لوازم پت حیوانات چیست و شامل چه اقلامی می شود؟

0
3644
خرید لوازم پت حیوانات از نو بشو
خرید لوازم پت حیوانات از نو بشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لوازم پت حیوانات

لوازم پت حیوانات اقلام بسیاری را در بر می گیرد که بیان همه ی آن ها در یک مقاله از توان ما خارج است اما چند مورد اساسی که برای هر حیوانی لازم است را برای شما شرح می دهیم.

این روزها شاهد نگهداری خانوارهای بسیاری از حیوانات خانگی می باشیم. برداشت هر کشوری از حیوانات خانگی متفاوت است برای مثال در برخی کشور های اروپایی شیر، ببر، پلنگ، خرس و مار نیز به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شوند اما در ایران تنها سگ، گربه و طوطی سانان و انواع پرندگان جزء حیوانات خانگی محسوب می شوند. این حیوانات در طی مدت زمانی که با انسان ها زندگی می کنند وابستگی بسیاری برای آن ها ایجاد می کنند به صورتی که بسیاری از افراد آن ها را به اندازه ی فرزند خود دوست دارند. به گفته ی روانشناسان نگهداری از حیوانات خانگی نه تنها آزاری برای اعضای خانواده ندارد بلکه آرامش اعصاب و روحیه بالا را نیز برای آن ها به ارمغان می آورد.

اگر می خواهید با انواع لوازم پت حیوانات آشنا شوید تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم حیوانات خانگی ما را همراهی کنید.

لوازم پت حیوانات در ژورنال نوبشو

لوازم پت حیوانات

اسپری ضد عفونی کننده سگ و گربه

این مواد به گونه ای تهیه شده است که برای حیوان محبوب شما هیچ گونه آلرژی ایجاد نمی کند و حتی می توان گفت تمامی میکروب های آلرژی زا را از حیوان دور می کند. از جمله دیگر مزایای این محصول بسیار مفید اثر گذار نبودن مواد شیمیایی موجود بر روی دیگر وسایل های حیوانات؛ یعنی با وجود این محصول هیچ یک از لباس ها و زیر انداز های حیوان دچار خورندگی و رنگ پریدگی نمی شود. با توجه به توضیحات فوق صاحبان سگ و گربه می توانند با خیال راحت نمونه ای از این کالا را تهیه کرده و با استفاده از آن تمامی لوازم حیوان را ضد عفونی کرده و در عوض بوی نامطبوع بوی خوشی را در منزل خود ایجاد کنند.

قلاده سگ و گربه

از مهم ترین لوازم پت حیوانات قلاده می باشد. همانطور که می دانید حیوانات بسیار بازیگوش می باشند و همین موضوع باعث می شود که آن ها در کوچک ترین بی توجهی گم شده و یا دچار آسیب دیدگی و حتی مرگ شوند به همین دلیل برای سگ و گربه استفاده از قلاده یک امر الزامی می باشد به گونه ای که این روزها قلاده داشتن حیوانات از مهم ترین قوانین سگ گردانی در سطح شهر می باشد.

در نوبشو ( بزرگترین موتور جستجوی کالا ) انواع قلاده سگ و گربه با ارزان ترین قیمت به نسبت پت شاپ ها توسط فروشندگان عرضه می شود. شما می توانید به راحتی برای حیوان خود در هر سایزی که باشد قلاده مناسبی را پیدا کنید. پس با مشاورین ما در ارتباط باشید.

قرص تقویتی پت در لوازم پت حیوانات

سیستم ایمنی بدن پت ها نیز همانند دیگر انسان ها دچار ضعف شده و بر همین اساس عوارضی مانند کم بینایی، کاهش شنوایی، کاهش حس بویایی و… را برای او ایجاد می کند به همین علت لازم است در هر بار مراجعه به پزشک برای حیوان خود درخواست قرص های تقویتی نمایید. شما می توانید در فروشگاه پت شاپ انواع مکمل ها را به راحتی پیدا کرده و به همراه دیگر محصولات مورد نیاز سفارش دهید تا در اولین فرصت برایتان ارسال شود

ماشین اصلاح حیوانات خانگی

تمامی حیوانات با توجه به غریزه ای که دارند به طورت معمول پر، پشم و مو می ریزند. اگر مشاهده کرده باشید زمانی که جوانی می خواهد سگ و یا گربه ای را به منزل بیاورد افراد میان سال ساکن در خانه می گویند این کار را نکن مو می ریزد خانه را کثیف می کند. حرف آن ها کاملاً درست است اما هر کسی می تواند با مدیریت و مراقبت صحیح از حیوان خود این مشکلات را تا حدودی رفع کند. یکی از راحت ترین راهکار ها کاهش حجم موی حیوان می باشد. اما آیا می صرفد هر ماه برای زدن موهای حیوان خود به کلینیک ها مراجعه کنید و مبلغ هنگفتی را برای تنها چند دقیقه اصلاح مو پرداخت کنید؟ قطعاً پاسخ شما خیر است و این کاملا منطقی است. اگر نگهداری از حیوانی را برعهده گرفته اید می توانید تنها با یک بار هزینه ماشین اصلاحی را تهیه کرده و هر مدت یک بار خود در منزل موی حیوان را کوتاه کنید. بنا بر توضیحات فوق به راحتی در میابیم که ماشین اصلاح از مهم ترین لوازم پت حیوانات می باشند زیرا با استفاده از آن ها نه تنها ریزش مو کاهش میابد بلکه باعث می شود هوا راحت تر در زیر پوست سگ و یا گربه به جریان افتد.

مطالب پیشنهادی
لوازم سگ به چه چیز هایی گفته می شود و چه خصوصیاتی دارند؟

لوازم پت حیوانات در ژورنال نوبشو

لوازم پت حیوانات

پرز گیر سگ و گربه لوازم پت حیوانات

یکی از بزرگترین مشکلاتی که هر یک از صاحبان سگ و گربه با آن ها روبه رو هستند جمع شدن موی حیوان بر روی لباس، مبل فرش و دیگر سطوح می باشد. ما برای آن که مشکلات شما را در این زمینه رفع کنیم و تا حدودی به شما در نگهداری از حیواناتتان کمک کرده باشیم تهیه پرزگیر را پیشنهاد می کنیم. پرزگیر در ظرف چند دقیقه تمامی موی حیوانات را از روی سطوح جمع کرده و شما را شگفت زده می کند. پرزگیرها دارای انواع مختلفی هستند برخی از آن ها فقط قابلیت چند بار مصرف را دارند و برخی دیگر را می توان تا سال ها استفاده کرد. انتخاب از بین آن ها برای شما عزیزان کاملا آزاد است.

استخوان پلاستیکی سگ و گربه در لوازم پت حیوانات

سگ و گربه نیز همانند انسان ها در سال های ابتدایی زندگی دندان های شیری خود را از دست داده و دندان های نهایی را در می آورند. در این زمان حیوان نیاز دارد برای رفع خارش لثه هایش به چیزی گاز بگیرد (معمولا دست های صاحبشان را دندان می زنند) برای این که از این عمل سگ و گربه جلوگیری به عمل آید اسباب بازی های پلاستیکی تهیه شده اند که دارای رنگ مختلفی می باشند. تولید کنندگان با در نظر گرفتن سلایق حیوانات این اسباب بازی ها را به شکل استخوان طراحی کرده اند تا برای حیوان هیجان بیشتری داشته باشد. این اسباب بازی هم این که حیوانات را سرگرم می کند و هم این که خارش لثه آن ها را برطرف می سازد.

لباس زمستانی پت در لوازم پت حیوانات

درست است که می گویند بدن حیوانات گرم است و سرما نمی خورند، اما این موضوع درباره حیواناتی صدق می کند که آزادانه در بیرون خانه می چرخند نه حیوانی که کل روز را در فضای گرم خانه سپری می کند؛ پس مراقب سرماخوردگی حیوان خود باشید. چنانچه قصد دارید در زمستان و روز های سرد سگ و گربه را از خانه خارج کنید بهتر است لباس گرمی را به او بپوشانید تا در صورت نقل مکان از فضای گرم به فضایی سرد دو هوا و مریض نیفتد. این لباس ها در همه سایز، رنگ و مدلی در نوبشو موجود می باشد.

لوازم پت حیوانات در ژورنال نوبشو

لوازم پت حیوانات

سعی کنید در اولین فرصت محصولات ذکر شده در فوق را برای حیوان خود تهیه کنید تا هم شما و هم حیوان بتوانید با آرامش کامل به زندگی معمول خود بپردازید. امیدواریم که مطالب این مقاله نیز مورد پسند شما واقع شده باشد و نهایت استفاده از آن را برده باشید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید