نکات مهم تعویض تسمه تایم ال۹۰

0
6966
تعویض تسمه تایم ال90 در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

تسمه تایم چه کاربردی در ماشین دارد

تعویض تسمه تایم ال۹۰ :یکی از مهم ترین قطعاتی که در یک ماشین قرار دارد، تسمه تایم می باشد، تسمه تایم قطعه ای است که سوپاپ را به پیستون متصل می کند. به این موضوع توجه داشته باشید که تسمه تایم وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد و در صورتی که عملکرد درستی نداشته باشد در عملکرد نهایی ماشین مشکل به وجود خواهد آمد.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که در صورت عملکرد نادرست تسمه تایم ماشین شما روشن نخواهد شد و حرکت هم نمی کند، البته اگر در مواردی هم ماشین روشن شود، بعد از مدت کوتاهی خاموش خواهد شد، این مشکل اگر در جاده یا خیابان های شلوغ باشید، بسیار اذیت کننده خواهد بود.

نکات مهم تعویض تسمه تایم ال ۹۰

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تسمه تایم قصد داریم به این موضوع بپردازیم که در هنگام تعویض تسمه تایم ال۹۰ باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

۱-نوع ماشین

در ابتدا باید این نکته را یادآوری کنیم که یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام تعویض یک تسمه تایم باید به آن توجه داشته باشید، نوع ماشین است که تسمه تایم با توجه به آن انتخاب خواهد شد.

۲-کیفیت محصول

لازم به ذکر است که کیفیت تسمه تایم یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. کیفیت موضوع بسیار مهمی است که ماندگاری هم با توجه به آن مشخص می شود، کاملا واضح و طبیعی است که هر چه کیفیت یک تسمه تایم بالاتر باشد، این قطعه طول عمر و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت.

۳-جنس محصول

در هنگام خرید به کیفیت محصول خریداری شده توجهی ویژه داشته باشید و البته به این موضوع دقت کنید که کیفیت با توجه به جنس محصول و نحوه تولید آن مشخص خواهد شد، البته اگر بخواهیم فاکتورهای موثر بر تعیین کیفیت را نام ببریم، باید موارد دیگری را هم ذکر کنیم که البته بحث در رابطه با این موارد خارج از موضوع اصلی این مقاله می باشد.

۴-قیمت محصول

نکته دیگری که در هنگام خرید تسمه تایم باید به آن توجه داشته باشید؛ قیمت این محصول می باشد، به این نمته توجه داشته باشید که قیمت تسمه تایم با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می شود که کیفیت یکی از این فاکتورها می باشد، یعنی هر چه کیفیت یک تسمه تایم بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که صرفا به علت گران قیمت بودن یک تسمه تایم نمی توان مطمئن بود که این محصول کیفیت بالایی دارد، متاسفانه بعضی از مراکز فروش از این موضوع سوء استفاده می کنند و محصولاتی با کیفیت پائین را با قیمت های بالا به فروش می رسانند و خریدار هم به تصور آن که هزینه بالاتر، کیفیت بهتری هم دارد، این محصول را خریداری می کند و البته به علت پائین بودن کیفیت بعد از مدتی مجبور به تعویض تسمه تایم ال ۹۰ خواهد بود، زیرا کیفیت و ماندگاری بسیار پائینی دارد.

مطالب پیشنهادی
آیا از کارکرد تسمه تایم خودرو مطلع هستید؟

تعویض تسمه تایم ال90 در ژورنال نوبشو

نکات مهم در هنگام تعویض تسمه تایم ال ۹۰

بعد از آن که یک تسمه تایم با کیفیت را خریداری کردید، باید به دنبال مرکزی باشید که این تسمه را برای شما تعویض کند، به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از افراد خود قادر به تعویض تسمه تایم هستند، اما بسیاری از مردم این قابلیت را ندارند و باید به دنبال مرکزی باشند که این کار را برای شما انجام دهند.

مرکزی که برای تعویض تسمه تایم ال ۹۰ انتخاب می کنید باید معتبر باشد، معتبر بودن به این معنی است که این مرکز مجوز های لازم را دریافت کرده باشد، در این حالت مشتری مطمئن خواهد بود که خدمات مطمئنی را دریافت خواهد کرد، این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد و باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

نکته بعدی که باید به آن دقت کنید، مناسب بودن محل مرکز تعویض تسمه تایم می باشد. لازم به ذکر است که مرکز تعویض تسمه تایم ال ۹۰ باید به محل کار یا زندگی شما نزدیک باشد، در غیر این صورت برای رسیدن به مرکز تعمیر باید زمان زیادی را صرف کنید و این موضوع در مواردی هم می تواند دردسر ساز باشد.

تعویض تسمه تایم ال90 در ژورنال نوبشو

نوبشو

توجه داشته باشید که در ادامه قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که به آسانی می توانید یک محصول مطمئن را برای تعویض تسمه تایم ال۹۰ خریداری کنید، سایت نوبشو به آدرس Nobesho.com سایتی است که محصولاتی با کیفیت را از طریق فروشندگان حاضر در آن می توانید خریداری کنید.

توجه داشته باشید که خرید های اینترنتی مزیت های بسیاری را به دنبال دارند، شما به سادگی می توانید بدون آن که هزینه ای خاص را صرف کنید، خرید خود را انجام دهید، این موضوع اهمیت بسیاری دارد، زیرا وقتی هم از شما هدر نخواهد رفت و شما در منزل یا محل کار خود به سادگی می توانید خرید خود را انجام دهید.

خرید از سایت نوبشو این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید یک تسمه تایم ال۹۰ را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن خریداری کنید، این موضوع اهمیت بالایی دارد، زیرا شما می توانید در هزینه های خود به شدت صرفه جویی کنید و این موضوع در سال های اخیر اهمیت بسیاری دارد.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. ما در مقالات بعد می پردازیم به راهنمای تعویض تسمه تایم ۴۰۵ و انواع خودرو ها، تا انتهای مقالات با ما همراه باشید .

 

Originally posted on ۰۶/۱۹/۱۳۹۹ @ ۴:۴۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید