از کدام نرم کننده صورت استفاده کنم

خرید نرم کننده صورت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید نرم کننده صورت

با وجود تمام تلاش شما برای داشتن پوستی سالم (آب رسانی، ماسک و…)، داشتن پوستی سالم و شفاف یکی از بزرگ ترین چالش ها در زمینه حفظ سلامت پوست می باشد. اما پیدا کردن نرم کننده صورت مناسب می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف سازد. پس از آزمایشات بر روی بسیاری از محصولات، برای شما لیستی از بهترین نرم کننده های صورت را به منظور خرید تهیه کرده ایم، که در ادامه این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید انواع کرم پوست به آن ها خواهیم پرداخت.

  • ژل مرطوب کننده Neutrogena:

این محصول صورت ایده آل برای پوست های چرب و خشک است. با جذب فوق العاده سریع باعث می شود به سرعت احساس کنید که پوست شما بسیار نرم تر و سالم تر شده است. در عین حال حس چرب بودن پوست که بعد از اعمال کرم های مختلف را دارید، نخواهید داشت. این نرم کننده صورت به سادگی روی پوست اعمال می شود و حس مایع گونه آن به شما حس تازگی و طراوت می دهد. از دیگر مزیت های این کرم قیمت بسیار پایین نسبت به کیفیت بالای آن است. گواهی کیفیت آن ۵۰۰۰ نظر مثبت کاربران آمازون است که این کرم را خریداری کرده اند.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم مرطوب کننده Olay:

این کرم سریعترین جذب را بین اقلام دیگر نرم کننده صورت ندارد، اما یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ها می باشد. با تأثیر بسیار عالی و بدون هیچ بویی. تنها یک بار استفاده از نرم کننده مخصوص صورت Olay با فرمولی متشکل از اسید هیالورونیک و نیاسینامید تاثیر به سزایی روی خشکی پوست خواهد داشت.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم صورت Avene:

افرادی که از اگزما رنج می برند این کرم را بسیار می پسندند، به دلیل قدرت ترمیم پوست و نرمی قابل توجهی که بعد از استفاده به پوست آن ها می بخشد. استفاده از آب طبیعی بهاره به دلیل خاصیت ترمیم آن در نظر عموم و همینطور تایید این موضوع در محیط آزمایشگاهی باعث شده این نرم کننده مخصوص صورت بیش از ۴۰۰۰ نمره کامل از طرف کابران آمازون دریافت کند. از دیگر مزیت های این نرم کننده صورت این است که به دلیل استفاده بسیار کم از مواد شیمیایی به سادگی می توان از آن برای کودکان نیز استفده کرد.

خرید نرم کننده صورت

  • غذای صورت Weleda:

این محصول به کرم مشاهیر معروف است. بار ها به عنوان نرم کننده محبوب جولیا رابرتز (بازیگر مشهور هالیوودی)، ویکتوریا بکهام، آرایشگران معروف، مدل ها و حتی نویسنده ها از نرم کننده صورت Weleda نام برده شده است. از دلایل معروفیت ویژه آن می توان به کیفیت بالا در ساخت و روشنی بسیاری که به پوست می دهد اشاره کرد (برخی افراد حتی گاها به عنوان های لایت از آن استفاده می کنند). نرم کننده Weleda در واقع برای استفاده صورت و بدن تولید می شود، اما می توان از آن برای دست ها، مو و هر جای دیگری نیز استفاده کرد.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم فوق ترمیم First Aid Beauty:

اگر پوست شما تحریک پذیر و پوسته پوسته است، شما قطعاً عاشق این محصول فوق العاده خواهید شد. نرم کننده مخصوص صورت Frist Aid Beauty با سایز بزرگ برای کسانی که دوره ترمیم پوست را میگذرانند انتخابی بسیار عالی به شمار می رود. همچنین کاربران وبسایت این نرم کننده را انتخابی بسیار مناسب برای آقایان نیز می دانند. کرم با روغن مخصوص و عصاره جو ترکیب شده است که پس از استعمال هیچ خارشی در پوست ایجاد نخواهد کرد.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم آب رسان TATCHA:

در تابستان سال ۲۰۱۸ این کرم به محبوب ترین کرم نرم کننده صورت سایت Sephora بدل گشت و باعث شد دو بار پیاپی مصرف کنندگان ققسه های فروشگاه را خالی کنند. خاصیت ژل مانند آن باعث می شود که به سرعت کرم جذب پوست شده و پوست را به سرعت و بدون چرب کردن مرطوب کند. از نقاط منفی آن می توان به هزینه بالایی که باید برای آن بپردازید اشاره کرد، که البته ارزش تمام هزینه ای را که می پردازید دارد.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم سرامیدین Dr. Jart:

این محصول سرشار از سرامیدین است. چربی مفیدی که آبرسانی به صورت را تقویت می کند و از با جلوگیری از خروج رطوبت صورت، از خشکی آن جلوگیری می نماید. نرم کننده صورت دکتر جارت در پنج گونه مختلف تولید می شود و بیش از ۹۰۰۰ نمره کامل از کاربران دریافت کرده است. بیشترین نظرات به “قوی بودن” و “حتما برای پوست خشک استفاده کنید” اشاره داشته است.

خرید نرم کننده صورت

  • کرم Drunk Elephant:

این محصول بسیار به خمیر ریش تراشی شباهت دارد، بافت بسیار نرم آن به زیبایی پوست شما بسیار کمک می کند. از مزایای آن باید به بی بو بودن (این مسئله باعث ایجاد حساسیت در پوست های حساس نمی شود) و استفاده از روغن های گیاهی و اسید های چرب مفید در فرمول آن اشاره کرد. که این نرم کننده صورت را به انتخابی ایده ال برای پوست های خشک بدل می کند. همینطور این نرم کننده از طرف متخصص لوازم آرایشی و بهداشتی، پاولا بگون به عنوان یکی از بهترین کرم های نرم کننده مخصوص صورت معرفی شده است. کرم به سادگی روی پوست قرار می گیرد و به سرعت رطوبت را به هر پوست خشکی باز می گرداند.

خرید نرم کننده صورت

  • نرم کننده روزانه Supergoop:

بسیاری از شرکت های تولید نرم کننده صورت ایده خلاقانه ترکیب مرطوب کننده و ضد آفتاب را در یک کرم به مرحله عمل می رسانند. اما خبر بد این است که اغلب آن ها موفق نخواهند شد. از معدود شرکت هایی که با موفقیت توانسته این ایده را عملی کند و محصول با کیفیتی تولید کند، شرکت Supergoop می باشد. این نرم کننده با میزان SPF 40 و جذب عالی، نمونه درخشانی از مرطوب کنندگی عالی و ضد آفتاب بودن کافی است. بدون آن که ردی از سفیدی بر روی صورت باقی گذارد.

خرید نرم کننده صورت

تمامی نرم کننده های صورتی که در این مقاله معرفی شدند از بهترین ها در نوع خود هستند و شما تنها نیاز دارید محصولی که با پوست شما سازگاری بهتری دارد را انتخاب کنید. فراموش نکنید که دستورالعمل راهنمای داخل جعبه با اطلاعاتی که در اختیار شما می گذارد به شما کمک شایانی در انتخاب نرم کننده صورت مناسب خواهد کرد.

با سپاس از همراهی شما تا انتهای این مقاله.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

خروج از نسخه موبایل