هر آنچه را که درباره کولر گازی پرتابل نمی دانید را اینجا بیاموزید

0
3797
کولر گازی پرتابل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید کولر گازی پرتابل

پرتابل در لغت به معنای قابل حمل بودن می باشد و همین معنا سبب می شود تا کولر گازی پرتابل را با عنوان کولرهای گازی قابل حمل نیز بشناسند. این دسته از کولرها را می توان به راحتی جا به جا نموده و نحوه ی راه اندازی آن ها بسیار ساده می باشد. کولر گازی پرتابل دارای ارتفاعی در حدود ۲ الی ۳ متر می باشد و عمدتاً برای مکان هایی مناسب است که دارای متراژی حداکثر ۳۰ متر می باشد. در این دسته از کولرهای گازی دو موتور تعبیه شده است که یکی از آن ها وظیفه ورود جریان هوای خنک را بر عهده دارد و عملکرد دیگری در زمینه ی خروج جریان هوای گرم محیط می باشد.

کولر گازی پرتابل در مقایسه با اسپلیت های تهویه ی هوای مطبوع سیستم گرمایش و سرمایش ضعیف تری دارند و برای محیط هایی با متراژ کم مناسب می باشند. برندهای مختلفی در زمینه ی تولید کولرهای گازی پرتابل فعالیت دارند که از جمله ی آن ها می توان به گلدیران، گری، اجنرال، جنرال، سامسونگ و مدیا اشاره نمود. هر کدام از این برندهای معرفی شده محصولات خود را بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید می نمایند و در انتها به بازار روانه می کنند.

  • مزایای کولرهای گازی پرتابل و اهمیت چشمگیر آن ها

کولر گازی پرتابل می تواند قابلیت های فراوانی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این نوع از کولرهای گازی دارای یک سیستم سرمایشی بدون رطوبت می باشند که همین امر موجب می گردد از ورود هوای آلوده به محیط داخلی جلوگیری گردد. از دیگری مزایای کولرگازی پرتابل می توان به نصب آسان آن اشاره نمود که هزینه ی کمی را نیز برای مصرف کنندگان به همراه دارد. به طور معمول نصب کولرهای گازی به سختی صورت گرفته و فرد مصرف کننده را با هزینه های زیادی مواجه می نماید اما با استفاده از این دسته از کولرهای گازی شما می توانید به سادگی و بدون پرداخت هزینه های بسیار سیستم تهویه هوای خود را نصب نموده و از هوای مطبوع آن لذت ببرید. برای نصب کولر گازی پرتابل نیازی به اتصالات برق جداگانه نمی باشد و این محصول را می توان به راحتی به پریز برق متصل نموده و مورد استفاده قرار داد.

کولرهای گازی پرتابل را می توان از راه دور نیز کنترل نمود و بر روی آن ها نمایشگرهای مخصوصی نیز برای تنظیم میزان جریان های مختلف تعبیه شده است. فیلترهایی که در ساخت این نوع از محصولات سرمایشی و گرمایشی استفاده گردیده است را می توان به راحتی مورد شستشو قرار داد و مجدداً استفاده نمود.

  • نحوه ی عملکرد کولرهای گازی پرتابل

این دسته از کولرهای گازی دارای یک کمپرسور هستند که این کمپرسورها در داخل خود کولر تعبیه شده اند و نیازی به نصب جداگانه ی آن ها نمی باشد. کولرهای گازی پرتابل نیاز به یک دریچه برای خروج هوای گرم محیط دارند و باید در کنار آن ها یک دریچه را ایجاد نمود تا به وسیله ی موتور مخصوصی که جهت خروج هوای داغ در کولر گازی پرتابل تعبیه شده است هوای گرم به واسطه ی لوله قرار گرفته در دریچه به سمت بیرون هدایت نمود.

  • مهمترین قابلیت کولر گازی پرتابل و اهمیت آن

همانگونه که بیان شد کولرهای گازی پرتابل دارای یک کمپرسور می باشند که نیازی به نصب جداگانه آن نمی باشد. از قابلیت هایی که کولرهای جدید عرضه شده به بازار دارند می توان به یک محفظه ی مخصوص جهت ذخیره آب اشاره نمود که به واسطه ی این محفظه می توان آبی را که در این بخشقرار گرفته است را ذخیره نمود. آب جمع شده در این نوع کولرهای گازی در واقع همان تعریق صورت گرفته می باشد که به واسطه لوله هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده بود این آب را خارج می نمودند. اما در کولرهای گازی جدید با استفاده از این محفظه دیگر نیازی به خروج آب درین از لوله ها نمی باشد و می توان این آب را به داخل محفظه ریخته و از آن استفاده نمود. نکته ی مهم در این زمینه این است که در صورتی که محفظه ی مخصوص تعبیه شده به طور کامل پر گردد کولر پیغام خطایی را به مصرف کننده می دهد تا آب درون محفظه را خالی نماید.

مطالب پیشنهادی
هر آنچه که درباره کولر گازی و مدل های مختلف آن باید دانست.

کولر گازی پرتابل در ژورنال نوبشو

کولرگازی پرتابل برای مصرف کنندگان مزایای بسیاری دارد. این دسته از کولر گازی ویژگی های منحصر به فردی دارند که هر کدام در جای خود اهمیت ویژه ای دارند و سبب محبوبیت هر چه بیشتر کولر گازی پرتابل می گردند. کولرهای گازی پرتابل دارای یک ویژگی مهم با عنوان برق مصرفی میباشند که عمدتاً این نوع از کولرها را به صورت تک فاز تولید نموده و به بازار روانه می نمایند. بر روی این نوع از کولرهای گازی برچسب های انرژی مصرفی نصب شده است که به وسیله ی این برچسب ها می توان میزان مصرف برق آن ها تشخیص داد. همانگونه که می دانید در صورتی که فلش مربوط به برق مصرفی در این برچسب ها بر روی حرف لاتین A باشد نشان دهنده میزان مصرف برق کم در این محصول است و در صورتی که بر روی حرف G که دارای رنگ قرمز تیره است باشد نماد پرمصرف بودن کولر گازی پرتابل می باشد. این کولرهای گازی در انواع مختلف برای آب و هواهای متفاوت طراحی و به بازار عرضه می شوند. بنابراین در زمان خرید سعی نمایید کولر گازی خود را بر حسب نوع آب و هوای خود تهیه نمایید تا بتوانید از قابلیت هایی که این نوع از کولرهای گازی در اختیار شما قرار می دهند نهایت لذت و آرامش را کسب کنید.

کولر گازی پرتابل بوش و لذت استفاده از آن

کولر گازی پرتابل بوش از دسته محصولاتی می باشد که توسط برند مطرح بوش طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می گردد. کولرهای تولید شده توسط این برند کارایی بسیار زیادی دارند و این کارایی را می توان به مرور زمان با عملکرد فوق العاده این نوع از محصولات برند بوش مشاهده نمود. حمل آسان و انعطاف پذیری بسیار از قابلیت های ویژه ی کولر گازی پرتابل بوش می باشد که می توانید در هر فصلی از سال از آن استفاده نموده و از هوای مطبوع تولید شده توسط آن لذت بسیاری را ببرید.

کولرهای گازی بوش دارای وزنی در حدود ۵۰ الی ۸۰ کیلوگرم می باشند و میزان مصرف بسیار کمی نیز دارند. این دسته از محصولات سرمایشی و گرمایشی بوش را می توانید به راحتی در محیط مورد نظر خود نصب نموده و از آن استفاده نمایید تا آرامش را برای شما به ارمغان آورد. کولر گازی پرتابل بوش از مطرح ترین برندهای دنیا می باشد که هم اکنون در سراسر جهان مصرف کنندگان بسیاری دارد و توانسته محبوبیت زیادی را نیز کسب نماید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید