هر آن چه که باید درباره یخچال ساید بای ساید ال جی باید بدانید

0
6103
ساید بای ساید ال جی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ال جی

کیفیت بالا، دسترسی ساده، امکانات فول، زیبایی و آنتیک بودن کلماتی است که پس از شنیدن نام یخچال ساید بای ساید الجی به ذهن افراد خطور می کند. بی شک داشتن بخچال جادار با امکانات و کیفیت برتر یکی از نیازهای اساسی هر خانواده، مخصوصاً خانواده های پر جمعیت میباشد. وجود یخچال ال جی در گوشه ای از آشپزخانه علاوه بر حس امنیت از ذخیره سازی مواد غذایی، سبب زیبایی و شیک بودن آشپز خانه میشود.

تجربه لذت بخش دنیایی از امکانات در زمان استفاده از یخچال ساید بای ساید ال جی:

برخورداری از فناوریها و تکنولوژی پیشرفته بخش جدا نشدنی یخچال ساید بای ساید الجی در مدلهای مختلف آن است. یخچال ساید بای ساید دنیایی از امکانات را به خانم ها هدیه میدهد به طوری که بدون نگرانی از بروز برخی مشکلات و با خیال راحت قادر هستند به دیگر امور خانه بپردازند.

دیدن فضای داخلی یخچال بدون باز کردن درب آن یکی از فناوری های عالی و بی نقص به کار رفته در یخچال ساید میباشد و تنها با لمس دو ضربه سریع درب شیشه ای به عنوان نمایشگری با کیفیت، مواد غذایی را به شما نمایش میدهد.

  • فناوری InstaView

استفاده از InstaView با نمایش کامل فضای داخلی یخچال ساید بای ساید الجی دسترسی شما به مواد غذایی مورد نظر را سریع تر می کند، این فناوری علاوه بر نمایش زیبایی و مدرن بودن یخچال ساید بای ساید منجر میشود تعداد دفعات باز و بسته شدن درب آن کاهش یابد که در نتیجه می توان از ۴۰ تا ۵۰ درصد اتلاف دمای سرد و انرژی جلوگیری کرد.

 

ویژگی هایی که یخچال ساید بای ساید ال جی را به برتری میرساند:

  • فناوری Utility Box

استفاده از امکانات فوق پیشرفته سبب برتری بخچال ساید بای ساید ال جی از سایر محصولات میشود. بی شک برای شما هم اتفاق افتاده که بخش بزرگی از بخچال را به خوراکی های ریز و درشت اختصاص دهید، این کار سبب در هم ریختگی میشود که در نهایت باید وقت زیادی را صرف پیدا کردن چیزی کنید. Utility Box با فضای کم برای نگهداری از برخی اقلام تعبیه شده است که دسترسی شما به خوراکی های کوچک را آسان میکند.

  • فناوری Space Plus

Space Plus بخش یا فضای باریکی است که در درب قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید ال جی جا سازی شده است و به این ترتیب سیستم یخ ساز بدون اشغال فضای زیادی داخل فریزر عملکرد خوبی را از خود نشان میدهد.

  • تکنولوژی Fresh Balancer Vegetables

طراوت و تازگی همیشگی میوه و سبزیجات یکی از دلایل انتخاب یخچال ساید الجی است، چرا که با استفاده از تکنولوژی Fresh Balancer Vegetables میزان رطوبت را در قفسه ها برای سبزیجات و میوه ها به صورت کاملاً جداگانه تنظیم خواهد کرد. البته ممکن است بپرسید تنظیم رطوبت در یک میزان خاص در طولانی مدت سبب خیسی بیش از حد میوه و سبزیجات شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توان از فناوری Moist Balance Crisper استفاده کرد که در نهایت خلاقیت میزان رطوبت را با استفاده از قفسه هایی با الگوهای مشبک در زمان های مختلف کنترل میکند.

  • امکان تنظیم دما

امکان تنظیم دما در بخچال ساید بای ساید ال جی یکی دیگر از مزیت های خرید این محصول است. شما به سادگی میتوانید دمای داخلی را تا ۲۴- درجه سانتی گراد کاهش دهید و این نکته حائز اهمیتی در ماه های گرم سال است.

مطالب پیشنهادی
آشنایی با انواع یخچال فریزر سامسونگ

ساید بای ساید ال جی در ژورنال نوبشو

  • فناوری Multi Air Flow

Multi Air Flow امکان گردش هوای سرد را در تمامی نقاط یخچال ساید بای ساید ال جی ایجاد میکند و به این ترتیب تمامی مواد غذایی ذخیره شده در بخچال از هوای سرد یکنواختی برخوردار هستند، البته سیستم خنک کننده هوا تعبیه شده در یخچال ساید این امکان را فراهم نموده که دما برای هر بخش به صورت جداگانه قابل تنظیم باشد.

  • فناوری Digital Display

Digital Display این امکان را فراهم نموده که بدون باز کردن درب یخچال قادر به انجام تنظیمات داخلی باشید. یکی از تنظیمات مذکور سنسور های قفل کودک است که می توان با فعال کردن آن از بروز برخی مشکلات جلوگیری کرد.

  • فناوری Super Cool System

گاهی اوقات ممکن است به علل مختلف مجبور باشید غذای داغ را داخل یخچال بگذارید، بخار ساطع شده به سرعت باعث گرم شدن هوای داخل یخچال می شود، Super Cool System قادر به کاهش سریع دما است به طوری که در مدت زمان کوتاهی دمای به حالت اولیه باز میگردد.

  • فیلترهای Hygiene Fresh

یکی از دغدغه های اصلی خریداران، میزان مصرف انرژی یخچال خریداری شده است. یخچال ساید بای ساید ال جی با برچسب A+ و بازدهی بالا این نگرانی را تا حدودی کاهش داده است. وجود فیلترهای Hygiene Fresh سبب میشود هوا پس از عبور از ۵ مرحله به فضای داخلی بخچال برسد در نهایت باکتری های درون هوا تا ۹۹.۹ درصد نابود خواهند شد به علاوه فیلترهای مذکور قادر هستند بوهای تند و قوی را تا حد زیادی از بین ببرند و با باز شدن در آن بوی استشمام شده تنها حس طرافت و شادابی را به شما القا کند.

ساید بای ساید ال جی در ژورنال نوبشو

با خرید یخچال ساید بای ساید ال جی دنیای مدرن را به خانه بیاورید:

خرید یخچال ساید بای ساید ال جی یکی از انتخاب های خاص برای بانوان است. تنوع رنگی این محصول امکان ست کردن با دیگر لوازم آشپزخانه را فراهم میکند البته لازم است توجه داشته باشید که ابتدا میبایست محل قرار گیری یخچال را مشخص کنید چرا که با توجه به طول و ارتفاع فضای خاصی را به خود اختصاص میدهد.

وجود یخ ساز و آب سرد کن تعبیه شده بر روی بدنه یخچال ساید بای ساید نمایی شیک و مدرن را به فضای داخلی آشپزخانه میدهد به علاوه سنسورهایی که برای تنظیمات مربوط به این قسمت طراحی شده اند زیبایی و جلوه خاص ظاهر بخچال ساید میبخشد.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید