بهترین آبمیوه گیری موجود در بازار متعلق به چه برندی است ؟

0
3851
بهترین آبمیوه گیری در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

برای خرید بهترین آبمیوه گیری باید به چه نکات مهمی توجه شود؟

بهترین راه برای نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی، داشتن یک آبمیوه گیری با کیفیت بسیار بالا می باشد. برای خرید یک آبمیوه گیری با کیفیت بالا بهتر است به سایت نوبشو مراجعه کرده و با خیال کاملاً راحت انتخاب خود را کنید و از خرید خود لذت ببرید. در این قسمت از مقالهء مربوط به سری مقالات راهنمای خرید آبمیوه گیری شما را با نکات مهم و اساسی در انتخاب بهترین آبمیوه گیری آشنا خواهیم کرد.

  • میزان توان آبمیوه گیری:

از مهمترین ویژگی آبمیوه گیری، توان آن در گرفتن آبمیوه است. واحد اندازه گیری توان دستگاه آبمیوه گیری، وات می باشد. هر چقدر میزان توان یک آبمیوه گیری بالا باشد، به نسبت همان اندازه میزان انرژی مصرفی مورد نیاز آن و همچنین قیمت آن افزایش پیدا می کند.

  • میزان بازدهی:

از مشخصه های بسیار مهم بهترین آبمیوه گیری، بازدهی آن می باشد. به طور معمول باید بیشتر از ۵۰ درصد وزن هر میوه ای که قصد آب گرفتن آن را دارید، آبمیوه بدهد. هنگام خرید بهترین آبمیوه گیری هیچ گونه معیار دقیقی برای اندازه گیری این مشخصه وجود ندارد و بهترین روش ممکن برای بررسی این موضوع این است که قبل از خریدن آبمیوه گیری در ارتباط به برند و کیفیت آن تحقیق کامل و جامعی کنند.

  • میزان سرعت آبمیوه گیری:

میزان سرعت آبمیوه گیری تنها به قدرت و سرعت چرخش موتور آن بستگی دارد و در نتیجه ی چرخش زیاد موتور آبمیوه گیری، بازدهی آن نیز افزایش پیدا کرده و عمل گرفتن آبمیوه با سرعت بالاتری انجام می شود.

بهترین آبمیوه گیری در ژورنال نوبشو

  • جنس بدنه آبمیوه گیری:

جنس بدنه آبمیوه گیری بسیار متفاوت است و این تفاوت در جنس آن سبب می شود تا آبمیوه گیری ها وزن های متفاوتی را داشته باشند. به عنوان مثال یک آبمیوه گیری که از جنس پلاستیک باشد، دارای وزن بسیار کمتری نسبت به آبمیوه گیری با جنس استیل است. در بعضی از مدل ها و طرح ها از هر دو جنس برای تولید یک آبمیوه گیری استفاده می شود. البته تفاوت زیادی در مقاومت و استحکام این دو جنس وجود ندارد.

  • جنس تیغه ی آبمیوه گیری:

یکی از مهمترین کارها را در یک آبمیوه گیری، تیغه ی آن انجام می دهد. تیغه ی موجود در آبمیوه گیری با استفاده از مواد مختلفی مانند فولاد، پلاستیک . تیتانیم ساخته می شود. یک امر بسیار واضح و روشن است که مقاومت تیغه ای که از جنس پلاستیک است نسبت به تیغه های فولادی و تیتانیوم پایین تر می باشد، اما یک مزیت بسیار مهم این جنس تیغه عدم زنگ آلود شدن در طول زمان است.

  • مخزن تفاله گیر:

میزان اندازه ی مخزن تفاله گیر بهترین آبمیوه گیری از جهات مختلفی حائز اهمیت می باشد. اگر مخزن تفاله گیر آبمیوه گیر دارای اندازه ی بزرگی باشد، مقدار زیادی از میوه را به یکباره می توان آب گرفت.

  • میزان مصرف انرژی:

میزان توان مصرفی از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه آبمیوه گیری می باشد و با توجه به افزایش باز دهی و قدرت موتور آن، میزان برق مصرفی نیز افزایش پیدا می کند. در هنگام خرید آبمیوه گیری به برچسب های انرژیِ دستگاه و ویژگی آبمیوه گیری توجه داشته باشید.

  • میزان سهولت شستشو:

یکی از کارهایی که معمولاً افراد از انجام دادن آن گلایه دارند، شستشوی دستگاه آبمیوه گیری می باشد. به طور معمول شستن آبمیوه گیری کار راحتی نیست . هنگام خرید آبمیوه گیری به نکاتی مانند سهولت شستشو توجه نمایید. علاوه بر موارد گفته شده هر چه شستشوی آبمیوه گیری راحت تر انجام شود، عمر مفید دستگاه بیشتر خواهد بود.

  • صدای تولید شده توسط دستگاه:

در بسیاری از موارد صدای تولید شده از آبمیوه گیری هنگام روشن بودن بسیار آزار دهنده می باشد. بهترین مارک آبمیوه گیری صدای تولید شده بسیار کمی دارند که در نتیجه کار کردن با آن، فرد کمتر دچار ناراحتی می شود.

  • اندازه ی دهانه ی ورودی میوه:

یکی از موارد مورد توجه میزان اندازه ی ورودی میوه می باشد که هر چقدر اندازه ی آن بزرگ تر باشد، کار آبمیوه گیری راحت تر بوده و میوه ها را با اندازه های مختلف و بزرگ تری را می توانید آب بگیرید و به هیچ عنوان نیازی به نصف کردن آن وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی
لوازم آشپزخانه شامل چه انواعی می شود و از چه ضرورت هایی برخوردار است؟

بهترین برند های تولید کننده آبمیوه گیری کدام اند؟

همواره برند های مختلفی اقدام به تولید آبمیوه گیری با کیفیت های متفاوتی کرده اند اما تنها برندهایی در بازار عرضه و تقاضا ماندگارشده اند که محصولات تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. معروفترین و  بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار می توان به مارک های فیلیپس، بوش، پاناسونیک، پارس خزر، Sujata، Wonderchef  و … اشاره کرد.  قیمت دستگاه آبمیوه گیری تولید برندهای مختلف با توجه به ویژگی های اشاره شد متفاوت می باشد و می توانند قیمت های کم و یا بیشتری داشته باشند.

بهترین آبمیوه گیری در ژورنال نوبشو

معرفی تعدادی از معروفترین و برترین مدل های آبمیوه گیری می پردازیم.

این مدل از مجموعه آبمیوه گیری های خانگی یکی از برترین مدل های آبمیوه گیری می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان از کیفیت بالای آن ابراز رضایت کامل را دارند. این آبمیوه گیری تک کاربره می باشد و وزنی معادل ۴.۶ کیلوگرم دارد.

  • آبمیوه گیری همیلتون مدل ۱۴۴:

این مدل از آبمیوه گیری دارای وزنی معادل ۴ کیلوگرم می باشد که وزن بسیار مناسبی می باشد.برای خرید آبمیوه گیری از بهترین برند ها بهتر است که از فروشگاه نوبشو دیدن نمایید.

  • آبمیوه گیری کنوود مدل je680:

این مدل از آبمیوه گیری های برند کنوود دارای ظاهر بسیا زیبا و شیک می باشد که در کنار زیبایی ظاهر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به قطر دهانه ورودی میوه بزرگ اشاره کرد. تیغه های موجود در این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ می باشد. یکی از بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار و این برند است. این مدل وزنی معادل ۳.۷۱ کیلو گرم دارد که وزن بسیار مناسب و ایده آلی می باشد.

  • آبمیوه گیری مولینکس مدل ju655:

برند مولینکس نیز جزء بهترین برند های تولید کننده آبمیوه گیری می باشد. یکی از برترین مدل های ساخت برند مولینکس می باشد که دارای ظاهری زیبا و ساختاری مقاوم می باشد. موتور این آبمیوه گیری بسیار قدرتمند می باشد. یکی از ویژگی های جالب این موتور امکان تنظیم سرعت موتور می باشد. فرد استفاده کننده می تواند با تغییراتی که در درجه ی آن به وجود می آورد، قدرت موتور را برای استفاده موادهای مختلف تغییر دهد.

برای داشتن خرید بهترین آبمیوه گیری بهتر است از مراکز و فروشگاه های معتبری مانند خریداری نماید تا علاوه بر زیبایی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

 

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید