راهنمای جامع خرید بلیط هواپیما ارزان

0
3435
خرید بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید بلیط هواپیما ارزان

زمانی که از هزینه های سفر حرفی به میان می آید در اکثر مواقع بلیط هواپیما قسمت قابل توجهی از هزینه های آن سفر را به خود اختصاص می دهد به عنوان مثال افرادی هستند که به همیشه به شیوه ای نسبتاً ارزان سفر می کنند هزینه پرواز به بخش بزرگی از هزینه های سفر این افراد تبدیل می شود، بنابر این سعی می کنند با خرید بلیط هواپیما ارزان هزینه های سفر خود را تا مقدار چشم گیری کاهش دهند.

خرید بلیط از سایت های معتبر

بسیاری از افراد هستند که با خود می گویند چگونه سفر خارجی ارزان داشته باشیم، قطعاً قدم اول برای خرید بلیط هواپیما ارزان این است که به سراغ یک سایت معتبر و ارزان بروید و بلیط خود را خریداری کنید. برای این کار ما به شما سایت www.Nobesho.com را پیشنهاد می دهیم با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعاتی جامع در رابطه با خرید بلیط هواپیما ارزان داخلی و خارج به دست آورید.

خرید بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو

این کار سبب می شود که علاوه بر لذت بردن از سفری که خواهید رفت از پرداخت هزینه کم بابت بلیط هواپیما نیز لذت ببرید، همچنین می توانید از تخفیف های بسیاری از آژانس های هواپیمایی برای مقصد های پروازی مختلف با خبر شوید.

  • خرید بلیط

حال پس از آنکه سایت مورد نظر خود را برای خرید بلیط هواپیما ارزان پیدا کردید بهترین کار اقدام به خرید و رزرو بلیط مقصد مورد نظر خودتان است اگر این اقدام را دیرانجام دهید ممکن است آن بلیط را از دست بدهید.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان از طریق سایت ابتدا وارد سایت مورد نظر شوید و قسمت خرید بلیط هواپیما ارزان را انتخاب کنید حال پس از انتخاب مبدأ و مقصد قطعاً از طریق یک تقویم تاریخ برای شما به نمایش در خواهد آمد و شما می بایست تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین کنید تا لیست پرواز های مختلف برای شما نمایان شود.

  • انتخاب تاریخ پرواز مناسب

هرگز این نکته را فراموش نکنید برای رفتن به سفرهای خارجی یا داخلی تاریخی که برای سفر انتخاب می کنید اهمیت بالایی دارد، به عنوان مثال در ایام تعطیلات عید نوروز بسیاری از افراد سفر به جزیره ی زیبای کیش را انتخاب می کنند و با توجه بالا بودن تعداد مسافران در این ایام انتظار پیدا کردن قیمت ارزان را نداشته باشید. زیرا این گونه مقصد ها در تعطیلات رسمی همانند نوروز گرانتر می شوند.

همچنین برگزاری بسیاری از فستیوال ها که در اروپا به عنوان مثال کشور روسیه باعث می شود جمعیت زیادی به سمت آن مکان هجوم ببرند و این مسئله نیز باعث گران شدن بلیط هواپیما در آن ایام می شود البته نه تنها هواپیما بلکه تأثیر این فستیوال ها بر روی قیمت رزرو هاستل در اروپا، رستوران ها و… نیز کاملاً واضح است.

مورد دیگر درباره انتخاب تاریخ انتخاب روزهای درون هفته می باشد به این صورت که توصیه می کنیم در روز دوشنبه یعنی اواسط هفته بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید زیرا در اواسط هفته تهیه بلیط هم ارزانتر است و هم راحت تر.

  • خرید بلیط سیستمی یا چارتری

فرض کنیم که با بلیط سیستمی یا چارتری آشنایی کامل دارید، لذا همانگونه که می دانید بلیط چارتر ارزانتر از بلیط سیستمی می باشد به هر حال این بلیط ها به نوبه خود دارای مزایا و معایبی هستند که باید هنگام خرید دقت کنید سایت فروشنده بلیط چارتری را در اختیار شما قرار داده یا سیستمی.

  • کلاس پروازی

پس از آنکه تاریخ رفت و برگشت سفر خود را تعیین کنید می بایست نوع کلاس پروازی و تعداد نفراتی که می خواهید به سفر بروید را مشخص کنید تا لیست پرواز برای شما نمایان شود کلاس های پروازی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است

مطالب پیشنهادی
راهنمای جامع خرید ارزان بلیط هواپیما برای مقصد های مختلف

اکونومی، تجاری یا بیزینس و فرست که این دسته بندی ها در بعضی از ایرلاین ها تفاوت دارد و کلاس هایی همچون اکونومی پلاس، اسپیس پلاس، سوئیت و … نیز دارند. قیمت برای خرید بلیط هواپیما در هر یک از کلاس های بالا که گفته شد به ترتیب بالا می رود، لذا توصیه می کنیم برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است کلاس اکونومی را انتخاب کنید.

بسیاری از افراد این تفکر را دارند حال که خرید بلیط هواپیما ارزان را انتخاب کرده اند هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نمی شود باید بگوییم که اینگونه نیست، این نحوه خدمات رسانی بستگی به ایرلاین ها دارد، خیلی اوقات پیش آمده که در بعضی از ایرلاین ها کیفیتی که کلاس اکونومی آن ها داشته خیلی بیشتر از کیفیتی بوده که برخی از ایرلاین ها برای کلاس های تجاری یا فرست خود ارائه داده اند.

خرید بلیط هواپیما ارزان در ژورنال نوبشو

ارزانترین پروازها

در سایتی که می خواهید بلیط هواپیمای ارزان خود را تهیه کنید لیستی به شما ارائه می شود که می توانید پروازهای مختلف را مشاهده کنید و تفاوت قیمت ها را ببینید، تفاوت در قیمت ها به این دلیل است که هر یک از ایرلاین ها برای ناوگان هوایی خود به مقدار متفاوت و متغیری هزینه می کنند بنابر این بلیط هواپیمای آن ها با یکدیگر متفاوت است.

به عنوان مثال یک ایرلاین ممکن است برای نگهداری ناوگان خود نسبت به یک ایرلاین کوچکتر بیشتر هزینه صرف کند و خدمات بهتری را ارائه دهد پس انتظار نداشته باشید قیمت ها در این دو ایرلاین یکی باشد.

وارد کردن اطلاعات هر مسافر در سایت

پس از آنکه ایرلاین مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کردید به یک صفحه منتقل خواهید شد که میبایست اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، سن، کد ملی و یا در صورت انتخاب سفر خارج از کشور شماره پاسپورت خود را وارد کنید.

یک نکته جالب در اینجا وجود دارد به این صورت که اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان سیستمی را دارید سن هر فرد را که وارد کنید قیمت آن بلیط نیز بر اساس سن شخص وارد شده تعیین می شود، در بلیط های سیستمی افراد به سه رده سنی مختلف تقسیم می شوند (نوزادان، کودکان زیر ۱۲ سال و بزرگسال بالای ۱۲ سال)

 

Originally posted on ۰۳/۱۳/۱۴۰۰ @ ۵:۰۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید