لذت نوشیدن یک لیوان چای را با چای ساز بوش تجربه کنید

0
4415
چای ساز بوش در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید چای ساز بوش

چای ساز بوش لذت نوشیدن یک استکان چای خوش رنگ و خوش طمع را بعد از گذراندن روزی پر مشغله و خسته کننده برای شما فراهم می کند. اهمیت مصرف روزانه چای در میان تمامی ایرانیان به عنوان یک عادت غیر قابل ترک است چرا که ما برای خوردن یک فنجان چای خوش عطر وقت میگذاریم تا بهترین طمع را تجربه کنیم.

در زمان خرید چای ساز لازم است به برخی نکات توجه خاصی داشته باشید. جنس بدنه، میزان مصرف انرژی، فناوری های به کار رفته در آن، نوع کالا و قیمت چای ساز از این قبیل موارد هستند. استفاده از ترکیب رنگی عالی و تنوع در مدل چای ساز بوش سبب شده خانم ها حتماً یکی از این محصولات را در آشپز خانه خود داشته باشد تا در کنار امکانات برتر، از ظاهر آنتیک و شیک آن جلوه مدرنی به آشپزخانه خود بدهند.

برای انتخاب چای ساز بوش باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • استفاده از استیل ضد زنگ

استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت چای ساز قابلیت های فراوانی را برای دارندگان محصول فراهم می کند. عدم لکه پذیری و شستشوی آسان استیل در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد چای ساز بوش سبب شده که این محصول در سال های اخیر جز پرفروش ترین بخش کمپانی بوش باشد چرا که با ظاهر مدرن و شیک خود تا چندین سال آینده هم یکی از یونیک ترین لوازم آشپزخانه شما است.

  • فناوری Digital Display

Digital Display فناوری برتری که میزان دما و حرارت آب را نمایش می دهد. با توجه به این فناوری قابلیت استفاده از آب جوش در هر دمایی برای شما فراهم می شود و علاوه بر چای قادر هستید سایر نوشیدنی های گرم را آماده کنید.

بی شک خوردن یک فنجان چای در روز نیاز بدن را رفع میکند. استفاده از محصولی که در کمترین زمان شرایط دم کردن چای را برای ما فراهم کند بسیار خوشایند می باشد. قدرت و توان ۲۰۰۰ وات در برخی مدل های چای ساز بوش سبب شده که ظرف چند دقیقه لذت خوردن چای را تجربه کنید بی آن که لازم باشید مدت زیادی برای جوشیدن آب صبر کنید.

چای ساز بوش در ژورنال نوبشو

  • مدل های مختلفی از این محصول به بازار عرضه شده است که با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید از مدل های رو هم یا جدا استفاده کنید. استفاده از قوری با جنس پیرکس خوش رنگی چای را به نمایش می گذارد به علاوه جنس نشکن پیرکس سبب می شود که قرار گرفتن روی صفحه حرارتی به منظور دم کشیدن چای منجر بروز مشکل یا شکستگی نشود.
  • کتری چای ساز در مدل های مختلف دارای گنجایش متفاوتی است. المنت مخفی تعبیه شده در بخش بیرونی کف کتری در زمان قرار گرفتن بر روی صفحه حرارت سبب چفت شدن با صفحه و جریان برق در نهایت باعث جوشیدن آب می شود . پایه ی اتصال که بر روی صفحه سوار شده است، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد از این سو می توانید نگران جای چای ساز بوش در آشپزخانه خود نباشید.
  • فناوری Control Button

یکی از مزیت های اصلی چای ساز های بوش این است که تا زمان به نقطه جوش رسیدن آب نیاز نیست مواظب کتری باشید. Control Button تعبیه شده بر روی دستگیره کتری دارای سیستم هشدار دهنده متصل به المنت مخفی در کتری است. در چنین حالتی هنگام جوشیدن آب فرمان قطع شدن جریان برق اجرا می شود. این فرآیند به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسانی کار می کند و شما می توانید با خیال راحت به دیگر کار های خود برسید.

  • فناوری Automatic System

Automatic System یک فناوری پیشرفته در چای ساز است که سبب می شود پس از جوشیده شدن آب و قطع جریان برق وارد مرحله سوم یعنی دم کردن شود. در این حالت چنان چه شما به هر دلیلی تا مدت طولانی در آشپز خانه نباشید آب در حالت دم کردن قرار می گیرد و با حفظ دما، نیازی به گرم کردن مجدد نیست.

  • فناوری Strix

در محصولات مشابه چنانچه مدت زمان زیادی از اتصال پایه چای ساز به برق بگذرد به تدریج برخی تجهیزات به علت گرمای فراوان آب می شوند. تکنسین و متخصصان در کمپانی بوش با وجود اتصالات Strix شرایطی فراهم نموده اند که حرارت جریان برق سبب خرابی تجهیزات نشود و برای مدت طولانی بتوانید از این محصول استفاده کنید.

  • پایه چای ساز

پایه چای ساز بخش اصلی این کالا است که وظیفه اتصالات و جریانات برقی را بر عهده دارد. جنس پایه از شیشه مقاوم و نشکن یا پلاستیک فشرده و سبک است که دوام بالایی در برابر حرارت دارد و در دو مدل ساخته شده است. چنان چه چای ساز بوش از نوع رو هم خور باشد که در این حالت برای دم کردن چای قوری بر روی کتری قرار می گیرد، تنها یک پایه به منظور جای گیری کتری طراحی می شود. در نوع دوم از این محصول دو بخش مختلف برای کتری و قوری به صورت جدا گانه تعبیه شده است که عملکرد مستقل از هم دارند. به این معنی که هر دو دارای دکمه on & off جدا از هم هستند. بر روی پایه های شیشه ای صفحه نمایش لمسی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات چای ساز را کنترل کنید.

مطالب پیشنهادی
مهم ترین نکات و ویژگیها در محور یخچال ساید سامسونگ

چای ساز بوش در ژورنال نوبشو

در برخی مدل های چای ساز بوش که پایه دارای دو جایگاه مخصوص است، علاوه بر المنت، سطح صاف و رسانایی برای جایگیری قوری تعبیه شده است که با انتقال یک نواخت حرارت سبب دم شدن چای می شود.

وجود چای ساز چه نقشی در دکوراسیون آشپزخانه دارد؟

وجود لوازم هوشمند با داشتن ظاهر شیک و یونیک بی شک جلوه مدرن و امروزی به هر آشپزخانه ای می دهند. طراحی زیبا در کنار رنگبندی های متفاوت شرایطی را فراهم نموده که به سادگی بتوان این محصول را با سایر لوازم آشپزخانه ست کرد. استفاده از لوازم هوشمند و مدرن شرایطی را فراهم میکند که عمر مفید خود را برای آشپزی و یا تهیه نوشیدنی ها صرف نکنید و این محصولات با داشتن فناوری های پیشرفته علاوه بر کاهش میزان مصرف انرژی این امکان لذت بردن از زندگی بهتر را به شما می دهند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید