خرید سر سیلندر خودرو با بهترین قیمت در بازار

0
3942
خرید سر سیلندر در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

سر سیلندر چه کاربردی دارد؟

خرید سر سیلندر :برای شروع قصد داریم این موضوع مهم را بررسی کنیم که سر سیلندر در یک ماشی چه کاربردی دارد یا به نوعی چه نقشی را ایفا خواهد کرد. توجه داشته باشید که سر سیلندر قطعه ای است که بر روی موتور ماشین شما قرار دارد، یعنی به نوعی از اصلی ترین قطعات یک ماشین به حساب می آید.

برای آن که یک ماشین روشن شود، باید سوخت و هوا با یک دیگر واکنش دهند، این ترکیب و واکنش شیمایی در سر سیلندر انجام می شود، همانطور که در سری مقالات راهنمای خرید لوازم خودرو اشاره کردیم، سر سیلندر قطعه ای در ماشین است که گرمای بسیار بالایی را تحمل می کند و گرم تریم قطعه در هر ماشینی به حساب می آید، با توجه به این موارد به سادگی می توان به این موضوع پی برد که سر سیلندر چه وظایفی دارد و وجود آن چه اهمیت بالایی خواهد داشت.

ایراد های وارد شده بر سر سیلندر

سر سیلندر حرارت بسیار بالایی را تحمل می کند و در صورت ایراد در موتور ماشین، ممکن است ایرادهای بسیاری هم بر سر سیلندر وارد شود که البته این عیب ها شامل موارد متعددی خواهد شد که در ادامه تعدادی از آن ها را شرح خواهیم داد؛ ترک خوردن سر سیلندر، تاب خوردن این قطعه، کربن گرفتگی در سر سیلندر، گشاد شدن گیت های آن و در نهایت سوختن سر سیلندر تعدادی از ایرادهای وارد شده به این قطعه می باشند.

به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت بروز ایرادهای جزئی به سادگی می توان سر سیلندر را تعمیر کرد، این در حالی است که اگر ایراد اساسی باشد مجبور به تعویض سرسیلندر خواهید بود، سوختن این قطعه از آن مواردی است که شما را مجبور به خرید سر سیلندر خواهد کرد. در ادامه نکات مهمی را در رابطه با خرید سر سیلندر بیان خواهیم کرد.

خرید سر سیلندر

در هنگام خرید سر سیلندر باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. در ابتدا دقت کنید که سر سیلندری به کیفیت بالا را خریداری کنید و برای کیفیت هم باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید، اما به طور کلی به شما پیشنهاد می دهیم که خرید این قطعه مهم را از مرکزی مطمئن انجام دهید تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کافی داشته باشید.

به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا ماندگاری یک سر سیلندر با توجه به کیفیت آن مشخص می شود، به این ترتیب که اگر شما یک سر سیلندر با کیفیت را خریداری کنید، مطمئن هستید که ماندگاری و طول عمر بالایی دارد، زیرا یک سر سیلندر برای آن که بتواند حرارت و دمای بالایی را تحمل کند باید حتما کیفیت بالا و جنس خوبی داشته باشد. در صورت بی کیفیت بودن سر سیلندر باز هم در حرارت بالا شاهد سوختن این قطعه خواهید بود و باز هم مجبور به تعویض آن هستید.

مطالب پیشنهادی
آیا از کارکرد تسمه تایم خودرو مطلع هستید؟

خرید سر سیلندر در ژورنال نوبشو

هزینه خرید سر سیلندر

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید سر سیلندر خودرو باید به آن توجه داشته باشید، هزینه خرید این قطعه می باشد که به دلیل اهمیت بسیار بالای آن تصمیم گرفتیم که در قسمتی مجزا آن را بررسی کنیم. لازم به ذکر است که قیمت یک سر سیلندر با توجه به کیفیت آن مشخص می شود، یعنی هر چه کیفیت یک سر سیلندر بیشتر باشد، هزینه خرید این قطعه هم افزایش پیدا می کند.

توجه داشته باشید که خرید سر سیلندر را از مرکز های معتبر انجام دهید، زیرا در این صورت هزینه ای معقول و مناسب را پرداخت خواهید کرد، این در حالی است که در بعضی از مرکز های غیر معتبر شاهد بالا بودن بیش از حد قیمت ها هستیم. در این حالت باید توجه کنید که هر قیمت بالایی به معنی با کیفیت بودن سر سیلندر نیست، اما در حالت کلی محصولی با کیفیت، قیمت بیشتری هم دارد.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام خرید سر سیلندر نباید کیفیت را فدای قیمت آن کنید، اگر شما یک محصول با کیفیت را خریداری کنید، مطمئن باشید که ماندگاری بالایی برای شما دارد، این در حالی است که در صورت خرید یک محصول بی کیفیت باز هم مجبور به تعویض آن هستید و در این حالت هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

در صورت انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید خود، مطمئن خواهید بود که سر سیلندری با بهترین کیفیت و البته بهترین قیمت ممکن را خریداری خواهید کرد و این موضوع مهمی است که بسیاری از خریداران سر سیلندر به دنبال آن خواهند بود، از این رو در ادامه یک سایت و مرکز خرید مطمئن را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید سر سیلندر در ژورنال نوبشو

نوبشو

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالاست: به نشانی Nobesho.com که به سادگی می توانید خرید سر سیلندر خود را از فروشندگان آن جا انجام دهید. به این موضوع توجه داشته باشید که در این سایت می توانید سر سیلندرهایی با بالاترین و بهترین کیفیت نسبت به بازار خریداری کنید، شما به سادگی می توانید این قیمت ها را با بازار مقایسه کنید تا خود از این موضوع مطمئن شوید.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که در این روزها خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا علاوه بر این که مزیت های بسیاری شامل حال شما می شود، هزینه کمتری را برای یک محصول با کیفیت پرداخت کنید و با این کار می توانید به طرز چشم گیری هزینه های مصرفی خود را کاهش دهید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

Originally posted on ۰۶/۲۰/۱۳۹۹ @ ۴:۰۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید