برای خرید مانتو اداری به چه مواردی توجه کنیم ؟

0
4714
خرید مانتو اداری در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید مانتو اداری

امروز میخواهیم عنوان برای خرید مانتو اداری به چه مواردی توجه کنیم؟ را مورد بررسی قرار بدهیم با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه همراه باشید.

یکی از پوشش های مهم و ضروری برای بانوان ایرانی مانتو است که نکته های بسیاری برای خرید مانتو وجود دارد به ویژه برای خرید مانتو اداری باید نکته های را در نظر داشته باشید مانند: قد، مکانی که شما قرار است در آنجا کار کنید، مدل مد نظر شما، میزان بودجه ای که میخواهید صرف کنید و… همچنین توجه به این نکته ها باعث میشود، شما در این مانتو راحت باشید تا وظایف خود را به راحتی انجام دهید.

خرید مانتو اداری در ژورنال نوبشو

علت اهمیت خرید مانتو اداری :

مانتو اداری هم برای کارفرما و هم برای کارکنان دارای منافع زیادی است که در قسمت زیر به آن میپردازیم:

  • منافع خرید مانتو اداری برای کارکنان :

۱.اشخاصی که کارمند هستند با خرید مانتو می توانند ظاهری مناسب و در عین حال شیک داشته باشند.

۲. کارکنان با خرید مانتو نگرانی برای خرید مانتو جدید را ندارند و این امر باعث میشود که در هزینه ها صرفه جویی کنند.

۳.اشخاصی که در یک مکان مشغول به کار هستند با خرید مانتو احساس مساوی بودن و برابری را دارند و برای پوشیدن لباس با هم رقابتی ندارند.

  • منافع خرید مانتو اداری برای کارفرما :

۱.خرید مانتو و پوشیدن لباس اداری باعث میشود که کارکنان یکدست و یکپارچه باشند و همچنین کارکنان بهتر با وظایف خود سازگاری دارند.

طبق آماری که وجود دارد خرید مانتو و پوشیدن آن بهره وری کارمندان را افزایش داده و این امر باعث افزایش سود شرکت یا سازمان میشود.

۲.پوشش کارکنان نشان دهنده مکانی است که در آن مشغول به کار هستند بنابراین کارفرمایان قادرند با تهیه ی لوگوی شرکت و یا سازمان خود و درج کردن آن بر روی لباس کارکنان باعث شوند سازمان با شرکت خود را به مردم معرفی کنند.

نکته های مهم در انتخاب و خرید مانتو :

۱..قد مانتو اداری :

قد مانتو نکته ای بسیار مهمی است که باید هنگام خرید مانتو به آن توجه کرد.

شما باید اقدام به خرید مانتو اداری کنید که دارای قد مناسبی است نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

قابل به ذکر است افراد چاقی که اقدام به خرید مانتو می کنند بهتر است که مانتو مقداری بلندتر و مدل آن راسته باشد.

اگر افرادی که قد کوتاهی دارند برای خرید مانتو اداری، مانتو های را خریدداری کنند که دارای خطوط عمودی باشند چون خطوط عمودی باعث میشوند قد این افراد را بلند تر نشان دهد.

خرید مانتو اداری در ژورنال نوبشو

۲..خرید مانتو اداری با جنس و پارچه مناسب:

مهمترین نکته در خرید مانتو اداری و هر گونه لباس دیگری جنس پارچه آن است برای خرید مانتو با پارچه مناسب باید به نکات که در زیر بیان می کنیم توجه داشته باشید:

  • شرایط آب و هوایی:

در هر شرایط آب و هوایی نوع پارچه متفاوت است و عملکرد متفاوتی دارد.

پس به شرایط آب و هوایی که در آن محل مشغول به کار هستید توجه کنید و با یک شخصی که در این زمینه مهارت دارد یا کارشناسی که دارای شرایط است بهترین پارچه را برای خرید مانتو انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی
فروشگاه اینترنتی لباس زنانه

اشخاصی که در مناطق گرمسیر هستند و اقدام به خرید مانتو می کنند بهتر است که مانتو اداری، دارای پارچه ای باشد که میزان تعریق بدن را کم کند و نوع دوخت و جنس پارچه به گونه ای باشد که هوا بتواند در آن نفوذ کند و به میزان کافی خنک باشد.

در مناطق کوهستانی می توانید مانتو اداری خریدداری کنید که جنس پارچه آن از الیاف طبیعی مانند: پنبه، کتان و… است. بهترین انتخاب برای خرید مانتو اداری در این منطقه پارچه ای از جنس فیونا است.

  • نوع شغل شما:

یکی از موارد بسیار مهم و اثر گذار در خرید مانتو این است که شما در چه شرکت یا سازمانی مشغول به کار هستید.

افرادی که کار آن ها پشت میز نشینی است با اشخاصی که کار آن ها در محیط بیرون است و در معرض نور خورشید و… قرار می گیرند در خرید مانتو اداری از نظر جنس با هم تفاوت دارند.

  • فصل استفاده از مانتو اداری :

طبق نظر متخصصان در این راستا بهتر است که در هر فصل اقدام به خرید لباس اداری مخصوص به آن فصل کنید یعنی برای هر فصل با در نظر گرفتن شرایط آن فصل جنس پارچه مناسب رابرای لباس اداری انتخاب کنید.

در خرید مانتو به راحتی بودن آن در تن توجه داشته باشید:

باید در خرید مانتو این نکته را که راحتی در پوشش آن است، بسیار توجه داشته باشید.

اگر بانوان در انتخاب پارچه مناسب برای لباس اداری را که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم مورد توجه قرار داده باشند این مرحله کار آسانی خواهد بود.

قابل ذکر است که در این قسمت نکته ای را که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه کنید این است که لباس اداری پوششی است که کارمندان و کارکنان در طول روز چندین ساعت نسبتاً زیادی، از آن استفاده می کنند بنابراین بهتر است هنگامی که اقدام به خرید مانتو اداری می کنید و باید حتماً در پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

این امر باعث میشود که عملکرد کارمندان و کارکنان بهتر باشد.

جنس پارچه در ژورنال نوبشو

یکدستی و یکپارچگی شرکت یا سازمان با خرید مانتو :

قصد خرید مانتو اداری و استفاده از آن این است که برای سازمان و یا شرکتی که در آن مشغول به کار هستید برند سازی کنید. اهمیت این امر این است که میتوانید شرکت و یا سازمان خود را به دیگران معرفی کنید و نام برند شما در ذهن مردم بماند.

در خرید مانتو اداری به تناسب رنگ آن با رنگ شرکت توجه داشته باشید و همچنین استفاده لوگوی برند شرکت و یا سازمانی که در آن مشغول به کار هستید باعث یکپارچگی و یکدستی میشود.

خرید مانتو اداری در ژورنال نوبشو

از شما عزیزان سپاس گذاریم تا پایان با ما همراه بودید امیدواریم این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک برای شما حاوی اطلاعات مفیدی بوده باشد.

 

Originally posted on ۰۶/۱۱/۱۳۹۹ @ ۶:۰۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید