چگونه در خرید شلوار جین زنانه بهترین انتخاب را داشته باشیم

0
5356
خرید شلوار جین زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید شلوار جین زنانه

در اینکه شلوار جین جزئی از پوشش روزمره ما شده است شکی نیست. اما با وجود هزاران برند و مدل انتخاب صحیح شلوار جین زنانه کمی دشوار به نظر می رسد. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه قصد داریم شما را در خرید شلوار جین زنانه با بررسی تناسب، رنگ و مدل شلوار کمک کنیم.

خرید شلوار جین زنانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار جین زنانه

بلندی صحیح را انتخاب کنید:

پیش از پرداختن به سایز و رنگ مناسب هنگام خریدن شلوار جین زنانه، بهتر است ابتدا بلندی درست شلوار جین را انتخاب کنید. در طول سال ها مدل های مختلف بلندی را در برند های مختلف دیده ایم. بلندی به پایین ترین قسمت فاق تا خط کمربند اطلاق می شود که در سه نوع اصلی بلند، متوسط و کوتاه وجود دارد.

  • کوتاه (Low Rise):

اگر نمی خواهید شلوار جین پهلوهای شما را بپوشاند، مدل کوتاه بهترین انتخاب شما خواهند بود. این مدل همچنین بسیار مناسب برای خانم های ورزشکار می باشد. برای تناسب بهتر مطمئن شوید سایز مناسب را طوری انتخاب کنید که جین روی خط کمر بایستد.

  • متوسط (Mid Rise):

مدل متوسط محبوب ترین مدل بلندی می باشد که برای تمای استایل ها مناسب است. یکی دیگر از مزایای بلندی متوسط که به محبوبیت آن می افزاید این است که تقریباً با هر مدل و بلندی لباس بالا تنه ای سازگار است.

خرید شلوار جین زنانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار جین زنانه

مدل صحیح را انتخاب کنید:

از کلاسیک گرفته تا مدل های جدید تر، انتخاب صحیح مدل جین به نشان دادن تیپ شخصیتی شما کمک می کند.

  • خرید شلوار جین زنانه مدل Boyfriend:

مانند مدل فلیر (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، این مدل جین با استایل های بسیار زیاد و متفاوتی پوشیده می شود. پیشنهاد ما ست کردن ان مدل جین با بلیزر و کفش پاشنه بلند است.

مناسب برای:

فیزیک سیبی شکل و بدن های ورزشکاری

چطور ست کنیم:

به دلیل تنگ نبودن و راحتی این مدل جین، معمولاً بالا تنه های تنگ تر تناسب زیبایی با آن ها خواهد داشت.

  • خرید شلوار جین زنانه مدل Straight Leg:

جین های لگ راسته میزان تنگی متوسطی دارند. در نتیجه اگر به جین های بسیار جذب و بسیار آزاد علاقه ای ندارید بهترین انتخاب شما برای خرید شلوار جین زنانه مدل لگ می باشد.

مناسب برای:

فیزیک ساعت شنی، سیب و بدن های ورزشکاری

چطور ست کنیم:

این مدل با یک پیراهن طرح دار و یک کت بلیزر تناسب چشم نوازی ایجاد می کند. اگر به دنبال ست ساده تری هستید، به سادگی این مدل را با یک تی شرت آزاد ست کنید.

  • خرید شلوار جین زنانه مدل Boot Cut:

این مدل را میتوان دختر عموی دور مدل فلیر نامید. ست این مدل جین با پاشنه های ۴ تا ۷ سانتی بسیار چشم نواز است.

مناسب برای:

فیزیک ساعت شنی و گلابی

چطور ست کنیم؟

این مدل جین تقریبا مناسب با هر فیزیکی هستند و با هر لباسی ست می شوند، به همین دلیل هیچگاه از مد نمی افتند.

این مدل به تعریف چندانی نیاز ندارد، یکی از محبوب ترین مدل های جین است و مناسب برای هر استایلی.

مطالب پیشنهادی
خرید انواع مدل پیراهن ساحلی از نوبشو

مناسب برای:

برای تمامی فیزیک ها، اما با فیزیک ساعت شنی تناسب فوق العاده ای دارند.

چطور ست کنیم:

فلیرها بر طبق طبیعت خود بلند هستند، پس به نسبت، بلندی پاشنه های کفش خود را نیز انتخاب کنید. ترجیحاً با بالا تنه های کلاسیک تر این مدل را ست کنید.

  • خرید شلوار جین زنانه مدل Skinny:

اسکینی به معنی لاغر و تنگ است. اما بر خلاف نامش، این مدل هیچ ارتباطی به فیزیک شما ندارد. این اسم تنها به تنگی دمپا نسبت به شلوارهای دیگر اشاره دارد. پس با خیال راحت این مدل را خریداری کنید.

مناسب برای:

تمامی فیزیک ها

چطور ست کنیم:

این مدل جین بهترین گزینه برای ست کردن با تاپ های آزاد و گشاد.

خرید شلوار جین زنانه در ژورنال نوبشو

خرید شلوار جین زنانه

رنگ صحیح در خرید شلوار جین زنانه را انتخاب کنید:

خبر خوب در مورد رنگبندی جین ها این است که رنگ خوب یا بدی نسبت به استایل وجود ندارد و همه رنگه کاملاً به انتخاب شما باز می گردند. عموماً رنگ های تیره تر رسمی تر و رنگ های روشن تر برای مناسب های روزنه استفاده می شوند. اما همانطور که گفته شد، انتخاب رنگبندی اصلی کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

  • رنگ های تیره:

سعی کنید همیشه جین تیره رنگ در کمد لباس خود داشته باشید. چرا که جین های تیره تر مناسب برای همه سلیقه ها و استایل ها می باشد. نکته مهم این است که جین تیره را درست نگهداری و شستشو کنید که در طول زمان کمرنگ نشود. نحوه نگهداری را می توانید از فروشنده سوال کنید.

  • رنگ های متوسط و یا روشن:

رنگ های روشن را در دنیای جین، رنگ های همه کاره می نامند. این رنگ ها برای فصل های سرد یا گرم، روز یا شب و مهمانی های غیر رسمی تا نیمه رسمی مناسب هستند. در نظر داشته باشید که هر چه رنگ روشن تر باشد، استایل کژوال تر به نظر می رسد. پیشنهاد ستی که برای شما داریم، ترکیب روشن ترین جین با بالا تنه ای روشن در رنگ های طبیعی است.

  • جین های رنگی:

رنگ های تیره بورگاندی و زیتونی در فصول سرد ظاهری خاص و جذاب به شما می دهند. اگر مایل به رنگ های دیگر هستید (قرمز، سبز و…) ترجیحا آن ها را برای استایل تابستانه استفاده کنید.

جینهای رنگی در ژورنال نوبشو

خرید شلوار جین زنانه

فرمول خود را پیدا کنید:

حال که می دانید مناسب ترین انتخاب برای خرید شلوار جین زنانه کدام است، فراموش نکنید که از ایده های طراحان استفاده کنید و همینطور از فروشنده بخواهید پیشنهاد ست خود را به شما بدهد. طبیعتاً تجربه آن ها در انتخاب ست برای هر استایل بیشتر است.

ممنون از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

Originally posted on ۰۵/۲۶/۱۳۹۹ @ ۴:۳۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید