معرفی مد لباس دخترانه سال ۲۰۲۰

0
4736
مد لباس دخترانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مد لباس دخترانه

مد لباس دخترانه در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسیاری از خانوم‌های باسلیقه و خوش پوش قرار گرفته است که می‌خواهند مطابق مد روز لباس پوشیده و جذاب به نظر بیایند. خوشبختانه تنوع لباس‌های مجلسی در این سال آنقدر بالاست که تقریباً برای همه سلیقه‌ها می‌توان متناسب با مد روز لباس انتخاب کرد.

برای اطلاع از بعضی مدهای لباس دخترانه در سال ۲۰۲۰ با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک دخترانه همراه باشید تا با آگاهی بیشتری لباس زیبای خود را انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید به سایت جامع و کامل نوبشو مراجعه کرده و تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهید:

http://www.nobesho.com

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

مهمترین نکته در انتخاب مد لباس دخترانه به روز، این است که رنگ آن سال را بدانیم. در سال ۲۰۲۰ رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال معرفی شد. این رنگ توسط شرکت آمریکایی پنتون یا پانتون در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. این شرکت این رنگ را با این عنوان که آبی کلاسیک “یک حضور اطمینان بخش در ایجاد آرامش، اطمینان و ارتباط” دارد، انتخاب کرد. این شرکت همچنین ادعا کرد که این رنگ به راحتی توسط جهان پذیرفته خواهد شد و احساس آرامش را به روح انسان می‌بخشد.

از نظر روانشناسی رنگ آبی کلاسیک علاوه بر ایجاد احساس آرامش، به ایجاد تمرکز نیز کمک می‌کند و با در نظر گرفتن پیشرفت روز افزون فناوری استفاده از این رنگ می‌تواند برای تمرکز بر کارها مفید باشد.

مد لباس دخترانه در ژورنال نوبشو

نکاتی قبل از خرید لباس مد سال ۲۰۲۰

با وجود این که خرید لباس مجلسی سختی خود را دارد، اما جستجو میان مد لباس دخترانه ‌های گوناگون لذت خاص خود را دارد و زیبایی بسیاری از لباس‌ها چشم‌ها را می‌نوازد. در نتیجه کار اگر لباسی زیبا و مطابق مد روز انتخاب کنیم، در میهمانی‌ها بسیار جذاب و شیک پوش به نظر خواهیم آمد. اما چند نکته را نیز در خرید لباس نباید فراموش کنیم.

  • متناسب با فرم بدن خود خرید کنید:

قبل از هر چیز لازم است که فرم بدن خود را بشناسیم و مدل لباسی را که می‌خواهیم بخریم مطابق با آن انتخاب کنیم.

  • فرم صورت نیز در انتخاب لباس تأثیر دارد:

مد لباس دخترانه‌ای که می‌خواهیم انتخاب کنیم باید با فرم صورت ما نیز تناسب داشته باشد. به عنوان مثال اگر صورت مثلثی شکلی دارید، لباس‌های یقه گرد انتخاب بهتری برای شما خواهند بود.

  • رنگ پوست و مو خود را فراموش نکنید:

درست است که گفتیم رنگ سال آبی کلاسیک است، اما ممکن است این رنگ با بعضی رنگ های مو و پوست صورت همخوانی نداشته باشد. لازم نیست برای اینکه مطابق مد لباس بپوشید حتماً از رنگ سال استفاده کنید. با پوشیدن رنگ‌های مناسب می‌توانید باز هم طبق مد لباس دخترانه سال ۲۰۲۰ لباس بپوشید.

  • مد لباس دخترانه را متناسب با موقعیت مورد استفاده انتخاب کنید:

مکانی می‌خواهید لباس خود را در آن بپوشید در نوع مدل لباس بسیار تأثیرگذار است. بعضی لباس‌ها که در بعضی مهمانی‌ها مناسب و زیبا به نظر می‌آیند، می‌توانند در جایی دیگر بد و زننده محسوب شوند.

برخی از لباس هایی که در نمایش فشن سال ۲۰۲۰ نمایش داده شد.

در نمایش مد و فشن لباس امسال یکی از لباس‌هایی که توجه بسیاری به خود جلب کرد، لباس‌های رومی بود که دارای یک شانه هستند. البته بعضی از انواع این مد لباس دخترانه که امسال به نمایش گذاشته شد، با یک آستین یا فاقد آستین بودند. در کنار این‌ها، لباس‌های تک آستینی با الهام گرفتن از لباس‌های دهه ۶۰ ارائه شد که زیبایی و جذابیت خود را داشتند.

مطالب پیشنهادی
خرید انواع بلوز بافتنی دخترانه از سایت نوبشو

نوع دیگر مد لباس دخترانه که توجه زیادی به خود جلب کرد و زیبا و فریبند نامیده شد، لباس‌های مجلسی شنل دار بودند. در میان انواع لباس‌ها، لباس‌هایی از جنس ساتن با یقه وی شکل که به آن‌ها یک شنل بلند اضافه شده بود که دور گردن بسته می‌شد، به چشم می‌خورد. ترکیب این لباس با چکمه‌های بلند و دستکش ‌های چرمی متناسب با چکمه‌ها به همراه کلاهی از همان و جنس و رنگ لباس بسیار زیبا به نظر می‌رسید.

مد لباس دخترانه در ژورنال نوبشو

معرفی چند تیپ و لباس مجلسی دخترانه زیبا

در سال ۲۰۲۰ تنوع لباس‌های مد روز بسیار است و ما در ادامه بعضی از انواع لباسی که می‌تواند زیبا و جذاب باشند را به شما معرفی می‌کنیم.

لباس‌های کوتاه همیشه جذابیت زیادی دارند و اندام فرد را نیز زیباتر نشان می‌دهند. در این نوع لباس‌ها تنوع فراوانی از نظر رنگ و مدل لباس مشاهده می‌شود که تقریباً برای همه مناسب هستند. اما برای داشتن زیبایی و جذابیت همیشه لازم نیست از لباس‌های کوتاه استفاده کنیم. یک مد لباس دخترانه دیگر که بسیار زیبا و جذاب است، لباس‌های مجلسی بلند است که به صورت اندامی دوخته شده باشند. این لباس‌ها باید طوری دوخته شده باشند که به خوبی روی بدن بنشینند و اندام و منحنی‌های بدن را زیباتر نشان دهند. لباس شب‌های بلند مشکی همیشه زیبا و پرطرفدار هستند. اما در کنار آن ساتن‌های سفید و براق که در لباس‌های بلند آستین‌دار استفاده شده‌اند در سال ۲۰۲۰ بسیار بی نظیر به نظر آمدند.

مد لباس دخترانه در ژورنال نوبشو

مد لباس دخترانه با یقه قایقی نیز جز مدل‌های امسال بود که آستین‌های بلند با یک دنباله داشت. این لباس با رنگ تیره برای اشخاصی که پوست سفید دارند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. علاه براین رنگ‌های تیره مانند جگری نیز برای افراد روشن پوست جذاب به نظر می‌آیند.

امسال برای اشخاصی که به لباس‌های چرم علاقه دارند، ست بلوز و دامن کوتاه چرمی مجلسی نیز مد است که همیشه طرفدار خود را دارد. از دیگر دامن‌های زیبای امسال دامن‌های پلیسه‌ای باریک و درشت هستند که اگر با پارچه مخمل یا براق دوخته شده باشد جز مد لباس دخترانه امسال به شمار می‌رود. همچنین برای بانوانی که به لباس مجلسی پوشیده تمایل دارند، بلوزهای مجلسی زیبایی طراحی شده است.

در کل در سال ۲۰۲۰ با توجه به تنوع فراوان لباس‌ها، شما می‌توانید لباس دلخواه خود را با توجه به سلیقه و متناسب با موقعیت و محل مورد استفاده خود خریداری کنید. در نهایت خریدن لوازم جانبی مانند کیف و کفش و ساعت و زیوآلات متناسب با لباس خود را فراموش نکنید!

Originally posted on ۰۷/۰۸/۱۳۹۹ @ ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید