لذت آشپزی را با اجاق گاز فردار تجربه کنید

0
5389
اجاق گاز فردار در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید اجاق گاز فردار

 اجاق گاز فردار دنیای تازه ای را برای آشپزی های لذت بخش به شما نشان می دهد. وجود فناوری های برتر دنیا این امکان را به شما می دهد که در یک لحظه علاوه بر تهیه کردن غذا سنتی برای شام بتوانید کیک را برای دسر نیز آماده کنید. در کنار چنین امکاناتی می توانید به سادگی از محفظه ای که برای جوجه گردان آن طراحی شده یک غذای کلاسیک را نیز در سفره خود داشته باشید. چنین امکاناتی تنها بخشی از فناوری های به کار رفته شده در اجاق گاز فردار است.

اهمیت وجود اجاق گاز فردار زمانی مشخص شد که برند های مختلف برای کسب سهم بیشتری از بازار به طراحی و ساخت مدل های مختلف این کالا روی آوردند. وجود یک اجاق گاز فر دار در آشپزخانه در کنار سایر لوازم خانگی پیشرفته دنیای مدرن را به خانم ها هدیه می دهد و نتیجه آن می تواند داشتن وقت بیشتر برای انجام امورات شخصی باشد.

نکاتی که در زمان خرید اجاق گاز فردار باید به آنها توجه داشت:

امکانات و فناوری ها در مدل های مختلف اجاق گاز فردار متفاوت است. چنین تفاوت هایی تعین کننده اصلی قیمت اجاق گاز مورد نظر می باشد. میزان صرفه جویی در انرژی، بهره گیری از امکانات برتر، قیمت اجاق گاز و… از نکاتی هستند که در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • فناوری Fan Connection

اجاق گاز فر دار به شما این امکان را می دهد که در لحظه و با غذا های خوشمزه زندگی کنید. یکی از امکاناتی که در برخی برند های اجاق گاز فردار به کار رفته شرایطی را فراهم می کند که با استفاده از فناوری Fan Connection غذای مورد علاقه خود را زودتر از زمان موعد میل کنید. این فناوری با گسترش حرارت یکنواخت در تمامی محفظه فر باعث می شود خوراک مورد نظر شما در مدت زمان کمتری آماده شود به علاوه وجود حرارت با دمای ثابت سبب می شود که رطوبت غذا از بین نرود و به زبان ساده تر خوراک آب دارتری به شما تحویل داده شود.

اجاق گاز فردار در ژورنال نوبشو

  • سیخ های جوجه گردان

سیخ های جوجه گردان این امکان را به شما می دهد که رستوران را به خانه بیاورید، داشتن امکانات حرفه ای شما را تبدیل به یک فرد خلاق یا یک سرآشپز حرفه ای خواهد کرد که می توانید لذیذ ترین غذا های را برای خانواده خود تهیه کنید.

  • فناوری Easy Clean

پاک کردن محفظه داخلی فر بعد از یک آشپزی پر زحمت بسیار دردناک است. این اتفاق در سال های اخیر بیشتر شبیه به یک شوخی است چرا که با توجه به فناوری های پیشرفته Easy Clean در ساخت اجاق گاز فردار مختلف شرایطی فراهم شده که محفظه فر بدون زحمت و تنها با یک دستمال نمدار تمیز شود این در حالی است که برخی کمپانی ها با ایجاد شرایطی برای جداسازی قطعات مختلف اجاق گاز فردار امکان شستشو و تمیز کردن را به راحتی فراهم می کند.

  • فناوری Catalytic

دسترسی به برخی نقاط محفظه فر به سادگی امکانپذیر نیست و ممکن است پس مانده های غذا و چربی های بر روی دیواره های داخلی آن تا مدتی باقی بماند. فناوری Catalytic شرایطی را فراهم نموده که پس مانده های غذا به طور خودکار از روی دیواره های فر پاک شوند چرا که ذرات به جا مانده غذا در دمای بالای ۲۰۰ درجه سانتیگراد اکسیداسیون می شوند.

مطالب پیشنهادی
بهترین آبمیوه گیری موجود در بازار متعلق به چه برندی است ؟

اجاق گاز فردار در ژورنال نوبشو

  • فناوری Thermocouple System

یکی از مسائلی که در زمان خرید اجاق گاز فردار باید مورد توجه قرار گیرد، امنیت در زمان استفاده از فر و شعله ها می باشد. انتشار گاز به سادگی می تواند منجر به انفجار شود و این اتفاق خوشایندی نیست. Thermocouple System امنیت را به تمامی قسمت های اجاق گاز فردار می رساند. بر اساس این فناوری زمانی که اجاق گاز خاموش است دسترسی شعله ها به گاز در تمامی قسمت های اجاق گاز فردار قطع می شود.

  • سیستم خنک کننده

گاهی ممکن است از بخش های فر و جوجه گردان به دفعات استفاده شود در چنین حالتی دمای درب و دیواره های محفظه فر کمی بالا می رود. استفاده از سیستم خنک کننده در این بخش نقش به سزایی را در برتر شناخته شدن برخی برند های سازنده اجاق گاز فردار دارد.

  • نمایشگر های LED

استفاده از نمایشگر های LED منجر می شود که تمامی اقدامات انجام شده تحت کنترل باشد، به بیان دیگر با استفاده از سیستم کنترل قادر هستید مدت زمانی که برای پخت یک غذا لازم است را مشخص کنید و با خیال راحت اجاق گاز را برای آماده کردن غذا تنها بگذارید.

  • فناوری Grilling

یکی از فناوری هایی که سبب تعویض اجاق گاز معمولی و اجاق گاز فردار شده است برتری این محصول با داشتن فناوری Grilling است. در چنین حالتی هیچ بویی از غذا در حال طبخ داخل محفظه فر به بیرون درز نمی کند در کنار بو، چربی ها هم راهی برا خروج ندارند و با استفاده از لامپهای تعبیه شده در دیواره های فر شما می توانید روند طبخ غذا را به سادگی مشاهده کنید.

حس زیبای مدرن بودن را با اجاق گاز فردار تجربه کنید

پیشرفت تکنولوژی شرایطی را برای تمامی کمپانی ها فراهم نموده تا بتوانند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند نیاز مشتریان را به داشتن لوازم خانگی مدرن بر طرف کنند. تنوع مدل و ترکیب رنگ فوق العاده ای که در ساخت اجاق گاز به کار گرفته شده است امکان ست کردن تمامی لوازم را به خانم ها هدیه می دهد به علاوه داشتن ظاهر شیک و مدرن جلوه خاصی را به آشپزخانه می دهد. توجه داشته باشید که ابعاد و وزن آن با توجه به برند و مدل آن کاملاً متفاوت است و شما می توانید با توجه به جایگاهی که در آشپزخانه خود به اجاق گاز فردار اختصاص داده اید مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید