خرید مانتو دخترانه ارزان

0
5149
خرید مانتو دخترانه ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مهم ترین نکات هنگام خریدن مانتو

انتخاب درست مدل و رنگ مانتو عیب های موجود در فرم اندام بدن شما را تا حد زیادی می پوشاند و رعایت همین نکات تأثیر زیادی در شیک بودن و جذابیت شما دارد. پس به هنگام خرید مانتو دخترانه ارزان بهتر است در ابتدا به اندام و قد خودتان توجه داشته باشید. مثلاً رابطه عکس برای میزان بلندی مانتو با قد شما، اگر قد شما کوتاه است از انتخاب مانتوهای کوتاه صرف نظر کنید. اما اگر قد بلند هستید، مانتوهایی را انتخاب کنید که بلندی آن تا روی زانوی شما باشد. برازنده ترین مانتو برای یک خانم متشخص و شیک پوش، مانتویی است که بلندی آن روی زانو و تقریباً ۱۵ سانتی متر پایین تر از آن باشد.

خرید مانتو دخترانه ارزان در ژورنال نوبشو

خانم هایی که اضافه وزن دارند بهتر است تا از مانتو هایی با فرم راسته یا قدی استفاده کنند که بلندی آن ها تا زیر زانو می باشد، همچنین استفاده از طرح های عمودی و پوشیدن مانتو هایی با ترکیب رنگ تیره شما را لاغر تر نشان می دهد. به هنگام خرید توجه به تناسب مانتو با اندام شما بسیار مهم است پس بهتر است که مانتویی را انتخاب کنید که با اندام شما هماهنگ باشد یعنی اگر پایین تنه شما چاق است مانتویی را انتخاب کنید که قسمت پایین تنه آن گشاد است یا اگر بالا تنه چاقی دارید انتخاب مانتویی با مدل راسته و گشاد می تواند ظاهر بهتری را به شما بدهد و همچنین توصیه می کنیم از خریدن مانتو های تنگ بپرهیزید چرا که خیلی زود چروک می شوند.

مانتو برای دختران جوان

تنوع مدل های مورد استفاده برای دختران جوان در سال های گذشته بسیار زیاد شده است که از محبوب ترین آن ها می توان به مدل های جلو باز، اسپرت بلند و یا کوتاه، مانتو های طرح دار سنتی و فانتزی و… اشاره کرد. در اکثر این مدل ها از یقه استفاده نمی شود و استفاده از پارچه های شل در آن ها، طرفداران این سبک ها را بیشتر کرده است. بسیاری از دختران جوان برای خرید مانتو دخترانه ارزان سبک های کلاسیک با طرح های نامتقارن را انتخاب می کنند که اکثراً مانتو هایی با طرح های ساده اما با رنگ هایی شاد و فانتزی می باشند.

خرید مانتو دخترانه ارزان در ژورنال نوبشو

انواع مانتو های پیشنهادی برای دختران جوان

در حالت کلی مدل های موجود در بازار برای دختران جوان به چند نوع تقسیم می شوند که محبوب ترین آن ها عبارتند از:

  • مدل ساده
  • اسپرت
  • مجلسی
  • فصلی (بهاره، تابستانی، پاییزی، زمستانی)
  • مدل یونیفرم اداری
  • دانشجویی

که با استفاده از پارچه های متفاوت و رنگ بندی های متنوع متناسب با محیط ها و سلیقه های مختلف طراحی می شنود.

علت خریدن مانتو ارزان

تمام بانوان ایرانی به خوبی می دانند که برای رفتن به مراسمات مختلف و یا حضور در جامعه و محیط های کاری و اجتماعی مثل دانشگاه یا حتی مجالس عقد و عروسی، همیشه برای حاضر شدن نیاز به یک مانتوی مناسب و متناسب با آن محیط دارند. پس می شود مانتو را به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش ها در تیپ و ظاهر خانم های ایرانی دانست. تولیدی های مانتو همیشه سعی دارند تا برای هر فصل و یا مناسبت های مختلف مانتوهایی جذاب و جدید را تولید کنند که همین موضوع در ایران، مانتو را جزو محصولات فست فشن قرار می دهد.

مطالب پیشنهادی
فروشگاه آنلاین مانتو مجلسی

به دلیل وجود مراسمات و محیط های مختلف و وجود خصلت تنوع طلبی در پوشش، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای هر مکان یک استایل متفاوت داشته باشند و این یعنی به تعداد زیادی مانتو با مدل‌های مختلف برای حضور در مراسمات متفاوت نیاز دارند و مطمئناً این مورد هزینه نسبتاً زیادی برای آن ها خواهد داشت و بسیاری از بانوان جوان داشتن چندین مانتو ارزان قیمت را به یک مانتو گران ترجیح می دهند. از همین رو خرید چندین مانتو دخترانه ارزان قیمت و با کیفیت به شما کمک می کند تا تنوع تیپ بیشتری داشته باشید.

خرید مانتو دخترانه ارزان در ژورنال نوبشو

نکات مهم برای خرید مانتو دخترانه ارزان

اولین و مهمترین نکته به هنگام خرید مانتو دخترانه ارزان این است که به این سوال جواب بدهیم، “قرار است که این مانتو را در چه موقعیت ها و مراسماتی استفاده کنیم؟” چرا که جنس پارچه استفاده شده در مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. مثلاً در مانتو های مجلسی، جزییات بیشتری بکار رفته و کار بیشتری روی آن ها انجام شده و از پارچه ‌های نفیس‌ تری استفاده شده که همین نکته باعث تفاوت چشم گیر قیمت این سبک کار ها با مدل های دیگر مثل دانشجویی و یا مدل های روزمره بیرون از خانه می شود.

بعد از مشخص شدن این مورد بهتر است تا معیار راحتی مانتو را هم در نظر بگیریم. در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت از مانتو را دارید در کنار معیار زیبایی و مدل مناسب راحت بودن خودتان را هم مد نظر داشته باشید.

مورد مهم بعدی مشخص کردن مقدار بودجه ای است که برای خرید مانتو در نظر گرفته اید. حتماً قبل از خرید مانتو ارزان دخترانه میزان بودجه ای که در نظر دارید را مشخص کنید، چرا که این کار باعث می شود تا در هنگام خرید از تلف شدن زمان برای گشتن در فروشگاه های مختلف جلوگیری شود و انتخاب راحت تری داشته باشید.

بهترین راه برای خرید مانتو ارزان دخترانه

مطمئناً بسیاری از فروشگاه ‌ها و بوتیک‌ ها در شهر محل زندگی شما مدل ‌های متنوع و مختلفی از مانتو های زیبا و ارزان را برای فروش در فروشگاه خود قرار می دهند اما مثل هر خرید دیگری حضور در این فروشگاه ها زمان زیادی از شما می گیرد و دردسر های خاص خود را دارد. در سال های اخیر خرید اینترنتی محصولات رشد زیادی داشته و بسیاری این سبک را به خرید حضوری ترجیح می دهند.

در سایت نوبشو www.nobesho.com بعضاً پوشاک و لباس ها با تخفیفات ویژه ای به مشتریان ارائه می شود که خرید از آن می تواند یک جایگزین بهتری برای خرید حضوری باشد. صرفه جویی در وقت و هزینه شما و امکان سفارش در هر ساعت از شبانه روز با یک دسترسی راحت می تواند گزینه بسیار بهتری بجای خرید حضوری باشد.

امیدوارم که از خواندن این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده بدهیم.

 

Originally posted on ۰۶/۰۶/۱۳۹۹ @ ۵:۵۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید