فروشگاه پت شاپ چه ویژگی ها و مزایایی برای عموم مردم به همراه دارد

0
3785
فروشگاه پت شاپ در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

در فروشگاه پت شاپ چه اقلامی یافت می شود؟

لوازم بهداشتی:

همانطور که در سری مقالات راهنمای خرید لوازم حیوانات خانگی اشاره شد، مهم ترین وسایلی که در فروشگاه پت شاپ عرضه می شود لوازم بهداشتی حیوانات می باشد. همه ی حیوانات به صورت غریزی خود را در هر آبی که گیر بیاورند شستشو می دهند که این غریزه در حیوانات خانگی به دلیل نبودن فضای کافی برای انجام امور مورد نیاز از بین رفته است به همین علت لازم است صاحبان حیوان مسئولیت نظافت آن ها را بر عهده بگیرند.

آیا می توان از شامپو ها و دیگر لوازم بهداشتی انسان ها برای حیوانات استفاده کرد؟ قطعاً پاسخ منفی است اما چرا؟ استفاده از شامپوی انسان ها بر روی بدن حیوانات باعث ایجاد حساسیت و خشک شدن پوست آن ها می شود به همین علت لازم است با مراجعه به وبسایت پت شاپ ها و یا مراجعه حضوری تمامی اقلام بهداشتی حیوانات را بر اساس لیست از پیش تعیین شده تهیه نمایید.

لوازم خوراکی:

هر حیوانی غذای مخصوص خود را دارد و بهتر است صاحبان جهت حفظ سلامت حیوان خود عمدتاً این غذاها را به حیوانات بخورانند. تنوع غذایی در حیواناتی مانند سگ و گربه بیش از پرندگان است. برای سگ و گربه ها علاوه بر غذا خشک تشویقی های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تشویقی برای تربیت صحیح حیوان خانگی خود یک امر ضرروی است بنابراین چنانچه به هر یک از این اقلام نیاز دارید در فروشگاه پت شاپ سراسر کشور و حتی فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد.

فروشگاه پت شاپ در ژورنال نوبشو

فروشگاه پت شاپ

لباس مخصوص پت:

آیا می دانستید استفاده از لباس برای سگ و گربه در فصول سرد سال الزامی است؟ بدن حیوانات خانگی با حیواناتی که در فضای بیرون از خانه ها بزرگ شده اند بسیار تفاوت دارد تا آن جایی که خروج حیوانات خانگی در فصل زمستان از منزل می تواند باعث سرما خوردگی شدید آن شود. حیوان خانگی چون در محیط گرمی قرار دارند بایستی در زمستان با خروج از خانه لباس های گرمی بر تن داشته باشند زیرا نقل مکان از فضای گرم به فضای سرد به صورت ناگهانی مشکلات متعددی به دنبال دارد. استفاده از لباس برای حیوانات جنبه تزئینی نیز دارد.

اسباب بازی حیوانات:

تمامی حیوانات بسیار بازیگوش می باشند و بازی کردن را دوست دارند. اگر برای حیوان خود اسباب بازی تهیه کنید متوجه می شوید که به آن علاقه شدیدی نشان می دهند و حتی شب ها نیز حاضر نیستند از آن جدا شوند. در نوبشو موتور جستجوی کالا انواع اسباب بازی مناسب برای حیوانات موجود می باشد و شما می توانید به راحتی از بین آن ها با طرح و رنگ مورد علاقه خود انتخاب نمایید.

قلاده حیوانات در فروشگاه پت شاپ:

حیوانات به صورت غریزی فضای آزاد را دوست دارند. هر چند با انسان ها میانه خوبی داشته باشند و وابستگی شدیدی بین صاحب و حیوان ایجاد شده باشد، اما با بیرون بردن حیوان بدون قلاده امکان آسیب رسیدن به خود حیوان، گم شدن و یا آسیب دیدن برای دیگر انسان ها وجود دارد در حدی که سگ گردانی در سطح شهر بدون قلاده ممنوع شده است. برای پیشگیری از حوادث ناشی از نداشتن قلاده برای حیوان در نوبشو قلاده هایی با سایز های مختلف برای سگ، گربه، جوندگان و پرندگان در نظر گرفته شده است. شما به عنوان صاحب یکی از این حیوانات می توانید با تهیه یکی از انواع این قلاده ها سلامت حیوان خود را تضمین نمایید و خیالتان راحت باشد که استفاده از قلاده برای حیوانات هیچگونه اذیتی به آن ها نمی کند در عوض زندگی راحت و با آرامشی را برای آن ها به ارمغان می آورد

مطالب پیشنهادی
لوازم پت حیوانات چیست و شامل چه اقلامی می شود؟

مکمل های غذایی سگ و گربه در فروشگاه پت شاپ:

سگ و گربه علاوه بر غذا خشکی که دارند لازم است مکمل هایی را مصرف کنند تا تمامی انرژی مورد نیاز برای فعالیت را در اختیار داشته باشند و از آسیب های احتمالی به دلیل کمبود ویتامین در امان باشند. شاید شنیده باشید بسیاری از سگ ها و گره ها به مرور زمان حس های بویایی، بینایی و شنوایی خود را از دست می دهند. تا به حال به علت بروز این مشکلات در سیستم ایمنی حیوانات فکر کرده اید؟ کمبود هر ویتامینی در بدن حیوانات همانند انسان ها عوارضی را به دنبال دارد که از دست رفتن این ۳ حس از عوارض رایج کمبود ویتامین می باشد؛ بنابراین لازم است پس از هر بار مراجعه به پزشک صاحب حیوان خود درخواست مکمل های ویتامینی دهد. اجباری به تهیه مکمل از داروخانه ها نمی باشد شما می توانید در کنار دیگر سفارشات خود از فروشگاه پت شاپ مکمل ها را نیز سفارش دهید. مطمئن باشید مکمل های ارسالی کاملاً اورجینال بوده و تاریخ انقضای طولانی دارند.

فروشگاه پت شاپ در ژورنال نوبشو

فروشگاه پت شاپ

توالت مخصوص سگ در فروشگاه پت شاپ:

در خانه های آپارتمانی برای دستشویی رفتن سگ مشکلات بی شماری ایجاد می شود چون هیچ گونه فضای باز و حیاطی در اختیار سگ قرار ندارد. از این رو هر بار بیرون بردن سگ برای دستشویی خود یک مشکل محسوب می شود؛ به همین دلیل برای این که سگ ها را بتوان با آرامش بیشتری در خانه های آپارتمانی نگهداری کرد توالت های پلاستیکی و کوچکی برای آن ها تولید شده است. این توالت ها باعث می شوند در هنگام دستشویی کردن پاهای سگ به ادرار آغشته نشود و این کثیفی و میکروب با پاهای آن ها وارد خانه نشود. نظافت این توالت ها به نسبت دیگر شرایط دستشویی کردن سگ مانند استفاده از روزنامه راحت تر بوده و صاحبان می توانند بدون کمترین مشکلی محیط توالت را به صورت مداوم تمیز کنند تا فضا عاری از هرگونه میکروب و بوی نامطبوع شود.

باکس نگهداری سگ و گربه در فروشگاه پت شاپ:

طبق قوانین کشور جا به جایی سگ و گربه به صورت آزادانه در مسافرت های بین شهری با هواپیما و حتی مسافرت های خارج از کشور ممنوع می باشد و صاحبان سگ مجبور هستند برای حیوانات خود باکس هایی تهیه کنند و آن ها را در درون باکس قرار داده و به مکان مورد نظر سفر کنند. این باکس ها نه تنها برای حیوانات آزار دهنده نیستند بلکه فضایی امن و آرام برای حیوان ایجاد می کنند به صورتی که اگر باکس را در خانه قرار دهید مشاهده می کنید که حیوان برای زمان های خواب بدون هیچ گونه اصراری از سمت صاحب به درون باکس پناه می آورد.

شما می توانید تمامی لوازم پت حیوانات ذکر شده در فوق را به صورت آنلاین از نوبشو  و بدون هیچ گونه زحمتی آن را در اولین فرصت تحویل بگیرید و مبلغ کامل آن را درب منزل پس از بررسی سلامت کالا به پیک ارسالی پرداخت نمایید. همچنین در این فروشگاه آنلاین استفاده از تخفیفات برای مشتریان امکان پذیر بوده و از این لحاظ در حفظ سرمایه مشتریان می کوشد. بسیار سپاسگذاریم که تا پایان با ما همراه بودید.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید