روش های خرید لباس مردانه از فروشگاه های نوبشو

0
4179
خرید لباس مردانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید لباس مردانه

خرید لباس مردانه و انتخاب بهترین مدل تکنیک های خاص خود را دارد، اینکه لباس انتخابی شما علاوه بر کیفیت در طرح، رنگ و جنس مقرون به صرفه نیز باشد از مهمترین نکاتی است که باید در زمان خرید به آن دقت کرد. به همین دلیل لازم است پیش از خرید لباس مردانه اطلاعات لازم را در رابطه با آن چه قصد خریدش را دارید کسب نمایید برای این کار می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود جستجو را میان مارکت های اینترنتی آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک مردانه همراه باشید.

خرید لباس مردانه در ژورنال نوبشو

خرید لباس از فروشگاه های اینترنتی مزایای زیادی را به همراه دارد که از جمله آن می توان به عدم خستگی و پیاده روی طولانی مدت اشاره کرد. به علاوه شما می توانید همانطور که در گوشه ای اتاق خود نشسته اید و چای می نوشید، مدل های متفاوت و به روز را از موتور جستجوی کالا نوبشو مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.nobesho.com

توجه به جنس لباس مردانه چه تأثیری در خرید شما خواهد داشت؟

یکی از مهمترین نکات در زمان خرید لباس مردانه توجه به جنس آن است، هیچگاه جنس و مرغوبیت لباس را فدای ظاهر آن نکنید چرا که لباس های بی کیفیت پس از چند بار شستشوی مداوم رنگ و روی خود را از دست می‌دهند به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که با خرید لباس با کیفیت علاوه بر ماندگاری بالا از ظاهر یکسان و بدون تغیر ان لذت ببرید.

  • شلوار:

شلوار یکی از اصلی ترین بخش لباس آقایان محسوب می‌شود و به نحوی در انتخاب آن باید توجه زیادی به خرج داد چرا که علاوه بر زیبایی می‌تواند در سلامتی افراد نیز تأثیرات زیادی بگذارد به همین دلیل طراحان بزرگ و ایده پردازان صنعت مد و لباس با ارائه نمونه های متفاوت از شلوار سعی در رفع نیاز آقایان داشته اند.

خرید لباس مردانه در ژورنال نوبشو

  • شلوار پارچه ای:

شلوارهای پارچه ای مردانه یکی از انتخاب های بی نظیر برای مهمانی و مراسمات رسمی است زیرا استایل فوق العاده رسمی و بیزینسی برای آقایان به ارمغان می آورد این شلوار بر خلاف شلوارهای اسپرت ظاهر کامل مردانه و پر ابهت به تمامی آقایان می دهد به همین دلیل در زمان خرید لباس مردانه حتماً باید خرید شلوار پارچه ای یکی از گزینه های لیست شما باشد.

  • شلوار اسپرت:

یکی از شیک ترین لباسهای مردانه که در کمد تمام آقایان نمونه از آن ها را می‌توان یافت شلوارهای جین و کتان هستند که به عنوان ضروری ترین بخش لباس مردانه می توان به آن اشاره کرد. شلوار اسپرت را می توان با تمامی پیراهن های پارچه‌ای و تیشرت های اسپرت نیز ست کرد این شلوار مقرون به صرفه ترین لباس آقای محسوب می‌شود زیرا هم در مهمانی های دوستانه و هم در مجالس رسمی مورد استفاده قرار می گیرد به علاوه می توان آنرا با کفش مجلسی، چرمی و حتی اسپرت نیز هماهنگ کرد.

  • پیراهن:

رتبه دوم مهمترین لباس مردانه به پیراهن ها اختصاص داده می‌شود با توجه به علاقه آقایان به این لباس، مدل های متنوع در طرح و رنگ مختلف تولید و به بازار ارائه شد البته در گذشته پیراهن ها فقط در یک مدل ساده تولید می‌شدند اما امروزه بر اساس سلیقه مختلف آقایان تنوع مدل در این لباس نیز افزایش پیدا کرده و می توان هم از مدل های مردانه و هم از مدل های اسپرت آن استفاده لازم را برد.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید شلوارک

تأثیر زیادی که پیراهن در استایل آقایان دارد سبب افزایش تنوع طرح و رنگ آن شده است و می توان با پوشیدن هر یک و ایجاد خطای دید استایل بهتری برای خود به وجود آورید. یکی از مواردی که در صنعت مد به کار برده می شود استفاده از پیراهن های با طرح راه راه های افقی و عمودی است که با ایجاد خطای دید می‌تواند سبب کاهش و افزایش سایز شما شوند. به همین دلیل آقایانی که دارای اضافه وزن هستند در زمان خرید لباس مردانه باید توجه داشته باشند که دور پیراهن هایی با راه راه افقی را خط بکشند این در حالی است که لباس های با راه راه عمودی برای آقایان لاغر اصلاً مناسب نیست.

تیشرت یکی از محبوب ترین لباس آقایان در فصل تابستان است که بیشتر از تمامی لباس ها مورد استفاده قرار میگیرد. سهولت در پوشیدن و خنک بودن آن در فصل تابستان به علاوه تنوع طرح و رنگ آن سبب شده که افراد علاقه خاصی به داشتن مدل های مختلف تیشرت داشته باشند. مهم نیست سبک پوشش شما کلاسیک یا اسپرت باشد می توانید از تمامی مدل های تیشرت در استایل خود استفاده کنید.

اهمیت این لباس در کمد آقایان به گونه ای است که امروزه برند های معتبر و مشهوری در تولید به روزترین مدل های تیشرت فعالیت می کنند از مدلهای ورزشی این لباس گرفته تا مدل های رسمی و آستین دار که می‌تواند استایل مناسبی را در مراسم ها برای شما به ارمغان آورد.

خرید لباس مردانه در ژورنال نوبشو

  • کت و شلوار:

انتخاب کت و شلوار در زمان خرید لباس مردانه بر اساس معیارهای خاصی صورت می پذیرد چرا که آقایان تنها برای مراسمات و میزبانی های رسمی از این نوع پوشش استفاده می کند به همین دلیل برای داشتن استایل شیک و رسمی باید در زمان انتخاب کت و شلوار به اندازه، طرح و رنگ آن توجه خاصی داشت نکته مهم در زمان خرید کت و شلوار برای آقایان انتخاب رنگ بر اساس سایز آن هاست. پیشنهاد می شود آقایانی که دارای اضافه وزن هستند، با خرید کت و شلوار رنگ تیره و طرح راه راه استایل جذابی را برای خود به وجود آورند.

 

Originally posted on ۰۸/۲۰/۱۳۹۹ @ ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید