قیمت رژ ویولت و انواع آن

0
7710
قیمت رژ ویولت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید رژ لب ویولت

برند ویولت یک کمپانی تولید کننده لوازم آرایشی در ایتالیا می باشد که با تولید و عرضه ی رژلب های متنوع موفق شده است که از رقیب های خود جلو بزند و به فروش بالایی برسد هنگامی که صحبت از لوازم ارایشی می شود همه با تعداد بسیار زیادی از محصولات و برند ها روبرو می شوند اما در این مقاله قصد داریم درباره ی رژ لب ویولت و انواع آن با شما صحبت کنیم پس با ما تا انتهای مقاله قیمت رژ ویولت و انواع آن با ما همراه باشید.

فاقد سرب بودن و قیمت رژ ویولت

ممکن است همه این موضوع را شنیده باشند که رژ لبی خوب و مناسب است که بدون سرب باشد و با توجه به تحقیقاتی که توسط محققان و پزشکان در دنیا صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که نبود سرب در بین لوازم آرایشی به ویژه رژ لب ضروری بوده و تا حدودی امکان ناپذیر است اما این موضوع نمی تواند مبنی بر دروغ گویی کمپانی های لوازم آرایشی بر فاقد سرب بودن محصولات باشد.

خوب است اگر بدانید نمی توان وجود سرب در زندگی روزمره را انکار کرد و مقداری از آن دفع می شود ادعای کمپانی ها هم مبنی بر بدون سرب بودن در این است که مقدار سرب به کار رفته در محصولات توسط بدن دفع شده و ضرری ندارد.

رژ لب برند ویولت بدون سرب مضر بوده و در چند مدل تولید و ارائه می شود و دارای رنگدانه های طبیعی می باشد. در ادامه به معرفی این چند مدل رژ لب ویولت خواهیم پرداخت.

قیمت رژ ویولت در ژورنال نوبشو

  • رژ لب جامد یا رژ لب مات ویولت

این مدل رژ لب ویولت با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ترکیبات گیاهی ساخته شده همچنین بدون مواد الرژی زا برای افراد می باشد این مورد از انواع رژ لب های ویولت برای ارایش های روزمره و یا حتی حرفه ای بسیار عالی و کارآمد است قیمت رژ ویولت مات بسیار به صرفه و با توجه به کیفیت آن مناسب است.

رژ لب جامد مات ویولت با دارا بودن یک بافت سبک و ساخته شده از ترکیبات مناسب قابلیت مرطوب کنندگی هم داشته و باعث داشتن حس و تجربه ای عالی برای شما می شود. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به تنوع بی شمار رنگ ها و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد و مناسب برای هر سلیقه ای می باشد.

قیمت رژ ویولت در ژورنال نوبشو

  • رژ لب جامد و براق ویولت

قیمت رژ ویولت بسیار عالی بوده و این مدل طرفداران خاص خود را دارد همچنین مانند رژ لب مات این برند از ترکیبات مختلف گیاهی مثل گیاه الوئه ورا و گیاهان مختلف دیگر مثل گیاه گلرنگ ساخته شده است این مدل از رژ لب ها دارای یک سری شاین های طبیعی می باشند که باعث زیباتر نشان دادن لب های شما می شوند و جلوه ی خاصی را برای لب های شما به ارمغان خواهند اورد.

قیمت رژ ویولت جامد براق با توجه به نداشتن مواد حساسیت زا و وجود ترکیبات مختلف رنگی متنوع بوده و جالب است اگر بدانید که به دلیل دارا بودن مواد چرب کننده لب از به وجود امدن ترک و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند.

  • رژ جامد مخملی پیچی یا مدادی

این مورد هم به شکل مدادی در بازار موجود است و یک ظاهر مات و مخملی را برای لب های شما به ارمغان می آورد و همچنین پوشش دهی بسیار زیاد و بالایی هم دارد.

مطالب پیشنهادی
معرفی بهترین رژ لب های بازار برای خرید

از دیگر ویژگی های این رژ می توان به ویتامین ای به کار رفته در ترکیبات گیاهی اشاره کرد که باعث ایجاد یک حس لطیف در لب شده و همچنین از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند. قیمت رژ ویولت نوع مدادی آن بسیار ارزان بوده و همچنین به دلیل بسته بندی طراحی ساده آن موجب شده که یک همراه همیشگی برای خانم ها شود.

  • رژ مایع ویولت

یکی دیگر از انواع رژ های ویولت نوع مایع آن است که دارای تنوع های بسیار در طراحی و رنگ بوده و می توان گفت این مدل رژ لب ایتالیایی بسیار پرطرفدار می باشد. این مدل را می توان شاین دار یا بدون شاین تهیه کرد که قیمت رژ ویولت با توجه به این دو مورد هم می تواند تغییر کند و مدل شاین دار آن برای همه سنین مناسب می باشد و قابلیت این را دارد که لب ها را برجسته تر و با حجم بالاتری نشان دهد همچنین می تواند به لب ها جلوه ای خیس و طبیعی را ببخشد این مدل رژ برای افراد خوش سلیقه با انتخاب هایی خاص بسیار مناسب است.

قیمت رژ ویولت در ژورنال نوبشو

  • رژ مایع و ضد آب ویولت

قیمت رژ ویولت مدل مایع و ضد آب آن بسیار استثنایی بوده و یکی از رژ های پرفروش این برند می باشد و همانطور که از نامش پیداست به دلیل ضد آب بودن می تواند بهترین رژ لب برای استفاده روزمره باشد. همچنین برای آرایش های حرفه ای هم می توان از این رژها استفاده کرد چرا که دارای ماندگاری بالا بوده، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و برای هر مدل پوست متفاوت است.

از دیگر ویژگی های این رژ می توان به بافت سبک، مات بودن، پوشش دهی بسیار بالا، رنگدانه های غلیظ، بدون پارابن و سرب بودن، بدون حساسیت بودن و…

خوب است اگر بدانید ویولت از محصولات آرایشی و بهداشتی تنها به تولید رژ نمی پردازد و محصولات دیگری از جمله مداد چشم مشکی و رنگی، انواع ریمل های حجم دهنده، کرم های ارایشی و بداشتی و…

برای خرید محصولات این برند می توانید به صورت حضوری به شعبه های داخل شهر محل زندگی خود مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی انواع محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

Originally posted on ۰۵/۱۱/۱۳۹۹ @ ۷:۰۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید