خرید پوشاک ارزان در تهران

0
6730
خرید پوشاک ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

خرید پوشاک ارزان

این روزها با توجه به نوسان اقتصای و بالا رفتن قیمت اجناس بهتر است برای خرید جنس مورد نظرتان به مرکز و بازار بزرگ آن مراجعه کنید و در نظر داشتن جا و مکانی خاص بصرفه نمی باشد. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک سعی داریم طبق پارامترهای زیر، در مورد چگونگی خرید پوشاک ارزان در تهران صحبت کنیم.

خرید پوشاک ارزان در ژورنال نوبشو

۱-نکات مهمی که باید هنگام خرید پوشاک باید بدانید؟

۲-چگونه انتخاب درستی برای خرید اینترنتی پوشاک داشته باشیم؟

۱-نکات مهمی که باید هنگام خرید پوشاک باید بدانید

یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید که باید رعایت کنید، این است که از پوشیدن لباسی که انتخاب می کنید لذت ببرید و به بهترین نحو خرید کنید. در ادامه نکات طلایی خرید پوشاک ارزان در تهران را برایتان آورده ایم.

-در ابتدا به الیاف پارچه دقت کنید، زیرا باید نکات شستشو و نگهداری آن را بخوبی بدانید و طبق ارزش آن برایش هزینه کنید. خیلی از الیاف ها هنگام شستشو رنگ پس می دهند و یا با چند بار استفاده فرم اولیه خود را از دست می دهند و غیر قابل استفاده می شوند.

الیاف پارچه در ژورنال نوبشو

-به چروک شدن پارچه لباس مد نظر دقت کنید. اگر قرار است استفاده روزمره از آن داشته باشید باید جنس پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی چروک نمی شود و راحتی و حس خوب را در طول روز به شما منتقل می کند.

خرید پوشاک ارزان در ژورنال نوبشو

-از فروشگاه هایی خرید کنید که اجازه پرو لباس را به شما می دهند اکثر خانم ها و آقایان هنگام خرید پوشاک ارزان در تهران، فقط به مدل و اندازه لباس دقت می کند، که بسیار اشتباه است زیرا ممکن است وقتی به منزل برسند و آن را پرو کنند از فرم آن در بدنشان راضی نباشند. نکته حائز اهمیت دیگر هنگام پرو این است که تحرک داشته باشید. تنها پرو لباس جلوی آینه کافی نیست، مخصوصاً هنگام خرید دامن یا شلوار باید چند بار بلند شوید و بنشینید تا از راحتی آن مطمئن شوید.

-دقت به تنوع در مدل و رنگ لباس امر بسیار مهمی است، اکثر افراد سعی دارند از مدل همیشگی و محبوبشان استفاده کنند، که اشتباه است. یکی از روش های کارآمد هنگام خرید پوشاک این است که قبل از خرید نگاهی به کمد لباس هایتان بکنید تا هنگام خرید انتخاب مشابهی نداشته باشید.

-جزئیات لباس چیزهایی هستند که خیلی ها موقع خرید به ان دقت نمی کنند مانند: دکمه، زیپ و ریزه کاری های کار شده روی لباس. همچنین وجود زاپاس تا دو سانت برای لباس مهم است زیرا در مواقع نیاز می توانید آن را گشاد کنید.

-به بودجه تان نگاه کنید و اگر قصد خرید پوشاک ارزان در تهران را دارید به فروشگاه های به اصطلاح عمده ای بروید و از آنها خرید کنید. برای صرفه جویی در هزینه ها لزومی ندارد حتماً یک ست کامل لباس را خریداری کنید. میتوانید با رعایت اصول ست کردن لباس، تنها با خرید یک لباس خاص استایل های متفاوتی را طراحی کنید.

-به برچسب‌ درج شده روی لباس توجه کنید. برچسب شما را از روش نگهداری آن لباس آگاه می ‌کند، مثلاً اگر لباسی باید فقط خشکشویی شود و شما علاقه‌ای به این کار ندارید، به خرید لباس مورد نظر فکر نکنید. بعضی پارچه ها ممکن از رنگ پس بدهند و یا آب بروند پس به این موارد دقت کنید.

مطالب پیشنهادی
چه لباس ورزشی ای برای بانوان مناسب است

خرید پوشاک ارزان در ژورنال نوبشو

-از یک فروشنده کمک بخواهید تا در انتخاب لباس یا سایز مناسب شما کمکتان کند. اگر فروشنده لباس خاصی را پیشنهاد داد، اطمینان حاصل کنید که آن را دوست دارید و قیمت آن برای شما مناسب است. به خاطر داشته باشید که فروش کالاها وظیفه آن‌هاست و ممکن از برای تبلیغ محصولات خود آن را برای شما تأیید کنند، بنابراین چیزی را به این دلیل که فروشنده می‌گوید برای شما مناسب است خریداری نکنید.

سایز مناسب در ژورنال نوبشو

چگونه انتخاب درستی برای خرید اینترنتی پوشاک داشته باشیم؟

باتوجه به اینترنتی شدن خرید ها و سهولت آن این روزها میتوانید با دانستن نکاتی به راحتی، اقدام به خرید اینترنتی پوشاک ارزان در تهران کنید و با اطمینان خاطر انتخاب درستی داشته باشید که در ادامه به توضیح این نکات می پردازیم.

– ابتدا دقت کنید یک فروشگاه اینترنتی معتبر پیدا کنید تا پوشاک مورد نظرتان نسبت به مبلغی که پرداخت می کنید مناسب و به صرفه باشد. همچنین باید قیمت های فروشگاه مد نظرتان را با سایر سایت ها مقایسه کنید تا از ارزش واقعی آن مطلع شوید.

– مهمترین نکته هنگام خرید اینترنتی لباس دانستن سایز لباس و اندازه هاست همچنین سعی کنید لباسی را که مد نظرتان است را علاوه بر دیدن آن بر روی مانکن ها، آن را در موارد استفاده مردم عادی و سایزهایی بغیر از مانکن ببینید تا از خوش فرم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

– اگر در فروشگاه ها لباسی با قیمت بالا می بینید و نمونه آن را در فروشگاه های اینترنتی با قیمت خیلی پایین تر مشاهده می کنید، حتماً به مرغوبیت آن شک کنید زیرا حتماً از جنس بی کیفیت تری استفاده می کنند و یا نمونه فیک آن محصول است.

– از فروشگاه هایی خرید کند که اصل بودن کالاهایش را ضمانت می کند و شما امکان بازگشت کالا را دارید به این معنی که خیالتان راحت باشد اگر پوشاکی که خریده‌اید، اندازه‌تان نبود یا آن چیزی نبود که در سایت شان دیدید، می‌توانید آن را پس بدهید و پولتان را هم پس بگیرید.

– دست از مدل های قدیمی و تکراریتان بردارید و به سراغ مدل های به روز و متنوع بروید. هر بار که قصد خرید پوشاک زنانه ارزان و یا مردانه و بچه گانه در تهران را دارید، با توجه به موارد استفاده آن سعی کنید مدل و طرح جدیدی را خریداری کنید.

مدل های جدید در ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۵/۲۵/۱۳۹۹ @ ۶:۳۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید