسونیک

  • قدرت و سرعت موتور:

تمامی آبمیوه گیری های ساخت شرکت پاناسونیک دارای دور موتور عالی و قدرت متغییر می باشند، موتور دستگاه ها دارای بهترین جنس با دوام و ماندگاری بالا می باشند و خصوصیات آن ها مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه شده است.

  • مخازن تعبیه شده:

به طور میانگین مخازن آبمیوه و مخلوط کن دستگاه مناسب برای منازل دارای حجم ۱.۵ لیتری بوده که در هر بار آبمیوه گرفتن و یا تهیه معجون حدود ۵ تا ۶ لیوان را شامل می شود. اما مخزن تفاله آبمیوه گیری در حجم ۲ لیتری می باشد و علت آن بیشتر بودن تفاله میوه ها به نسبت آب آن می باشد. البته این مورد در همه ی انواع میوه ها یکسان نمی باشد و در برخی موارد ممکن است برعکس آن صدق کند.

  • سیستم ضد چکه:

اگر متوجه شده باشید در آبمیوه گیری های طرح قدیم در زمان استفاده کثیفی بسیاری ایجاد می شد؛ آبمیوه از تمامی درز های دستگاه خارج شده و دردسر مادرانمان را بیشتر می کرد. این نکته در مدل های جدید تر مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفت و برای رفع آن راهکار های بسیاری امتحان شد اما هیچ کدام جوابگو نبوده و به خوبی عمل نمی کرد؛ تا اینکه شرکت پاناسونیک توانست بروز این مشکل را با تولید آبمیوه گیری های خود به حداقل رسانده و حتی به کلی رفع کند.

  • پایه ی ضد لغزش:

پایه نگهدارنده آبمیوه گیری پاناسونیک شرایط ایده آلی را برای قرارگیری دستگاه بر روی سطوح ایجاد می کند. با قرار دادن این پایه های محکم بر زیر دستگاه خود می توان به راحتی میوه و سبزیجات را آب بگیرید. بدون آن که نگران لغزش و افتادن دستگاه آبمیوه گیری خود باشید.

مطالب پیشنهادی
آیا شما با ویژگی‌های جدید و برتر یخچال فریزر ال جی آشنایی دارید؟

آبمیوه گیری پاناسونیک در ژورنال نوبشو

گارانتی و سلامت دستگاه

تمامی محصولات الکترونیکی پاناسونیک در نمایندگی های سراسر کشور دارای ضمانت نامه ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله می باشند. برای آن که آبمیوه گیری خریداری شده از ضمانت نامه مربوطه بهره مند شود بایستی اولین نصب و استفاده از آن توسط نصاب رسمی نمایندگی انجام شود و کارت گارانتی آن در هنگام نصب مهر و امضاء شود. در غیر این صورت تمامی مراحل استفاده از دستگاه فاقد ضمانت نامه بوده و در صورت آسیب دیدگی هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نمایندگی ها نمی باشد.

یکی از برتری هایی که نمایندگی های پاناسونیک به نسبت دیگر برند ها دارند این است که می توان محصولات فاقد گارانتی را با درصد پایینی هزینه مانند دیگر محصولات گارانتی کرد.

چنانچه خرید کالا به صورت آنلاین انجام شود تمامی اجزای دستگاه در منزل توسط نصاب ارسالی بررسی شده و اگر بخش کوچکی از دستگاه در هنگام جابه جایی آسیب دیده باشد سریعاً محصول به نمایندگی برگشت داده می شود.

آیا می دانید خرید آسیاب، مخلوط کن و آبمیوه گیری به صورت جدا چقدر می تواند بر روی افزایش قیمت کالا اثر گذار باشد؟ با خرید این مدل آبمیوه گیری سه کاره با دریافت تخفیفات در هزینه های خود صرفه جویی کرده و ست کامل همه این موارد را به صورت یک جا در اختیار داشته باشید. با این انتخاب هوشمندانه نه تنها از مزایای دستگاه بهره مند می شوید بلکه زیبایی آشپزخانه خود را نیز تحت تاثیر قرار می دهید.

امید است که اطلاعات ارائه شده بتواند در نتیجه تصمیم گیری هایتان اثر گذار باشد و در انتخاب راحت تر آب میوه گیری به شما کمک کند.

آبمیوه گیری پاناسونیک در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید